rupsahtaneita ?

Sumidero

Itse olen 51v, pitkä, hoikka nainen. En mikään kaunotar mutta hyvävartaloinen ja olen pitänyt itsestäni huolta. En ole tupakoinut enkä käyttänyt alkoholia. Näkyy kai ulkonäössä selvästi tässä vaiheessa eli olen ikäistäni nuoremman näköinen.
Mutta ne mutamaa vuotta vanhemmat miehet ! Ei millään pahalla mutta ihan eläkeläisukoilta useimmat näyttävät. Ajetut kilometrit näkyy liian selvästi ja kulahtanut naama. En ole ajatellut nuoremman miehen seuraa hakea mutta taitaa pikkuhiljaa ajatuskantani muuttua.

5

715

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onhan se

hyvä jos olet niitä harvoja rupsahtamattomia poikkeuksia :)

Joskus vaan itsensä kohdalla silmät valehtelevat ja peili, omasta mielestä näyttää nuoremmalta kuin on.

Muutan onko sillä väliä jos ulkokuori onkin vähän väsähtänyt, jos luonne on iloinen ja pirteä?

• mäenpete

Ehkä oletkin hyvin säilynyt 51 vee, ei siinä mitään.

Mutta tuolla treffisivuilla olen itse törmännyt nelikymppisiin naisiin, jotka kuvailevat itseään tyyliin "kaikki luulee mua nuoremmaks" tai "olen ikääni kymmenen vuotta nuoremman näköinen" ym. Ja sitten kuvassa on usein ihan normaalin, nelikymppiseltä näyttävän naisen kuva...

itse olen kyllä samaa mieltä, että nykynaiset pitävät itsestään kiitettävästi huolta. Mutta juuri tuo kuvittelu, että näytetään paljon nuoremmalta, ja varsinkin siitä toitottelu...haiskahtaa ikäkriisiltä.

Mutta ap. kirjoittajalle: jos tuntuu, että ikäisesi miehet ovat rupsahtaneita, niin mikä estää tapailemasta vaikka 10 vuotta nuorempia? Eipä tuo nykypäivänä ole ikäero eikä mikään.

• hihihihihihiihihihiihi

Käyppä kattomassa huvikses miesten profiileja samassa ikäluokassa. Ei montaa löydy missä ei lukis nuorekas tms. Miksei ihminen voi olla sen ikäinen kun on, vikoineen ja ties mineen päivineen.....Kaikki me vanhetaan, sille ei voi mitään.

• ... ihan mitä on, niin ei tarvitse sanallisesti itseään kuvailla. Jokainen saa tahollaan päättää, onko kirjoittaja ikäistään vanhemman vai nuoremman näköinen. Tai ettei jopa ihan ikäisensä :-)

Ja kun tässä ei ole enää sen suurempaa menetettävää, niin olen päätynyt näkymään täällä omana itsenäni, silloin kun näkyvillä olen. Nykyinen Galleria-kuva on kyllä kohta jo vuoden vanha, mutta tässä kunnioitettavassa 50 v. iässä yksi vuosi kai rypistää aika vähän. Hiukset ja hampaatkin on ihan omat :-)

Yleensä ottaenkin koko termi "nuorekkuus" on varsin moniselitteinen ja todennäköisesti sen merkitys on eri persoonille erilainen. Itse en ainakaan pysty kalenteria vastaan millään aseella taistelemaan, päiviä/viikkoja/kuukausia/vuosia on laskettu syntymästäni eteenpäin, ja lasketaan varmaan siihen asti kun tulee ns. kilometrit täyteen. Fyysinen ikä on fyysinen ikä.

Mielen ikä on sitten oma maailmansa. Onko metallimusiikkia kuunteleva 5-kymppinen mieleltään nuorempi kuin iskelmästä pitävä 3-kymppinen?! Tuskin... musiikkimaku on vaan erilainen. Samanlaisia esimerkkejä voidaan luetella vaikka maailman tappiin elämän eri osa-alueilta, eikä sitä oikeaa totuutta edelleenkään löydy.

Parasta lienee itse kunkin olla oma itsensä, ainakin helpottaa oman minän kanssa toimeentulemista.

Kevättä kaikille, ikään, sukupuoleen, uskontoon tai mihinkään muuhunkaan katsomatta!

• Bluesia&irkkupunkkia

Kun katsoo noita viiskymppisten kuvia, ei voi välttyä useasti siltä ajatukselta, että aika monet
      näyttävät siltä (viiksineen, takatukkineen, ruutupaitoineen etc.), kuin elämän suurin
      extreme-tapahtuma liittyisi paikallisen Esson kuppilaan. Mutta, joukosta kyllä löytyy ihan ok-tapauksiakin.
      Naisilla kukkamekot ja muut täti-lookit ylipainoineen eivät myöskään saa miestä riemusta kiljahtamaan. Ja täytyy muistaa sekin, että naiset voivat aina ehostaa itseään. Samalle viivalle päästäisiin, kun naisilta olisi meikit pois.
      Rypyt eivät tee ketään rumaksi tai vähemmän viehättäväksi, joskus jopa päinvastoin.
      Paljon on kiinni tyylistä. (enkä nyt tarkoita mitään teini-tyyliä)Jonkun mielestä kukkamekko
      voi olla ok, itse pidän farkkunaisista.
      Ja pitää muistaa vielä se tärkein! Ei se ulkonäkökään niin, vaan kaikki muu. En voisi ku-
      vitella olevani naisien kanssa, joka ei elä tätä päivää esim. Ja sama koskee kiinnostuksen kohteita. Jos naiseni katsoisi kaikki mahdolliset tosi-telkkariohjelmat, en luultavasti jaksaisi. Se kertoisi jo liikaa arvoista yms.
      Mutta onneksi ei ole tarvinnutkaan jaksaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      57
      7250
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      724
      3418
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      158
      1719
    4. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      318
      1682
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1375
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1361
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1260
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1227
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      249
      1217
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1144
    Aihe