Varautukaa pahimpaan!!!!!

Teotwawki

Sillä olen saanut luotettavalta taholta tietää, että niin rakas ja vakaa oma pieni Linnunratamme törmää itseään paljon suurempaan naapuriinsa Andromedaan 2 miljardin vuoden kuluttua. Meidän Linnunratamme keskiössä oleva musta aukko joutuu Andromedan suuremman mustan aukon nielaisemaksi ja se kyllä tietää loppuamme.:-D)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

19

461

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaupasta kaikki kynttilät ja tulitikut niin pärjää mustassa aukossa ;)

• kynttilät, ei tulitikut, koska mustan aukon keskiössä on miljardin asteen kuumuus. Valoa sieltä ei tule puuttumaan, koska se imee kaiken lähistöllä olevan valon sisäänsä. Näin on.

• eikkari7

on zippo ,ethä tarvi ku vähä löpöö.

• eikkari7 kirjoitti:

on zippo ,ethä tarvi ku vähä löpöö.

Niinpä onkin.

Mutta jos siellä on kuuma niin eipähän tarvitse lunta lapioida.

• eikkari7

ei oo fantsuu.

• Mielenkiintoonen oli.
      Melkoosta haipakkaa on tieros..

Hmmm.....

• ja pihalla seisoo ratsun riisseli jossa on runlopin renkaat.:-)))))

• ...

Kuten tiedämme, miljardin vuoden kuluttua kaikki kasvillisuus maapallolla on kuollut, aurinko on haihduttanut melkein kaiken veden ilmakehään ja kaikkialla on kuumaa kuin saunassa. Ja sitten vielä puoli miljardia vuotta myöhemmin kuu karkaa omille teilleen, ja maan akseli alkaa hoippua kuin hullu humalassa, ei niin että sillä olisi kenellekään väliä, kun pintalämpötila alkaa hipoa lyijyn sulamispistettä.

Eli vähät andromedan mustasta aukosta. Joutaa koko planeetan poistaa kierrosta, kun viiminen käyttöpäivä on mennyt jo miljardi vuotta sitten ohi.

• tämän kyllä tiesimme, mutta halusin vetää vähän mutkia suoraksi.:-)

• DarkNinjaHiiri

Sitä ennen aukkojen jumalaa ei ole olemassa ja ihminen asuttaa muita aurinkokuntia. Valonnopeus rikottu ja jne.

• DarkNinjaHiiri kirjoitti:

Sitä ennen aukkojen jumalaa ei ole olemassa ja ihminen asuttaa muita aurinkokuntia. Valonnopeus rikottu ja jne.

sillä valoa nopeammin voi päästä vain mustan aukon sisällä:-)))

• DarkNinjaHiiri kirjoitti:

aika-avaruudessa suurilla nopeuksilla mentäessä aika hidastuu?

• ...
        DarkNinjaHiiri kirjoitti:

Ei valonnopeutta tarvitse rikkoa, vaikka se olisi mahdollistakin. Manipuloidaan ihmiskehosta vanhenematon ja laitetaan horrostilaan, ja matka voi kestää ihan miten kauan tahansa. Sillä kyydillä voi vaikka vaihtaa galaksia johonkin vähän rauhallisempaan naapurustoon.

• ... kirjoitti:

Ei valonnopeutta tarvitse rikkoa, vaikka se olisi mahdollistakin. Manipuloidaan ihmiskehosta vanhenematon ja laitetaan horrostilaan, ja matka voi kestää ihan miten kauan tahansa. Sillä kyydillä voi vaikka vaihtaa galaksia johonkin vähän rauhallisempaan naapurustoon.

sillä ne voivat pärjätä ihan missä tahansa oloissa. Jenkeillä oli kuussa kamera kaksi vuotta ja linssissä oli bakteeri, joka aktivoitui tullessaan takaisin Maahan.:-)))

• H3mmo

Itsehän olen myynyt käytännössä kaikki osakkeet, maat ja muut omistukset tästä aurinkokunnasta, kun tämähän lähtee ihan lähiaikoina. Tältä pallolta löytyy pari asuntoa ja Titanissa (Saturnuksen lähistöllä) on vielä lomaosake komeassa hiihtokeskuksessa.

Tuon suhteellisen lyhyen 2 miljardin vuoden deadlinen vuoksi ei tässä koko galaksissakaan ole meikäläisellä enää kuin muutama piilopirtti.

Nyt olisi tarjolla mielenkiintoisia kohteita nuoressa N82 galaksista Ison karhun tähdistössä. Matkaa sinne on vain 12 miljoonaa valovuotta ja asunnonvälitysfirma lupasi kustantaa matkat 1. luokassa asuntojen näyttöihin. Hintataso on vielä kehittyvän galaksin tasolla, joten pienelläkin budjetilla elelee herroiksi. Nyt kannattaa ostaa, kun tuota paikkaa ei ole vielä huomattu suuren ostajakunnan keskuudessa ja asunnoista on ylitarjontaa. Voin hommata halpoja diilejä tutulta välittäjältä jos on halukkaita ostajia.

Tästä voi itse katsoa kohdetta:

http://www.jpl.nasa.gov/images/spitzer/pia02917-browse.jpg

• tajunnut olennaisen markkinataloudesta:-)

• H3mmo
        Teotwawki kirjoitti:

tajunnut olennaisen markkinataloudesta:-)

No nyt kävi näin, että Cruise ja Travolta saivat tietää tuosta meikäläisen viestistä ja tarjouksia pukkaa ihan hulluna. Taidankin myydä niille sen bungalovin, jonka menin ostamaan vahingossa yhden tähden läheltä, joka on lähdössä tyypin 1 supernovana minä hetkenä hyvänsä.
        *kiäh kiäh kiäh...*

• ehkä myöhemmin

No sorry vaan mutta kun mulla on just tuolloin saunavuoro enkä rupee sitä kyllä siirtelee kun on sen verran hankalaa. Jotes nyt täytyy siirtää tota linnunradan hommelii paril päiväl. Mihinkäs siitä voi valittaa ja tehdä muutospyynnön? Tollaset pikkujutut ei kyllä muuta meikän saunavuoroja.

• on tiedossa jokin taho, johon tehdä valituksen:-)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      176
      4757
    2. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      12
      3306
    3. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      40
      2213
    4. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      26
      1984
    5. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      47
      1916
    6. Se oli siinä sitten

Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo
      NATO
      666
      1853
    7. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää?
      Ikävä
      116
      1816
    8. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      137
      1737
    9. Ajelen varmaan siellä suunnalla

taas yöllä, vahingossa käyn sun pihalla. 😏 m
      Ikävä
      45
      1495
    10. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      10
      1421
    Aihe