KUN OLIMME LAIVALLA TANSSIN ERÄÄN TYYPIN KANSSA JA TYTÖT EIVÄT OLLEET SILLOIN KUN MINUA HAETTIIN MUTTA OLIVAT PALANNEET KUN MIES SAATTOI MINUT PÖYTÄÄN,NUORIMMAN LIKAN REKTIO KÄDET LANTEILLA "Äiti,sinä et olisi saanut tanssia,mitä ihmettä sinä oikein teit?"
RUVETTIIN MIELETTÖMÄSTI NAURAMAAN.
ÄITINI KERTOI KUN TYTÄR OLI SIELLÄ VIIKONLOPUN JA LIKKA YRITTI KATSOA MUMMIAAN SIVUSILMÄLLÄ KUTEN ÄITINSÄ JOHON MUMMI "Kukaan ei osaa tuoita yhtä hyvin ku äitis"
TYTÖN REAKTIO : OTTI LEHDEN,LAITTOI NAAMANSA ETEEN JA SANOI "Nyt sä et mummin nääkään kuinka hyvin mä oiekin katson" ;D
Hyvää lauanta eiku perjantaita kaikille ;)))) !!!
äiti äiti äiti
blondeistablondein72hki
4
1261
Vastaukset
- IHMEISSÄNI
Nyt en kyllä ymmärtänyt,mitä tarkoitit,mutta ei kai ollut tarkoituskaan!?Oli niin sekavaa!
- viinat laivalta,
jotka taas aiheuttaa sekavuutta? Saisko joskus selvinpäin kirjoitetun Blondi-jutun?
Me kaikki ei taas naurettu.....!
- pliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii...
sanonpa vaan että voisit lopetta ´hauskojen´juttujen kirjoittamisen ne on tosi typeriä.
- ...
Mä ainaki repeilen näille jutuille :D En sen takia että ne lasten jutut olis hauskoja vaan toi kirjoittajan "kielioppi".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 781438
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101358- 741125
- 1091049
- 621027
- 67888
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n251857- 63835
- 31758
- 46696