kulki tiellä kuusi keltaista
pienen pientä tipua
yksi tipu kurkisteli
ruohikon takaa
toinen tipu kukan
sisältä tiiristeli
kolmas lauloi lauluaan
pääsiäinen tulossa on
muut tipuset kuorossa
piipittivät
tipuset
6
220
Vastaukset
- ajanmittaaja
Terve .
tuostahan sinä kehittelet pidemmänkin tarinan jota kerrot tässsä matkalla pääsiäiseen.
Eiköstä vaan.vaan tarua, eipäs kun se on sittenkin
pääsiäisruno, pienen pienistä tipusista.
usko tai älä.- ajanmittaaja
kuusitahtea kirjoitti:
vaan tarua, eipäs kun se on sittenkin
pääsiäisruno, pienen pienistä tipusista.
usko tai älä.uskon minä kun sanot ja runoltahan tuo muutoinkin tuntui, kivaltakin, myönnän :) mutta olisithan sinä saanut siihen päivittäin lisää kirjoitella, sellainen jatkoromaani runo.
Niistä olisi ollut kiva kuulla useampaankin otteeseen.
ajattelee ajanmittaaja ajanmittaaja kirjoitti:
uskon minä kun sanot ja runoltahan tuo muutoinkin tuntui, kivaltakin, myönnän :) mutta olisithan sinä saanut siihen päivittäin lisää kirjoitella, sellainen jatkoromaani runo.
Niistä olisi ollut kiva kuulla useampaankin otteeseen.
ajattelee ajanmittaajapitkänä perjantaina ne, tipuset taapertavat
yli Suomen maan...odotahan kun ne taapertavat sinun luo.
- Figuuri
muodostui heti mieleeni kuva noista tipuista, kaikista kuudesta. Toit hymyn kasvoilleni, kiitos siitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496665Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6732876Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831249Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.961238- 841225
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611123- 891120
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371100- 721002
- 238906