Urpilainen puhuu..

Asiaa:

SDP:n puheenjohtaja Jutta Urpilainen haluaa Suomesta punavihreän, ekososiaalisen yhteiskunnan.

- Porvarihallituksen kova oikeistopolitiikka on tullut tiensä päähän globaalin talouskriisin siivittämänä. Uusi talouskasvu on rakennettava kestävälle ja sosiaalisesti oikeudenmukaiselle pohjalle. Ihminen on nostettava politiikan keskiöön spekulatiivisen voitontavoittelun sijaan.

Yllä otanta Urpilaisen kannanotosta. Olen samaa mieltä. Hallitus on kaadettava ja edustajat vaihtoon. Kenelläkään sellaisella ei pitäisi olla mitään asiaa päättämään kansan asioista, joilla on suurpääomasijoittajiin kytköksiä. Nythän se on nähty mihin tätä maatamme on johdettu kun suursijoittajat ovat olleet vallalla. Valtio omisti aikoinaan paljonkin yrityksiä, joiden tehtävänä oli mm antaa työtä kansalle. Missä ovat nämä vakaat yritykset nyt? Poliitikkomme myivät nämä yritykset ulkoaalaisomistukseen, ja työttömyys vaan lisääntyy, eikä hallituksella ole muuta keinoa "kohentaa" taloutta kuin lisäämällä velkataakkaa. Siitä hyvässä mallissa asiat sentään ovat, heh, että vaikka mediasta saa jatkuvasti kuulla miten lomautuksia annetaan, yrityksiä kaatuu konkursseihin,ja työvoimaa vähennetään kaikilla aloilla, niin työttömyys ei yleensä ole silti kasvanut, vaan suomessa on työvoimapula. Miten minusta tuntuu siltä että jokin taho valehtelee,heh..

1

259

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gimurantti

Joku poliitikko sentään puhuu asiaa, hyvä Urpilainen!

Hahhah, toi osui: valtionyritysten tehtävänä oli aikoinaan antaa mm. työtä kansalle... Nykyäänhän kansa toimii pelkästään niiden kuppausmateriaalina että ns. eliitti (eli kansakunnan henkinen pohjasakka) saa käärittyä lisää rahaa itselleen.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      87
      3277
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      3037
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      433
      2530
    4. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      80
      2323
    5. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      80
      2313
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      96
      2056
    7. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      36
      1913
    8. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1656
    9. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      20
      1643
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      31
      1499
    Aihe