Verikokeen otto?

akselilla Italia-Ranska-Esp...

Onko tietoa missä sairaaloissa tai lääkäriasemilla suomalainen saa otatettua verikokeen Välimeren maissa ( Italia, Ranska, Espanja)? Mistä saisi tietoa kyseisistä paikoista mieluiten suomenkielellä?

7

884

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olisi kysymys?

???

• jossa tutkitaan

lääkkeen purevuutta sairauteen. Ei kai tällä saitilla tarvitse sairaskertomustaan tuoda julki.
        Kysymys oli PAIKASTA, missä verikokeen voi otattaa ja josta tiedot lähetetään lääkärille Suomeen.
        Onko oikeasti tietoa?

• examen urinaire
        jossa tutkitaan kirjoitti:

lääkkeen purevuutta sairauteen. Ei kai tällä saitilla tarvitse sairaskertomustaan tuoda julki.
        Kysymys oli PAIKASTA, missä verikokeen voi otattaa ja josta tiedot lähetetään lääkärille Suomeen.
        Onko oikeasti tietoa?

laboratorioita on joka korttelissa, sen kus kävelet sisään ja sanot mitä haluat, tai annat lähetteen ranskaksi
        saat itse hakea tulokset seuraavana päivänä tai samana iltana, ei niitä Suomeen lähetellä.
        jos on joku erikoiskoe , voi kestää kauemmin.
        tuosta lääkkeen purevuuskokeesta en ole ikinä kyllä kuullutkaan
        onkohan se sama , kun esim.tehdään virtsakoe ja sen mukana "antibiogramme", että tietää mikä antibiootti tehoaa jos on jokin tulehdus pöpöön?
        minä yleensä pyydän aina täydellisen verikokeen ja virtsakokeen samalla, kun kerran laboratorioon vaivaudun

• kuullut
        examen urinaire kirjoitti:

laboratorioita on joka korttelissa, sen kus kävelet sisään ja sanot mitä haluat, tai annat lähetteen ranskaksi
        saat itse hakea tulokset seuraavana päivänä tai samana iltana, ei niitä Suomeen lähetellä.
        jos on joku erikoiskoe , voi kestää kauemmin.
        tuosta lääkkeen purevuuskokeesta en ole ikinä kyllä kuullutkaan
        onkohan se sama , kun esim.tehdään virtsakoe ja sen mukana "antibiogramme", että tietää mikä antibiootti tehoaa jos on jokin tulehdus pöpöön?
        minä yleensä pyydän aina täydellisen verikokeen ja virtsakokeen samalla, kun kerran laboratorioon vaivaudun

sairaudesta - reuma?

• ihminen!
        jossa tutkitaan kirjoitti:

Onko oikeasti tietoa?

Kyselin vain mistä kokeesta on kysymys, koska kun hain tietoja ranskalaisilta sivuilta huomasin, että kaikki kokeet eivät suinkaan ole tässä maassa mahdollisia ilman lääkärin lähetettä.

....en aio kyllä etsiä enempää tietoa sinulle, kun noin jo tiuskaiset takaisin...

• taisit ymmärtää väärin
        ihminen! kirjoitti:

Kyselin vain mistä kokeesta on kysymys, koska kun hain tietoja ranskalaisilta sivuilta huomasin, että kaikki kokeet eivät suinkaan ole tässä maassa mahdollisia ilman lääkärin lähetettä.

....en aio kyllä etsiä enempää tietoa sinulle, kun noin jo tiuskaiset takaisin...

lyhyen kommenttini. Sairaus ei koske minua vaan matkaseurueessani liikkuvaa nuorta henkilöä. Sairaus on juuri puhjennut ja siihen yritertään löytää lääke ja parhaiten teho näkyy verianalyysistä. En tiedä oletko ammattilainen kun en ole ainokassinen?
        Enkä ole ärsyyntynyt vaan aivan lupsakka henkilö.
        Asia on kuitenkin jo kunnossa. Kiitos vaivannäöstä!

• tehdään

verikokeita. Ota lääkärin lähete Suomesta tai sitten menette lääkäriin ja haette sen lähetteen, jos se ei muuten onnistu.Ranskassa yleislääkärin vastaanotto maksaa 22 euroa kerta ja lääkäreitä on joka pikkukylässäkin. Yleensä lähetteen tarvii siksi että sairausvakuutus korvaa verikokeet. Ja ehkä myös siksi että ymmärtävät mistä kokeesta ja mistä laajuudesta on kysymys.

Ellei korvausta tarvitse ja haluaa maksaa sen labrassa itse, niin normaalisti ottavat sen kokeen kuitenkin. Tulokset voi hakea labran tiskiltä jollei ole lähellä lääkäriä tai majoitusosoitetta jonne sen voisi lähettää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      213
      1752
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      141
      1465
    3. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      76
      1313
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      54
      1183
    5. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      74
      1085
    6. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      8
      1072
    7. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      109
      1009
    8. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      55
      980
    9. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      880
    10. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      82
      850
    Aihe