Missä klubeissa kannattaa ehdottomasti käydä , jos on pariisissa? Kyselen paikoista joissa nuoret käyvät.
Pariisin yöelämä
4
788
Vastaukset
- näihin
Minkä ikäistä porukkaa?
Mistä päin Pariisia pitäisi löytyä?
Budjetti?
Pukeutuminen?
Seksuaalinen suuntautuminen?
Musiikkityyli?
Jokaiselle löytyy jotain. Haluatko halpaa, suosittua, trendikästä vai oletko valmis maksamaan 50,- sisään ja pukeutumaan sen mukaan?- tfopåij
Ei ole väliä mistä päin Pariisia, mutta n. 20-vuotiaita tyttöjä ollaan ja kaikki heteroita. Hinta saisi olla kohtuullinen eli emme ole valmiita maksamaan 50 e sisään. Joku suosittu ja trendikäs paikka silti kiinnostaisi.
- näitä
tfopåij kirjoitti:
Ei ole väliä mistä päin Pariisia, mutta n. 20-vuotiaita tyttöjä ollaan ja kaikki heteroita. Hinta saisi olla kohtuullinen eli emme ole valmiita maksamaan 50 e sisään. Joku suosittu ja trendikäs paikka silti kiinnostaisi.
Mainstream paikkoja:
Le Bataclan
La Scala
La Locomotive - kyllä
näitä kirjoitti:
Mainstream paikkoja:
Le Bataclan
La Scala
La Locomotivemusta on aika mainstream junttipaikkoja.. itse kokeilisin planches, baron, castel, VIP..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 70830
- 48824
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50695- 33672
- 60659
- 52637
- 50635