Tyhjä paperi
edessäni
kumin jäljet
tummina
viiruina
näkymä jota
tunnin olen
jo tuijottanut
sanaakaan ei
sydämen alla
saati ajatusta
mielen mutkassa
On aika poistua..........
Sanatomana poistun
4
283
Vastaukset
- poistu
ethän.
runosi ovat rikastuttaneet
tätä palstaa.
-salainen ihailija- - mies-v57
Olen pahoillani päätöksestäsi, mutta
ymmärrän sinua. Palstan nykytila ei
ole Rakkausrunolle kovasti suotuisa.
Tulee ikävä runojasi, joita luin ja
joista pidin. Olit valo ja lämpö tälle
palstalle.
Nyt valtaavat pimeät linnut maan
ja sen kohtu itkee.
Koko sydämestä kannustusta
ja voimia sinulle. - Mysteriet
Joo - joskus tulee semmoinen tunne että ei sanaakaan enää... on kuin kaikki järjelliset kirjaimetkin kiertäisivät kaukaa :/
Ei auta kuin odottaa!
Jossain on se avain joka taas aukaiseen kaikki lukot ja kirjaimet sinkoilevat pitkin seiniä =)
Vietä lomaa ja ajattele jotain muuta hetki - ei ne pakottamalla tuu kummiskaan...
Minä odotan =) - lindalinda1
siipiesi alle, vedä henkeä, mutta älä poistu kui-
tenkaan täältä. Runosi ovat hellyttäviä, kauniita
ja koskettavia kaikki tyystin.
Voimia ja kannustusta päiviisi, odotamme kuule-
vamme Sinusta vielä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577260Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7243446Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1601741Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3351723- 841385
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841361- 911260
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631237Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2571228- 811144