metsästysvietti...

haluaisi mäykyn

Onko kaikilla mäykyillä metsästysvietti? Ihastus kyseiseen rotuun kova, mutta metsästysvietti ei ihastuta.

5

1657

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • konna2

Onhan niillä ,enemmän tai vähemmän. Tutustu vanhempien taustoihin ,niin saat osviittaa.

• kyllä.

Pääsääntöisesti mäyräkoirilla on vahva metsästysvietti. Yksittäisiä poikkeuksia on, mutta jos metsästysvietti ei miellytä omistajaa niin ehdottomasti ja varmuuden vuoksi kannattaa valita jokin toinen rotu.

• mäykystä

Meillä oli lyhytkarvainen mäyris,sillä oli paha ero-
        ahdistus,reviiriaggressio kova ja kaikin puolin
        kinkkinen luonne,mutta MAAILMAN IHANIN KOIRA!!

• ripuska

On kovin yksilöllinen asia..useimmiten ovat kyllä kovasti mettäviettisiä. 4½v kk narttuni on kova ajuri ja varmasti lähtee loipottamaan heti kun haistaa jotakin, mutta jälkeläisensä ovat hyinkin kuuliaisia ja pysyvät irti katoamatta näkyvistä.

Itselläni on yksi narttuni jälkeläisistä, tuntuu välillä tosi oudolle kun mäyräkoira lenkillä juoksee vapaana, kulkee koko ajan näkyvissä ja tulee helposti luokse. Muistuttaa muutenkin enemmän paimenkoiraa :D ..luonteeltaan tämä mäykkypoika on kovin avoin ja sosiaalinen, peiniääninen ja tekisi tuttavuutta kaikkien vastaantulijoiden kanssa. Täysin emänsä ja monen muun rotuisensa vastakohta, mäykynhän pitäisi olla lunteeltaan arvonsatunteva, välinpitämätön ja "cool", mutta ei vihainen. Luulen, että mitä enemmän koiran luonteenpirteet kumoavat nämä toivotut määritykset, sitä alttiimpi koira on kulkemaan ihmisensä läheisyydessä ja olemaan sillä tavoin miellyttämisenhaluinen. Pitää myös muistaa, että mettviettinenkin koira on miellyttämisenhaluinen ihmiselleen omalla tavallaan, sitä on vaan joskus vaikea käsittää.

• maniac

..ei välittänyt metsästä yhtään ja pysyi aina pihalla mutta kalastukseen oli hulluna;
        kahlasi omin päin pikkukalojen perässä ja oli silmä kovana mukana kun ongittiin tai
        virvelöitiin.Onnistui yhden hauen pudottamaan takaisin veteen ja veneessä sekosi
        täysin pudoten kerran veteen keskellä järveä,remmistä saatiin takaisin veneeseen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1284
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1128
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      850
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      844
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      780
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      715
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      682
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60