Lasten Päivähoito

Muuttanu

Olemme muuttaneet toiselta paikkakunnalta tänne, siellä ei ollut tälläistä käytäntöä.

Hoitopaikka on kiinni koko heinäkuun ja jos kummallakaan vanhemmalla ei ole lomaa niin pitää itse järjestää lapsille hoito. Samalla kuitenkin pitää maksaa puolet kuukauden hoitomaksusta vaikka hoitopaikka on kiinni. Siis onko tämä mikkelissä jokaisessa hoitopaikassa samanlainen tapa?

3

462

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oliskohan tullut nyt ymmärrettyä väärin.
      Mutta joka tapauksessa teillä on oikeus hoitopaikkaa(päivähoito), sen turvaa laki. Siis jos olette molemmat töissä.
      Aikaisemmin ilmoittelivat ajoissa, onko paikkakiinni ja milloin, sekä antoivat lomakkeen, jossa oli vaihtoehtoisia paikkoja, joista hoitopaikkaa anottiin/kyseltiin itse.

Sanomattakin on selvää, että ajoissa kannattaa lähteä asiassa liikkeelle. Paikkoja on varmasti niin vähän, kuin suinkin mahdollista.

• tiiulu

mikä hoitopaikka kyseessä?

• tarvitseville

Kun pv.koti on kiinni ja lapsi tarvitsee hoitoa hänet siirretään päivystävään pv.kotiin. Joskus se voi olla jopa oma pv.koti jossa ryhmiä on yhdistetty lapsimäärän tarpeiden mukaan.Joku pv.koti on aina auki ei lapsi ilman hoitoa jää mutta en tiedä sitten noista yksityisen puolen hoitokäytännöistä...kunnallisessa ainakin toimii takuuvarmasti. 10-v. kokemuksesta tiedän!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      72
      3073
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      55
      2735
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2345
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2188
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      2006
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      57
      1949
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1586
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1547
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1390
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      30
      1361
    Aihe