Heippa kaikille! Tänään on raitis päivä.
Lauantai 4.4. 2009
8
549
Vastaukset
- kaffeemuki
Raitis lauantai. Mahdollisuus mennä ja tehdä kaikenlaista, kun ei tarvi juoda.
juoda eikä kärsiä krapulasta.Kipasin heti aamusta kaupassa ja nyt on makaroonilaatikko uunissa kypsymässä.Tänään vois vaikka näperellä virpomavihtoja ja muita pääsiäis hömpsötyksiä.t pörri
Raitis lauantai, tuli nukuttua yli 12 tuntia putkeen, nyt jaksaa!
- Teija-70
Olen seuraillut tätä palstaa aika ajoin, ihmetyttää palstan "sheriffin"aktiivisuus ja kannanottojen vilkkaus (älä käsitä väärin--tosi positiivista ja HIENOA!!!). Mietin vain muita keskustelu foorumeita Suomi24:ssä-> palstan "vetäjät" eivät juurikaan "puhu eikä pukahda"...Onko tämä ihan itsestä kiinni vai määritteleekö jotkin "työsäännökset" vai mitä?
Tsemppiä Sinulle ja aurinkoista kevään jatkoa!! Teija-70 kirjoitti:
Olen seuraillut tätä palstaa aika ajoin, ihmetyttää palstan "sheriffin"aktiivisuus ja kannanottojen vilkkaus (älä käsitä väärin--tosi positiivista ja HIENOA!!!). Mietin vain muita keskustelu foorumeita Suomi24:ssä-> palstan "vetäjät" eivät juurikaan "puhu eikä pukahda"...Onko tämä ihan itsestä kiinni vai määritteleekö jotkin "työsäännökset" vai mitä?
Tsemppiä Sinulle ja aurinkoista kevään jatkoa!!Itsestä tämä on kiinni.
- vastauksestasi......
raitis kirjoitti:
Itsestä tämä on kiinni.
Ja tsemppiä edelleen työhösi...
- voipytty
ja pitkä aamukeikka tehty, eikä tarvinnut pelätä puhalluttajia.
Kyllä pitää ilmoja, hiihtokelit parhaimmillaan. Käväisin aamusella hiihtelee, krapulattomat lenkin ovat parhaita hetkiä. Eiköhän tämä loppupäiväkin mene ilman Alko-tuotteita. Raitista viikonloppua kaikille.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577320Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393594Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3711978Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651816- 861459
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911290
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631257Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164