Tietääkö joku mikä yhtiö myisi edullisia lentoja Turusta tai Hesasta Köpikseen kesällä?
Olisiko jollain tietoa onko jotain tarjouksia tulossa? Olen koittanut Googlettaa, mutta ei oikein löytynyt.
Kiitos vastauksista jo etukäteen : )
Halpoja lentoja?
2
833
Vastaukset
- suora lennot
Kööpenhaminaan lentää Hesasta/Turusta vain Finnair, SAS ja Blue1, eli niiden sivuilta kannattaa katsoa. halpuudesta on vaikea sanoa, voi löytyä n. 150-200 euroa edestakainen lento, eipä juuri sen halvemmalla. Voit myös etsiä "halpoja" hintoja vertaa.fi, ebookers.fi, travelstart.fi tai vastaavista nettisivuista.
- lentävät
Jos ei ole väliä onko Köpikseen suora lento vai ei, niin tarjonta kasvaa huomattavasti. Suomeen lentävät lentoyhtiöt löytyvät esim. täältä: http://tehostajat.com/start/index.php/lentoyhtiot/
Tarjouksista löytynee parasta tietoa lentofirmojen kotisivuilta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851354Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221158- 48874
- 70870
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53722
- 33692
- 60689
- 47670