laahaavat askeleet
kissat nukkuvat sohvalla
kaikki nukkuvat, minä valvon
idea hukassa, vereni kiehuu
tupakka rauhoittaa
savu kiertelee ilmassa
tehden kuvioita
maaliskuu lopuillaan
mietintä päättyy
parempi pyyhkäistä peiton alle
ehkä, huomenna
eräs yö
6
250
Vastaukset
- Figuuri
se idea tulee aivan itsestään. Sitten, kun aika on siihen kypsä.
- ajanmittaaja
Kumpa tämä elämä olisikin sellaista että odottelemalla se tuo ratkaisuja, mutta sinä tiedät että niinhän se ei tapahdu.
Hieman alakuloon vivahtava runosi toi ilta hetken näkyviin.
Hyvää huomenta sinulle, toivottaa ajanmittaajase oli vain pieni hetki eräänä yönä.Mutta
joskus se tulee, siis se idea.
Joskus alakuloa, joskus ei.
Aurinkoista huomenta sinullekin, pakkasen
puressa nenän päätäsi, kuusitahtea sanelee.
- greyhound1
Tämän nikin alla olevat runot ovat mieluisia
luettavia. Tuli sellainen vanha-nostalgisuus
mustan flyygelin vierssä olevasta...
Joku semmoinen minulle tuli mieleen tunnelmasta.
Hieno runo oli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496215Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6412562Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831199- 791100
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3121065Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.721046Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä551040- 64934
- 66897
- 228854