varasin matkan tänään mulle ja mun kaverille... jännittää kyllä säät, onkohan toukokuun alussa jo tarpeeksi lämmintä, että saa rusketuksen pintaan?
ja onkos ketään muita lähdössä tuolloin? :)
Alanya 3.5 - 10.5
11
1688
Vastaukset
- Jaakkoolavi
Olemme olleet useita kertoja huhti/toukokuun taitteessa Turkin aurinkorannoilla - nytkin menemme Alanyaan 3.5. kahdeksi viikoksi. Joka kerta on ollut erittäin hyvät kelit eli n. 25 astetta lämmintä ts. aivan suomalaiset hellesäät. Pidetään peukkuja että ilmat suosivat tälläkin kertaa. Rentouttavia lomapäiviä!
- Sarppa61
eiköhän nuo säät oo ihan lämpimiä jo tuohon aikaan, ollaan useasti oltu tuohon aikaan ja nyt ollaan lähössä 2.5 eli samaan aikaan ollaan siellä, mukavaa lomaa!
- 2-16.5
Jännällä ootetaan =) jeeppisafaria ja paattipileitä, toki myös kulttuuria ja historiaa...VAU!
- alla 20-vuotiaita
ei enää päästetä Turkkiin.
Aiheuttavat liikaa vaivaa konsulaatille.
Teille on tulossa matkatoimistolta ilmoitus lähiaikoina.- Jaakkoolavi
Aprillipäivä on vasta huomenna!
- olla pötyä
henkilö kirjoitellut, tuommonen muutos on näin äkkiseltään hyvin vaikeaa järjestellä.
- tosta linkistä
http://www.accuweather.com/world-forecast-15day.asp?partner=netweather&traveler=0&locCode=MEA|TR|TU008|ALANYA&metric=1
- meidän meteorologit
Kiitos mahtavasta linkistä !
Mistähän nämä ennusteet ovat peräisin, kun meidän sääukot ja -eukot eivät "uskalla" povata kuin varovasti juuri viiden vuorokauden päähän ja sekin menee monesti pieleen. "Sää on niin oikukasta täällä pohjolassa" on yleinen vastaus kysymykseen, kun kysytään ennusteen pieleenmenemisestä taas kerran.
Tähän aikaan vuodesta nuo etelän ennusteet ovat todella kivaa luettavaa, kun lämpötilat ovat jokapuolella noususuunnassa!!! meidän meteorologit kirjoitti:
Kiitos mahtavasta linkistä !
Mistähän nämä ennusteet ovat peräisin, kun meidän sääukot ja -eukot eivät "uskalla" povata kuin varovasti juuri viiden vuorokauden päähän ja sekin menee monesti pieleen. "Sää on niin oikukasta täällä pohjolassa" on yleinen vastaus kysymykseen, kun kysytään ennusteen pieleenmenemisestä taas kerran.
Tähän aikaan vuodesta nuo etelän ennusteet ovat todella kivaa luettavaa, kun lämpötilat ovat jokapuolella noususuunnassa!!!www.gezinet.net
hava durumu
- jossuli90
vastauksista, itsekki epäilen hieman tuota ikärajotusta, vaatis uskomattoman laajoja järjestelyjä ja resursseja että moinen saataisi toimimaan.
taitaapi siis olla vain kateellisten jorinoita.
olin tosiaan puolitoista vuotta sitte loppu syksystä turkissa ja lämmintä oli silloinkin, tosin muutama pilvinen päivä ja myrsky mahtu mukaan.. :(
toivottavasti me toukokuun matkailijat saamme nyt lämpimän ja antoisan loman! hyvää matkaa kaikille,terveisin Deturilla matkustava. :) - tsjeisii
Eiköhän tuota lämpöä piisaa jo toukokuun alussa..:) Itselläkin tais olla lähtö Alanyaan jopa samaan aikaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873277
- 623027
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332520- 802303
- 802303
- 962056
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361903- 121646
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201643Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311479