kumpaan kannattaa mennä? Eli kummassa paremmat shoppailu mahdollisuudet ja rannat?
Alanya vai Antalya
4
1976
Vastaukset
Alanyassa enemmän turisteja...
- jo siella
Antalya on tosi shoppailun paratiisi, Alanya on "rattikaupunki! Antalyassa on tasoa shoppailussa, ja mita mahdollisuutta. merkkivaatteita, ja kaikkea maan ja taivaan valissa löytyy, esim. Migros, depo, ja entas Antalyan kavelykaduilla ja vanhassa kaupungissa!!
Olen parhaillaan taalla Turkissa ostos reissulla, ja sita mita haen kevaiseen suomen
iltajuhliin,ja terasseille,alkavaan kevat lenkkeilyyn, sita on, mutta ei niin kallista kun kotimaassa, yhdista huvi ja hyöty, katso kuinka lahella on Metropoli muodin alalla, 3,5 tuntia Hesasta, meno-palu akkilahtö150euroa!!Kayta hyvaksesi, tule ja nauti tasta kevaan auringosta, ja olet jo kauniin paivetyksen saamut kaupanpaalle. - Utelija
jo siella kirjoitti:
Antalya on tosi shoppailun paratiisi, Alanya on "rattikaupunki! Antalyassa on tasoa shoppailussa, ja mita mahdollisuutta. merkkivaatteita, ja kaikkea maan ja taivaan valissa löytyy, esim. Migros, depo, ja entas Antalyan kavelykaduilla ja vanhassa kaupungissa!!
Olen parhaillaan taalla Turkissa ostos reissulla, ja sita mita haen kevaiseen suomen
iltajuhliin,ja terasseille,alkavaan kevat lenkkeilyyn, sita on, mutta ei niin kallista kun kotimaassa, yhdista huvi ja hyöty, katso kuinka lahella on Metropoli muodin alalla, 3,5 tuntia Hesasta, meno-palu akkilahtö150euroa!!Kayta hyvaksesi, tule ja nauti tasta kevaan auringosta, ja olet jo kauniin paivetyksen saamut kaupanpaalle.Jäi mietityttämään huokea matkan hintasi. Mistä tilasit oman äkkilähtösi? Kyseessä lienee vain lentojen hinnat?
- on kaunis
ja rauhallinen paikka ja hotelli bella vista on erinomainen shoppailu paikat ovat hyviä ja edullisia :D
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873277
- 623027
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332520- 802303
- 802303
- 962056
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361903- 121646
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201643Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311479