ja hakkaan räppärit ketkä jatkaa tota autotune paskaa vittu mitä schaissea, pilaa koko genren.
Olen Muhammad
4
386
Vastaukset
- Mc Muhammed
Sa varasta mun nimi,ma ola Muhammed ja ma ola hyva rapari,mut ma haka tsiikit ja muut homot.
- Gay Mohammm-m-m-med
Ma-ma ola mo-mohammed. mä pista teit kaikki anus reikä
- mOMMAHEAD
Gay Mohammm-m-m-med kirjoitti:
Ma-ma ola mo-mohammed. mä pista teit kaikki anus reikä
mMÄÄKI PISTÄ KAIKI MUIT TURPA JA ANUKSEE TAI JOTAI JOS LEIKKI GANGSTAA KU MÄ OLE AITO GÄNGSTA VAA. iSO BIGGIEHOUSUU PITÄÄ LÖYTYY JALAST JA PERS NÄKYY. SANOO AITO HOPPAR MMOHMMAHEAD. Respekttii Mommaheadii . Tai pysyt paukuu aitoo menoo. Vähä o kato jengii...
- Mohammedi isohousu
mOMMAHEAD kirjoitti:
mMÄÄKI PISTÄ KAIKI MUIT TURPA JA ANUKSEE TAI JOTAI JOS LEIKKI GANGSTAA KU MÄ OLE AITO GÄNGSTA VAA. iSO BIGGIEHOUSUU PITÄÄ LÖYTYY JALAST JA PERS NÄKYY. SANOO AITO HOPPAR MMOHMMAHEAD. Respekttii Mommaheadii . Tai pysyt paukuu aitoo menoo. Vähä o kato jengii...
Mä räpään teiät suohon. oon aito hoppari ja mul on isommat housut ku kellää muulla. Mua saa pistää ja mun kavereit anuksee munalla. Sitä varten ne housut meillä hoppareilla roikkuu polvissa. Anaali on nopeesti saatavilla!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 781428
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101358- 741125
- 1091049
- 621017
- 67888
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n250846- 63825
- 31748
- 46686