Miten tämä palsta päivittyy. Kävin eilen aika myöhään illalla tällä palstalla. Tuon tietyn pitkän ketjun kommenteista ei näkynyt kovinkaan montaa. Tänään hämmästykseni oli suuri kun ketjussa olikin yli 80 viestiä ja käviöiden määrä pitkälti yli toistakymmentä tuhatta ja kaikki viestit olivat eiliseltä päivältä. Toimivatkohan nuo laskurit oikein.
Tänään taas näyttää siltä, ettei täällä vieraile kukaan. Mikähän mahtaa olla tilanne huomenna tämän päivän osalta.
Vaikea uskoa, että eilen kävijöitä oli noin tolkuttomasti ja tänään ei juuri ollenkaan.
Osaisikohan kukaan kertoa mistä on kysymys.
Ylläpidolle ja muille jotka
asiasta tietävät
1
733
Vastaukset
- Juttu oli etusivulla
Usein keskustelupalstan etusivulle poimitaan joku aihe, vaikka vain pariksi tunniksi. Siitä se johtuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873207
- 622907
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322435- 802256
- 742169
- 952026
- 121616
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan191593Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301440Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?361416