Mitä teille kuuluu perjantaina?

miljoonapulu

Mistä juteltaisiin tänä viikonloppuna? Onko ideoita?

Voi olla hauskoja aiheita tai vähän vakavempiakin, monenlaiset aiheet käy jutun aiheeksi.

Onko joku asia tai uutinen joka kosketti tällä viikolla erityisesti?

Mua kosketti se tieto erityisesti, että Suomessa on noin 8000 asunnotonta ja Ajankohtaisen kakkosen toimitus kulki vuorokauden asunnottoman miehen mukana.

41

889

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Puhutaan vaikka valtion tyylistä omistajana, miksi aina Suomessa päättäjät kuunissa kuin valtiovallan taholla vain levittävät käsiään kun valtiollinen yritys tai kunnalline likelaitos ns. ryssii.
      Posteja lakkautetaan,junavuoroja lopetetaan asemia lopetetaan,yhtiöt nostavat kuluttaja hintoja ja nostavat käsittämättömiä palkkioita.
      Samaan aikaan Amerikassa laitetaan kuriin tuollaiset yritykset.
      Eli kun sanotaan että päättäjät ovat valitsijoittensa näköisiä, niin pitäisikö meitin mennä lääkäriin ja hätäseen.
      Edellyttäen että sun omalla terveysasemalla on tänään lääkäri.

• Puhurix

se, että ihmiset on menny osoittamaan katkeruuttaan Liliusta kohtaan ja hänen eläkekin jää vaivaiseen 40 tonniin kuussa. Miesparka!

• miljoonapulu

mietin tuota; ihan surku käy Liliusta. Kyllä säälin häntä, voi voi.
        Aivan; miesparka muuta ei voi sanoa.

Ihmetyttää oikeasti miten tuollainen on mahdollista, että joku voi saada niin paljon eläkettä/kk.

• gg-10

Itsekin aikoinaan tuo katkerasti otti päähän, että jollakin on mahdollisuus tämmöseen. Vika on systeemissä. Turha sitä äijää on syyttää. Niin väärin kuin se onkin, että joku saa tuollaisen liksan, samaan aikaan ei toisella ole edes asuntoa.

• Puhurix
        gg-10 kirjoitti:

Itsekin aikoinaan tuo katkerasti otti päähän, että jollakin on mahdollisuus tämmöseen. Vika on systeemissä. Turha sitä äijää on syyttää. Niin väärin kuin se onkin, että joku saa tuollaisen liksan, samaan aikaan ei toisella ole edes asuntoa.

Toiset elää alle tonnin eläkkeellä.

• Puhurix
        miljoonapulu kirjoitti:

mietin tuota; ihan surku käy Liliusta. Kyllä säälin häntä, voi voi.
        Aivan; miesparka muuta ei voi sanoa.

Ihmetyttää oikeasti miten tuollainen on mahdollista, että joku voi saada niin paljon eläkettä/kk.

eläkkeillä tartis olla joku katto.

• miljoonapulu
        Puhurix kirjoitti:

eläkkeillä tartis olla joku katto.

olet oikeassa kuin vain ajatella voi.

Systeemin tarttis muuttua olen sitä mieltä!

Mutta eikös se niin ole että ne joilla jo on

ennestään paljon niin ne tarvitsevat vielä taas vähän lisää ja sitten taas vähän lisää.
        Kun mikään ei riitä.

Ilman muuta eläkkeillä tarttis olla joku katto.

Mielenosoituksia! Rauhanomaisia mielenosoituksia, ilman väkivaltaa tietenkin.
        Näkisivät ainakin ettei veronmaksajat kaikkea hyväksy. Vaikkei ne mielenosoitukset mitään muuttaisikaan mutta näkisivät viisaat päättäjät ainakin sen ettei kaikkea hyväksytä.

Pitäisi epäkohdista mennä osoittamaan mieltä isolla joukolla!

• Puhurix
        miljoonapulu kirjoitti:

olet oikeassa kuin vain ajatella voi.

Systeemin tarttis muuttua olen sitä mieltä!

Mutta eikös se niin ole että ne joilla jo on

ennestään paljon niin ne tarvitsevat vielä taas vähän lisää ja sitten taas vähän lisää.
        Kun mikään ei riitä.

Ilman muuta eläkkeillä tarttis olla joku katto.

Mielenosoituksia! Rauhanomaisia mielenosoituksia, ilman väkivaltaa tietenkin.
        Näkisivät ainakin ettei veronmaksajat kaikkea hyväksy. Vaikkei ne mielenosoitukset mitään muuttaisikaan mutta näkisivät viisaat päättäjät ainakin sen ettei kaikkea hyväksytä.

Pitäisi epäkohdista mennä osoittamaan mieltä isolla joukolla!

on siinä, että suomalainen hyssyttelee eikä nouse barrikadeille vaikka olisi kuinka aihetta. Konsensus, kato!

• miljoonapulu
        Puhurix kirjoitti:

on siinä, että suomalainen hyssyttelee eikä nouse barrikadeille vaikka olisi kuinka aihetta. Konsensus, kato!

niin se taitaa olla.

• katsomaan kyseisen lähetyksen..Ei vois kurjempaa olla,kuin että ei olisi lämmintä kotia..:(

Mua säälitti valtavasti se henkilö..:(

• miljoonapulu

mainitsemani lähetyksen. Mun mielestä se oli tosi surullista.

Niin muakin säälitti.

Oletko miettinyt mitä jos ei olisi Pelastusarmeijaa ja kirkon leipäjonoja. Vähävaraiset ja asunnottomat jäisivät ihan heitteille Suomessa jos näitä auttavia tahoja ei olisi. Koska mielestäni päättäjät ovat hylänneet vähävaraiset ihmiset.

• miljoonapulu kirjoitti:

mainitsemani lähetyksen. Mun mielestä se oli tosi surullista.

Niin muakin säälitti.

Oletko miettinyt mitä jos ei olisi Pelastusarmeijaa ja kirkon leipäjonoja. Vähävaraiset ja asunnottomat jäisivät ihan heitteille Suomessa jos näitä auttavia tahoja ei olisi. Koska mielestäni päättäjät ovat hylänneet vähävaraiset ihmiset.

itse ovat kyllä sitä mielä,että ovat hoitaneet asiat hyvin,mutta eihän näin ole...

On järkyttävää,että suomen kaltaisessa maassa voi olla ihmisiä joilla ei ole kotia...:(

• miljoonapulu
        mii-su kirjoitti:

itse ovat kyllä sitä mielä,että ovat hoitaneet asiat hyvin,mutta eihän näin ole...

On järkyttävää,että suomen kaltaisessa maassa voi olla ihmisiä joilla ei ole kotia...:(

ihan just tollanen käsitys kanssa asioista.

Monista muista asioista ollaan niin huolissaan mutta "pieni" ihminen on unohdettu :( .

Asiat jotka tuottavat ja joista on siis taloudellista hyötyä niin näistä tämmösistä kaikista asioista päättäjät ovat enemmän huolissaan kuin ihmisten hyvinvoinnista.

No, ehkä joku muutama päättäjä voi olla kiinnostunut ihmisten hyvin- ja pahoinvoinnista mutta se ei paljoa vaikuta siinä suuressa joukossa päättäjiä.

Mua surettaa tää arvotyhjiö jossa Suomenkin yhteiskunta on. Pörssikurssit ja kaupallisuus ja kuluttaminen ovat niitä päivänpolttavia kysymyksiä.
        Onko mikään ihme että on paljon köyhyyttä ja ihmiset eivät tule toimeen tavallisilla tuloillaan (en tarkoita kaikkia, tietenkään)
        kun kaikki elämisen kustannukset ovat liian korkeat.
        Jo se, kun maksaa laskunsa ja ostaa tarpeellisen ruoan kaupasta (ei mitään "hienouksia") niin on siinä monella matalatuloisella ihmettelemistä miten selviää taas tämänkin kuukauden.
        Pitäisi olla esim. halpoja vuokra asuntoja.

Eläminen on tehty liian kalliiksi, mielestäni koko systeemiin pitäisi tulla muutos mutta ei tule koska monet haluavat mahdollisimman ison tuoton "kaikesta". Tämä on minun näkemykseni monella muulla voi olla muunkinlainen käsitys asioista enkä omia mielipiteitäni minään totuuden torvena tuo esille.

• telkkariin

http://www.iltalehti.fi/viihde/200904029347923_vi.shtml
      Mitä tapahtui lottovoittajalle, jolle määrättiin yhden miljoonan voitosta kahden miljoonan verot? Entäpä miehelle, joka menetti tapaturmakorvauksen, koska häneltä oli lääkärintodistuksen mukaan poistettu neljä varvasta - jäljellä oli kymmenen?...

Kaikenlaista sattuu ja tapahtuu

• miljoonapulu

Hannu telkkariin? Joskus katsoin Karpon ohjelmat.

Niin, oikeassa olet kaikenlaista sattuu ja tapahtuu.

• duunari vaan
      • miljoonapulu

Ymmärrän että sua ottaa päähän.

• oman tien kulkijatar

Täällä kuuntelen Yngwie Malmsteenin vanhoja biisejä ja muistelen nuoruutta, kun joku vielä välitti.Nyt olen jo vanha(46v) ja katkera yksinäinen nainen.Takana on kaksi ihmissuhdetta ja molemmat päätyivät siihen, että miehet ottivat nuoremman naisen.Omalta osaltani voin sanoa, että elämäni on jo ohi.Odotan vain, että lapseni täyttää 18v ja silloin voi maallinen tuskainen vaellukseni loppua.En koe enää mitään iloa elämässä.Typerät ideat harrastuksista voi unohtaa.Raskas metallimusiikki on ainoa, joka on enää jaksanut pitää hengissä.Ihmiset on kyllä tosi susia toisilleen.Vähän aikaa kun vielä jaksaisi sinnitellä, niin ehkä sitten saisi jo päästä tästä ikuisesta yksinäisyydestä ja nuoruuden ja kauneuden ihannoimasta pinnallisesta elämästä.Tämän päivän miehet ihannoivat vain teinitytttöjä ja anorektikkoja.Ilmeisesti media on heidät siihen manipuloineet.Julkkiksillakin on tyttöystävät tai vaimot ainakin 20v nuorempia.Ihmeellistä on tämä elämänkulku.

• toinen "vanhus"

Älähän nyt;kuljepa ajassa eteenpäin tai mieti vaikka jotakuta joka on iältään vaikkapa 60 .
        Tunnet tai tiedät varmasti jonkun.
        Sinä olet nyt kaikkea muuta kuin vanha,kymmenen vuoden kuluttua muistelet miten ihanan nuori olit vielä alle viisikymppisenä!
        Jos kaksi edellistä parisuhdetta on päättynyt miehen lapsellisuuteen,tiedätpähän ainakin minkäkaltaisia miehenkutaleita kannattaa tulevaisuudessa välttää!
        Hyvässä lykyssä olet elänyt vasta puolet elämästäsi.puolet takana,puolet edessä!
        Aika pienten lasten äitinä takana,nyt saat ottaa
        rennommin ja vähän nautiskellakin elämästä tämän toisen puolen!
        Ehkä sinulla nyt on ikäkriisi,mutta se kyllä menee ohi!

• miljoonapulu

vuoksesi. On sulla ollut huono onni noiden kahden miehen takia. Todella ikävää. Ymmärrän katkeruutesi. Kerroit että kun lapsesi täyttää 18 v niin sen jälkeen voi maallinen tuskainen vaelluksesi päättyä. ÄLÄ tee mitään harkitsematonta. Vaikka se tuntuisikin helpottavalta ratkaisulta niin älä päätä maallista vaellustasi täällä. Vaikka nyt tuntuu elämä vaikealta ja tuskaisalta ja vaikka miltä ikävältä mutta varmasti elämä voittaa jälleen.
        Kyllä se niin on että vaikka nuo kaksi miestä toimivatkin todella kurjasti ja pettivät sinut niin voit vielä löytää TODELLISEN elämäsi rakkauden.
        Kaikki miehet kun eivät kuitenkaan ole nuorten naisten perään, sinulla on ymmärrettävää kyllä sellainen ajatus omien kokemustesi perusteella.
        Ja vaikka kirjoitit että elämäsi on ohi niin SE EI OLE ohi. Muista että elämäsi on arvokas ja vielä alaikäinen lapsesikin tarvitsee sinua myös täytettyään 18.

• ollakseen onnellilnen?
        miljoonapulu kirjoitti:

vuoksesi. On sulla ollut huono onni noiden kahden miehen takia. Todella ikävää. Ymmärrän katkeruutesi. Kerroit että kun lapsesi täyttää 18 v niin sen jälkeen voi maallinen tuskainen vaelluksesi päättyä. ÄLÄ tee mitään harkitsematonta. Vaikka se tuntuisikin helpottavalta ratkaisulta niin älä päätä maallista vaellustasi täällä. Vaikka nyt tuntuu elämä vaikealta ja tuskaisalta ja vaikka miltä ikävältä mutta varmasti elämä voittaa jälleen.
        Kyllä se niin on että vaikka nuo kaksi miestä toimivatkin todella kurjasti ja pettivät sinut niin voit vielä löytää TODELLISEN elämäsi rakkauden.
        Kaikki miehet kun eivät kuitenkaan ole nuorten naisten perään, sinulla on ymmärrettävää kyllä sellainen ajatus omien kokemustesi perusteella.
        Ja vaikka kirjoitit että elämäsi on ohi niin SE EI OLE ohi. Muista että elämäsi on arvokas ja vielä alaikäinen lapsesikin tarvitsee sinua myös täytettyään 18.

Olen tätä paljon pohtinut seurattuani ystävättären miehen etsintää läheltä...jos ihmisellä on lapset, työtä, joku ystävä, harrastuksia ym tekemistä, niin pakkoko siinä on olla mies mukana ollakseen tyytyväinen? Ei siinä mitään pahaa jos rakastuu ja löytää kumppanin, mikäs se ihanampaa, mutta onko se onnen edellytys? Mielestäni ei. Ystäviä sen sijaan tarvitsee jokainen, jonkun, jolle kertoa asioita.

• Putkivalo
        ollakseen onnellilnen? kirjoitti:

Olen tätä paljon pohtinut seurattuani ystävättären miehen etsintää läheltä...jos ihmisellä on lapset, työtä, joku ystävä, harrastuksia ym tekemistä, niin pakkoko siinä on olla mies mukana ollakseen tyytyväinen? Ei siinä mitään pahaa jos rakastuu ja löytää kumppanin, mikäs se ihanampaa, mutta onko se onnen edellytys? Mielestäni ei. Ystäviä sen sijaan tarvitsee jokainen, jonkun, jolle kertoa asioita.

Olen ihan samaa mieltä! Ihmiselon pitäisi olla sitä että osaa nauttia pienistä hetkistä oli sitten parisuhteessa tai ei. Yksinkin niitä löytyy, ja parisuhteella on omat haasteet ja vastoinkäymiset myös.

Ilman ystäviä ei pärjää, ihan yksin ihmisellä ei ole hyvä olla.

• miljoonapulu

löytää miestä ollakseen onnellinen.

Ei se onnen edellytys ole niinkuin totesit itsekin.

Mutta mielestäni ainakin useimmat ihmiset kaipaavat ihmistä rinnalleen (on hän sitten samaa sukupuolta tai vastakkaista sukupuolta kuin mitä itse on) elämässään.

• ei mitään ystävää

Minä en todellakaan enää halua minkäänlaista suhdetta miesten kanssa.Olen ollut yksin lapsieni kanssa pian kymmenen vuotta,enkä enää halua tulla loukatuksi yhdenkään miehen kautta.
        Mutta kun näiden rikkoutuneiden suhteiden jälkeen kaikki ystävät kaikkosivat.Kaikki ´ystävät` olivatkin näiden miesten ystäviä.Kukaan ei enää ole edes tervehtinyt tai halunnut olla missään tekemisissä.Pari kissaani ovat ainoat ystäväni.Asun pikku tuppukylässä ja täällä kaikki paljasjalkaiset pitävät toistensa puolta,vaikka kuinka olisivat väärässä.Muualta muuttaneilla ei ole mitään arvoa.Jatkuvasti juoruillaan perättömiä ja tosi ilkeitä juttuja,joilla ei ole mitään totuusarvoa.En ole täällä ainoa,saman kohtalon ovat jakaneet kuulemma jotkut muutkin.Olen ollut jo niin kauan yksin, että en varmaan osaisikaan enää tutustua uusiin ihmisiin, tai alkaa uuteen ystävyyteen.Kyllä luotto on täysin mennyt ihmisten suhteen.Mottoni onkin, että on hyvä kun olen jo näin vanha, niin ei enää tarvitsekaan etsiä ystäviä, vaan odotella rauhassa kuolemaa.Joka päivä toivonkin,että joko tänään olisi aika sairastua esim. syöpään tai muuhun tappavaan sairauteen,että pääsisi pois.Olenkin ajatellut,että jos sairastun em. sairauteen, en mene lääkäriin, vaan annan sen edetä itsekseen ja lopettaa tämän typerän kohtalon toisten hylkimänä.Minun tuurillani tietysti elän satavuotiaaksi..

• miljoonapulu
        ei mitään ystävää kirjoitti:

Minä en todellakaan enää halua minkäänlaista suhdetta miesten kanssa.Olen ollut yksin lapsieni kanssa pian kymmenen vuotta,enkä enää halua tulla loukatuksi yhdenkään miehen kautta.
        Mutta kun näiden rikkoutuneiden suhteiden jälkeen kaikki ystävät kaikkosivat.Kaikki ´ystävät` olivatkin näiden miesten ystäviä.Kukaan ei enää ole edes tervehtinyt tai halunnut olla missään tekemisissä.Pari kissaani ovat ainoat ystäväni.Asun pikku tuppukylässä ja täällä kaikki paljasjalkaiset pitävät toistensa puolta,vaikka kuinka olisivat väärässä.Muualta muuttaneilla ei ole mitään arvoa.Jatkuvasti juoruillaan perättömiä ja tosi ilkeitä juttuja,joilla ei ole mitään totuusarvoa.En ole täällä ainoa,saman kohtalon ovat jakaneet kuulemma jotkut muutkin.Olen ollut jo niin kauan yksin, että en varmaan osaisikaan enää tutustua uusiin ihmisiin, tai alkaa uuteen ystävyyteen.Kyllä luotto on täysin mennyt ihmisten suhteen.Mottoni onkin, että on hyvä kun olen jo näin vanha, niin ei enää tarvitsekaan etsiä ystäviä, vaan odotella rauhassa kuolemaa.Joka päivä toivonkin,että joko tänään olisi aika sairastua esim. syöpään tai muuhun tappavaan sairauteen,että pääsisi pois.Olenkin ajatellut,että jos sairastun em. sairauteen, en mene lääkäriin, vaan annan sen edetä itsekseen ja lopettaa tämän typerän kohtalon toisten hylkimänä.Minun tuurillani tietysti elän satavuotiaaksi..

että; kun on ikäviä kokemuksia niin ei halua enää pettyä uudelleen, koska pettymykset satuttavat.

Ymmärrän se että elämä tuppukylässä ei sinulla ole mitään mukavaa.

Olen pahoillani puolestasi.

• Putkivalo

näin lauantaina, on helppo sanoa että meni siivouksen ja viihteen merkeissä, vähän kuin Tuhkimo :)) Onkohan sekin joku ex-valo? Loppuun palanut.. ;)

Aboriginaalit uskoo että ihmisen kulku maan päällä on sovittu jo ennen syntymää. Ja jotkut saattaa suostua siihen että hän syntyy sellaiseen kehoon tai tilanteeseen jossa on opiksi muille, esim. sairaana tai vammaisena, ja voisko ajatella että myös erityisen vaikeaan elämään. Tämä tekee että nämä ihmiset ansaitsee suurempaa kunnioitusta kuin muut, koska kaikista ihmisistä ei ole tähän suostumukseen.

Kaunista, eikö ole? Ja niin paljon erilaisempaa kuin meidän yhteiskunnan tapa.

• miljoonapulu

tekstiä sulla.

Tuo tekstisi oli aika ylevää :).

Mä en ymmärrä noin hienoja ajatelmia :) .

Pitkät ovat piuhani (niin nuo teinimme vällillä mua muistuttavat :))))) ).

• Putkivalo
        miljoonapulu kirjoitti:

tekstiä sulla.

Tuo tekstisi oli aika ylevää :).

Mä en ymmärrä noin hienoja ajatelmia :) .

Pitkät ovat piuhani (niin nuo teinimme vällillä mua muistuttavat :))))) ).

ei ihme jos ei kolahtanut, se oli kuitenkin vaan pieni osa riuhtaistu kokonaisesta kirjasta, pitää vissiin lukea koko kirja ennen kuin ymmärtää niiden näkemystä.

Mulle käy aina noin kun innostun jostain, alan paasaamaan ;D Pappi seuraavassa elämässä?

• taas luin toisesta kirjasta,että esim.vammaisena syntynyt on valinnut vammaisen osan elämässään siksi,että se kuuluu hänen omaan karmaansa. :)

• Putkivalo
        mii-su kirjoitti:

taas luin toisesta kirjasta,että esim.vammaisena syntynyt on valinnut vammaisen osan elämässään siksi,että se kuuluu hänen omaan karmaansa. :)

on joku muukin sitten pähkäillyt :)

• gg-10
        mii-su kirjoitti:

taas luin toisesta kirjasta,että esim.vammaisena syntynyt on valinnut vammaisen osan elämässään siksi,että se kuuluu hänen omaan karmaansa. :)

Karma oli 70-luvulla hetkisen aikaa kova sana. Oliko se Vesa Enne kun siinä lauloi. Mä tykkäsin siitä biisistä "Hei huomenta Suomi, hyvin pyyhkii. Sun poikas valvoi taas ja ahkeroi...".

• miljoonapulu
        Putkivalo kirjoitti:

ei ihme jos ei kolahtanut, se oli kuitenkin vaan pieni osa riuhtaistu kokonaisesta kirjasta, pitää vissiin lukea koko kirja ennen kuin ymmärtää niiden näkemystä.

Mulle käy aina noin kun innostun jostain, alan paasaamaan ;D Pappi seuraavassa elämässä?

kirja sitten tuo josta lainaus peräisin?

Alat paasaamaan? Mielestäni et paasaa asioista vaan esität mielipiteitäsi.
        Näkemyksiä kun on niin monia niin se juuri herättää keskustelua.

• miljoonapulu
        mii-su kirjoitti:

noita karma "juttuja" ollenkaan ja olen tuota epäluuloinen niistä puhuttaessa, se sallittakoon pululle.

• Putkivalo kirjoitti:

on joku muukin sitten pähkäillyt :)

aika paljon juuri kyseiseen asiaan liittyviä kirjoja.Ne on kyllä mielenkiintoisia...:)

• miljoonapulu kirjoitti:

noita karma "juttuja" ollenkaan ja olen tuota epäluuloinen niistä puhuttaessa, se sallittakoon pululle.

syntyy ihmisen edellisistä elämistä.Joudut korjaamaan edellisissä elämissä tekemisiäsi virheitä..

Esim.hyvin paljon pahuutta tehnyt ihminen valitsee elämäänsä sen,että istuu monivammaisena pyörätuolissa ja on täysin toisten autettava.Tällä keinoin hän ei voi tehdä kenellekkään mitään uudestaan.Hän oppii elämään niin,että joutuu olemaan toisten avun varassa ja se auttaa kunnioittamaan muita...Tää oli vain yksi esimerkki jonka olen lukenut..:)

Näistä asioista voi olla monta mieltä ja Pulullekkin sallitaan se,että hän saa olla omaa mieltänsä..;)

• gg-10 kirjoitti:

Karma oli 70-luvulla hetkisen aikaa kova sana. Oliko se Vesa Enne kun siinä lauloi. Mä tykkäsin siitä biisistä "Hei huomenta Suomi, hyvin pyyhkii. Sun poikas valvoi taas ja ahkeroi...".

on hämärä muistikuva tuosta yhtyeestä...:)

• gg-10

• gg-10
        mii-su kirjoitti:

syntyy ihmisen edellisistä elämistä.Joudut korjaamaan edellisissä elämissä tekemisiäsi virheitä..

Esim.hyvin paljon pahuutta tehnyt ihminen valitsee elämäänsä sen,että istuu monivammaisena pyörätuolissa ja on täysin toisten autettava.Tällä keinoin hän ei voi tehdä kenellekkään mitään uudestaan.Hän oppii elämään niin,että joutuu olemaan toisten avun varassa ja se auttaa kunnioittamaan muita...Tää oli vain yksi esimerkki jonka olen lukenut..:)

Näistä asioista voi olla monta mieltä ja Pulullekkin sallitaan se,että hän saa olla omaa mieltänsä..;)

Harmittaa kun olin viime elämässä tosi veemäinen. :))

• Putkivalo
        miljoonapulu kirjoitti:

kirja sitten tuo josta lainaus peräisin?

Alat paasaamaan? Mielestäni et paasaa asioista vaan esität mielipiteitäsi.
        Näkemyksiä kun on niin monia niin se juuri herättää keskustelua.

Annas kun ruttaan... :)) Yleensä käy niin innostun jostain niin niin.. mä kans innostun :/

• miljoonapulu
        gg-10 kirjoitti:

Harmittaa kun olin viime elämässä tosi veemäinen. :))

kiltti on olla :) .

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      50
      6733
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      675
      2915
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1270
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      97
      1249
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1235
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      61
      1144
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1130
    8. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      237
      1100
    9. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      72
      1012
    10. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      241