Kreivi Duckula

Count Duckula

Mitä mieltä täällä ollaan tästä ehkä jopä hieman kulttimainetta saavuttaneesta animaatiosarjasta? Itse en pidä. Mielestäni piirtojälki on tökeröä, joskin suhteellisen ainutlaatuista. Sarjan ainoa pelastava tekijä on Pekka Autiovuori ääninäyttelijänä, muttei hänkään yksin kykene koko sarjaa pelastamaan. Aika mitäänsanomaton ohjelma. Jaksojen juoni on useimmiten aikamoista roskaa.

Mitä mieltä Count Duckulasta?

6

1184

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miukutuubi-90

Kreivi Duckula ei ole ihastuttanut myöskään minua - ei lapsena eikä näin vanhemmalla iällä. Piirrosjälki ei ole silmiähivelevää, ja värimaailma pistää ikävästi silmään. Myöskään hahmot eivät ilahduta positiivisesti.

Ainoa asia joka pelastaa hieman sarjaa, on taidokkaat ääninäyttelijät suomijulkaisuissa. Harvoin 80- ja 90-luvulla käytettiin noinkin lahjakasta ja suurta dubbaajakaartia kasettijulkaisuihin.

Jos Suomeen tulisi DVD-julkaisu, voisin jopa harkita ostoa, kun kyseessä on kuitenkin yksi merkittävä ja suosittu lastenpiirretty omilta lapsuusvuosiltani, vaikken sarjasta erityisemmin välittänyt.

• SquareX

Ei voi olla totta että olette tuota mieltä. Tämähän on yksi kaikkien aikojen hienoimmista piirretyistä, tässä on erilainen tunnelma kuin muissa. Jaksaa aina hauskuuttaa täti ja kumppanit. Omistin aikoinaan muutaman suomenkielisen VHS-kasetin ja katselin niitä innoissani... 8D Onkohan tätä ollenkaan DVD:nä?

• Ankkafani

Meillä kans VHS:t loppuunkulutettiin loppuun jo lapsena, ja hävitettiin ne rippeet jokunen vuosi sitten ikävä kyllä :/ Näyttelijäkaarti oli loistava, katsokaa vaikka englanninkielinen vs. suomenkielinen alkutunnari youtubesta. Piirosjälki oli totta kai karua, mutta minusta se sopi sarjan teemaan täydellisesti. Mikään loppuun asti mietitty ja sliipattu my little pony ei olisi luonut samaa tunnelmaa.

Kumpa voi kumpa ne julkaisis tämän uudestaan DVD:nä suomidubeilla...

• M
    • aurinkoinen

Jos jollain duckula videoita myynnissä niin täällä olisi yksi ostajaehdokas! :)

• vinkvink

Joku ystävällinen on ladannut duckuloiden suomidubbeja youtubeen ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      214
      1819
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      150
      1550
    3. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      78
      1418
    4. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      9
      1311
    5. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      57
      1256
    6. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      74
      1125
    7. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      109
      1049
    8. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      55
      1000
    9. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      62
      997
    10. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      890
    Aihe