siis me eletään nyt lopun aikoja, eikö?
--- miten te rakkaat veljet ja sisaret jaksatte näillä palstoilla kiistellä uskon asioista?
--- miksi ette lähde sieltä koneen äärestä tekemään OIKEAA evankeljumin työtä johon Herra on meidät kutsunut?
--- mitä merkitystä on pienillä erilaisuuksilla, tavoilla uskoa ja käsittää raamattua? Asioilla, joilla ei ole pelastuksen kanssa mitään tekemistä, niistä jaksetaan näemmä kättä vääntää.
--- miksi jotkut teistä pitävät omaa "kuppikuntaansa" (=seurakuntaansa)enemmän oikeassa olevana? Kaikki kuulumme Jumalan seurakuntaan, kaikki uudestisyntyneet ihmiset. Miksi tuhlata aikaa väittelemällä opillisista asioista? Yksikään ei ole absoluuttisen oikeassa. Ei yksikään seurakunta. Totuuden tietää Jumala, ja KAIKKI asiat jolla on jotain merkitystä pelastuksen kannalta on ilmoitettu raamatussa.
--- Herätkää... aika loppuu! Lopettakaa väittely, riitely, ajan haaskaaminen. Tehkää työtä yhdessä veljinä ja sisarina, älkää helluntailaisina, adventisteina, baptisteina, metodisteina... ei ole tuomion päivänä väliä millaista lippua heiluttaa, silloin katoaa maalliset "kuppikunnat".
Oli pakko kirjoittaa nää kun viimeksi olen käyny pari vuotta sitten näillä palstoilla, ja nyt kun kävin niin huomaan että samat nimimerkit täällä jumputtaa ja samoista asioista kun parikin vuotta sitten! Pääsemättä puusta pitkään??
Lähtekää ulos, kertokaa Jeesuksesta ja että aika ON lähellä!
Miten te jaksatte?
5
162
Vastaukset
- IDENEB
/// Miten te jaksatte?
Kirjoittanut: en tajuu...
31.3.2009 klo 19.57
siis me eletään nyt lopun aikoja, eikö? \\\
Hyvin menee mutta menköön. Thaimaaseen mieli palaa.
Luuk. 21:28
Kun nuo tapahtumat alkavat, nostakaa rohkeasti
päänne pystyyn, sillä teidän vapautuksenne on
lähellä." [Room. 8:23]
Jk. 2:12 Vapauden lain mukaan teidät tuomitaan;
pitäkää se mielessänne, mitä puhutte tai
teettekin. [Jaak. 1:25]
13 Joka ei toista armahda, saa itse armottoman
tuomion, mutta joka armahtaa, saa tuomiosta
riemuvoiton. [Matt. 5:7 ] Niin se vaan on.Me uskovat helposti kaavoihin kangistumme,mutta kyllä Jeesus on hyvä.
- puhut puuta ....
Eihän adventismissa ole kristinuskosta merkkiäkään!
Miten he voisiit evankeljumia julistaakaan? - Jesuksestakaan
oikeastaan osaa kertoa kun ein ole muuta tietoa koko miehestä kuin mitä nyt jotkut uskonnolliset tekstit kertovat ja jotkut uskovaisen uskovat hänestä tietävänsä.
- rakastaa
Kyllä jeesusta pitää rakastaa, vaikka et mitään hänestä tiedä. Olihan hän sentään juutalainen äpärälapsi, joka keksi itselleen isän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577340Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393604Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3721988Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651826- 861479
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631257Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164