Mitä eroa on mallorcan kohteissa Santa Ponsa ja Cala Mayor. Lomamatkat kauppaa Jyväskylästä em paikkoihin lentoja kesäkuun alussa. Mikä lämpötila on yleensä kesäkun alussa?
Santa Ponsa vai Cala Mayor
4
993
Vastaukset
- mtardes
Molemmathan on hyviä paikkoja, vähän riippuu mitä siltä paikalta hakee? Lämmintä on, kuin suomessa helteellä.
- Vallu 2
Cala Mayorissa oltiin vuosi sitten ja mukava paikka se oli,uimaranta mukavan pieni ei tungosta ja rauhallinen,kaunista seutua mutta pikkasen mäkistä seutua.Sieltä helppo lähteä vaikka Palma Novaan jossa hulinaa riittää ja lyhyt matka itse Palman kaupunkiin ja sinne taksi ei maksanut kun 7e ja tietty mistä itse kukin pitää mut me tykättiin ei sitä hirveetä mökää kaiken yötä ja lyhyet välimatkat jos kovenpaa menoa oletta vailla.Kesäkuussa on lämmintä et kyllä tarkenee hyvin.
- tykästyttiin
Santa Ponsa on matala lahti, ihanan kirkas vesi.Lapsiperheen unelmapaikka.Jos lapsia mukana,hyvä valinta.
- lomailija65
Ehdottomasti Santa Ponsa on lapsiperheen valinta.Pieni siisti,rauhallinen paikka hyvien kulkuyhteyksien päässä Palmasta.Ruokapaikat ja kadut sopivat myös pientenkin lapsien kanssa liikkuville.Lapsille on omia ruokalistoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911234Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221088- 48814
- 70810
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49677- 33662
- 60659
- 52627
- 50615