Minulla on tiilistä muurattu suora seinäinen, varaava takka. Siihen on joskus vedetty joku raepinnoitteen tapainen, joka on kyllä aivan sileä, ei siis röpelöinen. Nyt haluaisin pinnasta sileän, joka vaan harjataan. Tarvitseeko rappauksen alle vetää joku praimeri? Mikä aine olisi rappaukseen paras, että ei ala vuosien myötä rapisemaan alas? Voipiko rappausta sävyttää?
Kiitos etukäteen asiallisille vastaajille!
Takan tiilet piiloon
1
562
Vastaukset
- neuvo...
Anttiikilaastia johon sekoitat saumalaastia.
Minusta parhaan lopputuloksen saa karhealla antiikkilaastilla, pinnasta tulee hieman elävämpi ja antaa epätasaisuudet helpommin anteeksi.
Ei tarvi pohjustaa millään, korkeintaan karhentaa kivellä tai karhealla hiomapaperilla.
Pölyt vain seinästä hyvin pois ennen laastin levitystä, ja jos nykyinen pinta on kovin imukykyinen niin kannattaa kostuttaa vedellä juuri ennen laastin levitystä.
Kolmeen paikkaan olen laittanut ja on pysynyt! vanhin noin 6vuotta. Yks näistä paikoista tosi kuumaksi lämpenevä piippu jota käytetään noin 100pv. vuodessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911274Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 48844
- 70840
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50655
- 52647