Jos lapsesi tulee uskoon?

Näinkin käy

Miten reagoit? Mitä sanot tälle? Mitä sanot tästä? Miten tuet tämän ratkaisua? Millä tavoin osoitat sen hänelle?

Vastaa samoihin kysymyksiin myös siinä tapauksessa että jälkeläisesi ilmoittaakin uskonratkaisun sijasta ruvenneensa täysimääräisesti homoksi.

43

943

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lapsenuskossa

Minun lapseni löysi lapsenuskonsa vasta yli 30-v. ikäisenä ja neljän lapsen vanhempana. Eipä siitä mitään erityistä keskustelua ole ollut. Sehän on niin normaali tapahtuma kuin suinkin. Ratkaisua en juurikaan ole sen enempää tukenut kuin positiivisen palautteen antamalla. Hän oli elämää ja kuolemaa nähneenä (hoitotyö) vain kokenut, että elämä on muutakin kuin vain se, minkä näemme.

Ymmärsin kyllä, että kysyt vain vastauksia hypoteettisiin tilanteisiin, mutta kerroinpa kerrankin olettamusten sijasta tositarinoita.

• Atte Ateisti

Jos muslimin lapsi karkaisi uskonnostaan,voisivat vanhemmat vaikka tappaa tämän.

Itse toteaisin että minkäs uskonratkaisulle mahtaa. Mutta ei minulla ole syytä peitellä lapseltani omaa ateistisuuttani.

Sitä paitsi, jos lapseni oikein omaksuu kristinuskon perusajatukset, kuuluu siihen myös, että hänen pitää lähetyskäskyn nojalla yrittää käännyttää myös minut. Mutta siinä menee raja: en käänny itse.

Mitä homojuttuihin tulee, niin sellaiseksi ei vain huvikseen tai jonkun kiusaksi ruveta.

• Kössönöm

jos hurahtaa uskoon, minkäs sille sitten voi?

Homoseksuaaliksi sen sijaan ei ruveta "täysimääräisesti". Rupesitko sinä "täysimääräisesti" heteroksi? Mitä vanhempasi siitä olivat mieltä, mitä sanoivat?

• ei ruveta!!???

No mutta kuinka ollakaan.

Työtoverini mies rupesi kuitenkin homoksi 25 avioliittovuoden ja muutaman lapsen jälkeen! Erosi ja muutti asumaan toisen homon kanssa ilman aikaisempia kokemuksia homoiluista. Ihan yllättäen! Tunnen molemmat ja kummankin mukaan parisuhde oli suht kunnossa.

Mies vaan "rupesi homoksi"!

• Kössönöm
        ei ruveta!!??? kirjoitti:

No mutta kuinka ollakaan.

Työtoverini mies rupesi kuitenkin homoksi 25 avioliittovuoden ja muutaman lapsen jälkeen! Erosi ja muutti asumaan toisen homon kanssa ilman aikaisempia kokemuksia homoiluista. Ihan yllättäen! Tunnen molemmat ja kummankin mukaan parisuhde oli suht kunnossa.

Mies vaan "rupesi homoksi"!

Oletko kuullut sellaista sanaa, kuin bi-seksuaali? Ei ihmisen seksuaalisuus ole joko-tai.

Tunnen naisia, joilla on avioliitostaan lapsia, ovat sittemmin eronneen ja asuvat nykyään lesbosuhteessa.

Joskus vuosia sitten sitä vaan mentiin naimisiin ja tehtiin niitä lapsia, koska se "kuului asiaan".

Onneksi tilanne on muuttunut, eikä enää ole pakko toimia vastoin luontoaan.

• Näinkin käy
        Kössönöm kirjoitti:

Oletko kuullut sellaista sanaa, kuin bi-seksuaali? Ei ihmisen seksuaalisuus ole joko-tai.

Tunnen naisia, joilla on avioliitostaan lapsia, ovat sittemmin eronneen ja asuvat nykyään lesbosuhteessa.

Joskus vuosia sitten sitä vaan mentiin naimisiin ja tehtiin niitä lapsia, koska se "kuului asiaan".

Onneksi tilanne on muuttunut, eikä enää ole pakko toimia vastoin luontoaan.

Ihminen voi valita seksuaalisuuttansa laajemminkin kuin vain bi-ratkaisuina. Voihan sitä hinkata mitä hyvänsä. Siksi kirjoitinkin täysimääräisistä homoista eli epäheteroista ja monoseksuaaleista ettei jäisi epäselvyyttä tulkintoihin.

• Thronos
        Näinkin käy kirjoitti:

Ihminen voi valita seksuaalisuuttansa laajemminkin kuin vain bi-ratkaisuina. Voihan sitä hinkata mitä hyvänsä. Siksi kirjoitinkin täysimääräisistä homoista eli epäheteroista ja monoseksuaaleista ettei jäisi epäselvyyttä tulkintoihin.

Hinkata?????

• Kössönöm
        Näinkin käy kirjoitti:

Käsitätkö sinä seksuaalisuuden "hinkkaamiseksi"? Kyllä se on paljon muutakin.

Miksi seksuaalisuutensa pitäisi kieltää? Miltä sinusta tuntuisi, jos joku sanoisi, että sinun seksuaalisuutesi on väärin ja se pitää laittaa kuriin?

• Näinkin käy
        Kössönöm kirjoitti:

Käsitätkö sinä seksuaalisuuden "hinkkaamiseksi"? Kyllä se on paljon muutakin.

Miksi seksuaalisuutensa pitäisi kieltää? Miltä sinusta tuntuisi, jos joku sanoisi, että sinun seksuaalisuutesi on väärin ja se pitää laittaa kuriin?

Hinkkaamisen lisäksi seksuaalisuutta voi uhkua eli ilmentää eri tavoin. En kiusallani jätä vastaamatta mutta etpä sinäkään vastannut minun kysymyksiini.

• Kössönöm
        Näinkin käy kirjoitti:

Hinkkaamisen lisäksi seksuaalisuutta voi uhkua eli ilmentää eri tavoin. En kiusallani jätä vastaamatta mutta etpä sinäkään vastannut minun kysymyksiini.

???????

• Näinkin käy
        Kössönöm kirjoitti:

???????

Aloitin ketjun.

• e.k.v
        Näinkin käy kirjoitti:

Jos ihminen on homoseksuaali niin pitääkö se laittaa kuriin? Miksi? Siksi että sinä et nyt satu tykkäämään siitä että ihminen voi pitää enemmän oman sukupuolen edustajista kuin sen toisen?

Ahdistaako sinua se, että kaikki eivät halua olla yhtä ahdasmielisiä ja rajoittuneita kuin sinä? Taitaa, koska muuten ei tuollaista huttua vois kirjoitella jonkin päättömän nimimerkin takaa.

Älä suotta vastaa. Ei kiinnosta paskan verttaa 13v. juuri netin saaneet kakarat jotka aukovat päätään ja kikattelevat kuin pikkutytöt ja sen jälkeen ollaan niin saakelin kovia tyyppejä...ainakin siihen saakka että äiti käskee nukkumaan.

• Näinkin käy
        e.k.v kirjoitti:

Jos ihminen on homoseksuaali niin pitääkö se laittaa kuriin? Miksi? Siksi että sinä et nyt satu tykkäämään siitä että ihminen voi pitää enemmän oman sukupuolen edustajista kuin sen toisen?

Ahdistaako sinua se, että kaikki eivät halua olla yhtä ahdasmielisiä ja rajoittuneita kuin sinä? Taitaa, koska muuten ei tuollaista huttua vois kirjoitella jonkin päättömän nimimerkin takaa.

Älä suotta vastaa. Ei kiinnosta paskan verttaa 13v. juuri netin saaneet kakarat jotka aukovat päätään ja kikattelevat kuin pikkutytöt ja sen jälkeen ollaan niin saakelin kovia tyyppejä...ainakin siihen saakka että äiti käskee nukkumaan.

Jos jakaisit samaa avarakatseisuutta ja sen tuomaa ymmärrystä kanssani et olisi edes esittänyt noita kysymyksiäsi. Hermostut, koska et ole kristitty ja siksi sinulla ei ole mahdollisuutta ymmärtää miten tämä ei ole ylimielisyyttä. Kunnia kristityn saamasta avarakatseisuudesta ja ymmärryksestä kuuluu Herralle, ei kristitylle itselleen. Jos jotakin en sinun viestistäsi ymmärtänyt, niin sitä miksi arvostelet nimimerkkiäni, etenkin kun omasi on vähintäänkin omituinen. Mistä se on lyhenne?

• Kössönöm
        Näinkin käy kirjoitti:

Aloitin ketjun.

Tässä vastaukseni.

Omapa on valintansa
        Kirjoittanut: Kössönöm 7.4.2009 klo 13.23
        Poista oma viesti

Homoseksuaaliksi sen sijaan ei ruveta "täysimääräisesti". Rupesitko sinä "täysimääräisesti" heteroksi? Mitä vanhempasi siitä olivat mieltä, mitä sanoivat?

• e.k.v
        Näinkin käy kirjoitti:

Jos jakaisit samaa avarakatseisuutta ja sen tuomaa ymmärrystä kanssani et olisi edes esittänyt noita kysymyksiäsi. Hermostut, koska et ole kristitty ja siksi sinulla ei ole mahdollisuutta ymmärtää miten tämä ei ole ylimielisyyttä. Kunnia kristityn saamasta avarakatseisuudesta ja ymmärryksestä kuuluu Herralle, ei kristitylle itselleen. Jos jotakin en sinun viestistäsi ymmärtänyt, niin sitä miksi arvostelet nimimerkkiäni, etenkin kun omasi on vähintäänkin omituinen. Mistä se on lyhenne?

Huvittavaa, että noin rajoittuneen maailmankuvan omaava ihminen vielä kehtaa puhua avarakatseisuudesta.

Enkä minä ole hermostunut. Uskoisin tietäväni tämän asian paremmin kuin sinä. Olen itseasiassa hyvinkin huvittunut jutuistasi.

Ja jos et ymmärtänyt piikkiäni nimimerkistäsi, niin ei sille sitten voi mitään. Ehkä joskus tajuat, ehkä et, oikeastaan aivan sama meikäläiselle.

• Näinkin käy
        Kössönöm kirjoitti:

Tässä vastaukseni.

Omapa on valintansa
        Poista oma viesti

Minä olinkin se hajamielinen!! Ei tässä näin pitänyt käydä.

Kaikenlaisia seksimahdollisuuksia ja -tarjouksia on tullut, mutta olisiko ne oitis pitänyt käyttää vaikka olisivat olleet kuinka mielenkiintoisia, normin mukaisia tai normipoikkeamia? Mites uskollisuus, eikö enää ole muotia? Mikä sinua tuossa "täysimääräisessä" kiusaa? Mielestäni sillä pystyi asian ilmaisemaan niin sai kelvata. Miten sinä olisit esittänyt sen minkä esitin jotenkin kelvollisemmin?

• Näinkin käy
        e.k.v kirjoitti:

Huvittavaa, että noin rajoittuneen maailmankuvan omaava ihminen vielä kehtaa puhua avarakatseisuudesta.

Enkä minä ole hermostunut. Uskoisin tietäväni tämän asian paremmin kuin sinä. Olen itseasiassa hyvinkin huvittunut jutuistasi.

Ja jos et ymmärtänyt piikkiäni nimimerkistäsi, niin ei sille sitten voi mitään. Ehkä joskus tajuat, ehkä et, oikeastaan aivan sama meikäläiselle.

Kyllä minä ymmärrän sinun nimimerkilläsi vihjailevan että olet pässinpää joka ei ota vastaan edes todisteita ja vieläpä kerskailet sillä. Missä sinä olet nähnyt rajoittuneisuutta minun teksteissäni? Missä olet näyttänyt avarakatseisuutta omissa teksteissäsi? Olisi hyvä jos sinua k.v.e. ettet jäisi tyhmäksi.

• e.k.v
        Näinkin käy kirjoitti:

Kyllä minä ymmärrän sinun nimimerkilläsi vihjailevan että olet pässinpää joka ei ota vastaan edes todisteita ja vieläpä kerskailet sillä. Missä sinä olet nähnyt rajoittuneisuutta minun teksteissäni? Missä olet näyttänyt avarakatseisuutta omissa teksteissäsi? Olisi hyvä jos sinua k.v.e. ettet jäisi tyhmäksi.

Ei yllätä, ettet ymmärrä nimimerkkiäni. Onhan siinä kolme kirjainta ja kaksi pistettä. Koeta nyt hieman pinnistellä, niin ehkä tajuat, tai sitten et. Sanakirjasta et kuitenkaan nimimerkkini selitystä löydä ;)

Ja jo nuo puheesi seksuaalisuudesta valintana osoittavat ettet oikein tajua asioita. Seksuaalisuus lienee sinulle kuin elokuvan lopputekstit, ne joko voi katsoa tai olla katsomatta, ehkä jopa katsoa niistä puolet.

• Hanna
        Kössönöm kirjoitti:

Tässä vastaukseni.

Omapa on valintansa
        Poista oma viesti

On vanhemmille kokemus ja jonkinlainen päänvaiva, jos lapsi, aikuinenkin yllättäen kääntää kelkkansa tulee uskoon tai luopuu uskostaan! Kuitenkin itselullakin tulee olla vapaus itse valita ja päättää vakaumuksensa!

• e.k.v
        Hanna kirjoitti:

On vanhemmille kokemus ja jonkinlainen päänvaiva, jos lapsi, aikuinenkin yllättäen kääntää kelkkansa tulee uskoon tai luopuu uskostaan! Kuitenkin itselullakin tulee olla vapaus itse valita ja päättää vakaumuksensa!

Ohos, jotain missä olemme samaa mieltä; "Kuitenkin itselullakin tulee olla vapaus itse valita ja päättää vakaumuksensa!"

Valitettavasti tuo ei tässä(kään) maassa toteudu. Mutta sehän olisi käytännössä uskontojen surma, joten ei toivoa että se lähiaikoina toteutuisikaan.

• Näinkin käy
        e.k.v kirjoitti:

Ei yllätä, ettet ymmärrä nimimerkkiäni. Onhan siinä kolme kirjainta ja kaksi pistettä. Koeta nyt hieman pinnistellä, niin ehkä tajuat, tai sitten et. Sanakirjasta et kuitenkaan nimimerkkini selitystä löydä ;)

Ja jo nuo puheesi seksuaalisuudesta valintana osoittavat ettet oikein tajua asioita. Seksuaalisuus lienee sinulle kuin elokuvan lopputekstit, ne joko voi katsoa tai olla katsomatta, ehkä jopa katsoa niistä puolet.

Sinun olisi parempi ollut jättää viestisi kirjoittamatta ja antaa muiden luulla että olet mitä olet kuin että kirjoitit ja vahvistit viestilläsi kaikki epäilyt.

• e.k.v
        Näinkin käy kirjoitti:

Sinun olisi parempi ollut jättää viestisi kirjoittamatta ja antaa muiden luulla että olet mitä olet kuin että kirjoitit ja vahvistit viestilläsi kaikki epäilyt.

Kuulen tänne saakka, kuinka sisääsi rakennettu ahdistusautomaatti piippaa ylikuormituksen johdosta.

• Kössönöm
        Näinkin käy kirjoitti:

Minä olinkin se hajamielinen!! Ei tässä näin pitänyt käydä.

Kaikenlaisia seksimahdollisuuksia ja -tarjouksia on tullut, mutta olisiko ne oitis pitänyt käyttää vaikka olisivat olleet kuinka mielenkiintoisia, normin mukaisia tai normipoikkeamia? Mites uskollisuus, eikö enää ole muotia? Mikä sinua tuossa "täysimääräisessä" kiusaa? Mielestäni sillä pystyi asian ilmaisemaan niin sai kelvata. Miten sinä olisit esittänyt sen minkä esitin jotenkin kelvollisemmin?

Tämä kysymyksenasettelu oli varsin omituinen:

"Vastaa samoihin kysymyksiin myös siinä tapauksessa että jälkeläisesi ilmoittaakin uskonratkaisun sijasta ruvenneensa täysimääräisesti homoksi."

- Uskonratkaisun sijasta? Mitä sillä tarkoitat? On homoseksuaaleja uskovaisia. Huomenna tulee errän sellaisen tarina Inhimillisessä tekijässä. Katso se.

"ruveta täysimääräisesti homoksi" Aivan outo ajatusrakennelma. En minä ainakan tajua mitä tuolla tarkoitat.

• e.k.v

Jos lapsi joskus tulee uskoon niin en ymmärrä miksi siitä nyt jotain pitäisi sanoa. Ei kait minun tarvitse hänen uskoaan elää?

Ja jos lapsi joskus kertoo olevansa homoseksuaali niin sitten on. Ei hetkauta pätkääkään. Pääasia että on onnellinen ja oma itsensä.

• v0d3

...nuo asiat oikein liittyvät toisiinsa?

• ...

Jos minulla olisi lapsi ja hän tulisi uskoon, niin mitäs sitten? Jos hän päätyisi uskomaan johonkin pähkähulluun kuten scientologiaan tai mormonismiin, en malttaisi olla kysymättä, miten hän oikein onnistuu niihin uskomaan. Mutta jos hän oikeasti olisi tietoinen uskontonsa hullunkurisuuksista, mutta uskoisi silti, niin mikäpä minä olisin asiaa muuttamaan, kunhan ei vahingoittaisi lähimmäisiään.

Jälkimmäistä vaihtoehtoa en ymmärrä. Eikös "täysimääräisesti homoksi alkaminen" ole vähän sama kuin alkaisi täysimääräisesti vasenkätiseksi tai täysimääräisesti tummaihoiseksi?

• Näinkin käy

Minusta ihminen voi vaikuttaa omaan toimintaansa. Et ymmärtänyt jälkimmäistä vaihtoehtoa, joten sen takia pitää tehdä ero taipumusten ja toteuttamisen välillä. Jollakin on synnynnäinen taipumus johonkin, mutta silti voi elää täysipainoista ja onnellista elämää toisella tavalla. Toisella ei ole taipumusta mutta toteuttaa jonkin päähänpiston josta olisi helposti voinut myös kieltäytyä. Vaatiihan se tietysti määrätynlaista asennetta ettei alati syöksy päättömästi ympäriinsä impulssiensa riivaamana. Kyllä sinäkin näet eron tummaihoisuudessa ja jonkin tyypillisen kulttuurielämyksen toteuttamisessa.

• e.k.v
        Näinkin käy kirjoitti:

Minusta ihminen voi vaikuttaa omaan toimintaansa. Et ymmärtänyt jälkimmäistä vaihtoehtoa, joten sen takia pitää tehdä ero taipumusten ja toteuttamisen välillä. Jollakin on synnynnäinen taipumus johonkin, mutta silti voi elää täysipainoista ja onnellista elämää toisella tavalla. Toisella ei ole taipumusta mutta toteuttaa jonkin päähänpiston josta olisi helposti voinut myös kieltäytyä. Vaatiihan se tietysti määrätynlaista asennetta ettei alati syöksy päättömästi ympäriinsä impulssiensa riivaamana. Kyllä sinäkin näet eron tummaihoisuudessa ja jonkin tyypillisen kulttuurielämyksen toteuttamisessa.

Mä pidin sua vaan tyhmänä, mutta sähän oletkin aivan täysipäiväinen idiootti.

Ei muuta kuin ignorelista kasvaa taas yhdellä nimellä.

Terve, ja kiitos kaloista.

• Näinkin käy
        e.k.v kirjoitti:

Mä pidin sua vaan tyhmänä, mutta sähän oletkin aivan täysipäiväinen idiootti.

Ei muuta kuin ignorelista kasvaa taas yhdellä nimellä.

Terve, ja kiitos kaloista.

Ei paljoa paina kun joku pärskii pahaa oloansa ja väittää mitä sattuu, perusteitta tottakai. Lue vielä äskeinen otsikkosi, oli aikalailla perseestä.

• Kössönöm
        Näinkin käy kirjoitti:

elää toisin, kuin mihin on luontainen taipumus? Jos on homo, niin on homo. Mikä sinä olet kieltämään homojen parisuhteet?

• kulttuurieläin
        Näinkin käy kirjoitti:

Jos olet vasenkätinen, niin silti voit elää täysipainoista ja onnellista elämää oikeaa kättä käyttäen. Vaatiihan se tietysti määrätynlaista asennetta ettei alati syöksy päättömästi ympäriinsä impulssiensa riivaamana, kuten esim kirjoittamaan tai käyttämään saksia vasemmalla kädellä. Tokihan se vituttaa kun hommia ei pysty tekemään oikealla kädellä yhtä hyvin, mutta eipähän ole alhaisten vaistojensa ohjaama kurakäsi!

• zcxp
        Kössönöm kirjoitti:

elää toisin, kuin mihin on luontainen taipumus? Jos on homo, niin on homo. Mikä sinä olet kieltämään homojen parisuhteet?

Mikä sinä olet sallimaan homojen parisuhteet? Miksi ihmisten pitäisi saada elää korruptoituneen luontonsa mukaisesti? On jo varmaa ettet kykene vastaamaan näihin mitenkään järkevästi.

• Kössönöm
        zcxp kirjoitti:

Mikä sinä olet sallimaan homojen parisuhteet? Miksi ihmisten pitäisi saada elää korruptoituneen luontonsa mukaisesti? On jo varmaa ettet kykene vastaamaan näihin mitenkään järkevästi.

jos homoseksuaalit yhdessä elävät. Se on heidän asiansa. Eikä sen pitäisi sinullekaan kuulua.

• ertert
        zcxp kirjoitti:

"Mikä sinä olet sallimaan homojen parisuhteet?"

Koska heillä on vapaa tahto ja mikä minä tai kukaan muukaan sitä on kieltämään.

• hihkaisi ertert
        ertert kirjoitti:

"Mikä sinä olet sallimaan homojen parisuhteet?"

Koska heillä on vapaa tahto ja mikä minä tai kukaan muukaan sitä on kieltämään.

Neropattitapaus ertert oikeuttaa murhan kuin ohimennen.

• ertert
        hihkaisi ertert kirjoitti:

Neropattitapaus ertert oikeuttaa murhan kuin ohimennen.

"Neropattitapaus ertert oikeuttaa murhan kuin ohimennen. "

En oikeuttanut, idiootti. Murha on eri asia kuin parisuhde, jos et ole sattunut ymmärtämään.

• Atte Ateisti
        Näinkin käy kirjoitti:

Edustat siis niitä uskiksia joiden mielestä homous taipumuksena on OK, kunhan sitä ei paljasta kenellekään vaan salaa sen ja sitä myötä leijonanosan koko sukupuoli-identiteettiään?

Sitä kauttako ihmisestä tulee onnellinen?

• Atte Ateisti
        Näinkin käy kirjoitti:

"Kyllä sinäkin näet eron tummaihoisuudessa ja jonkin tyypillisen kulttuurielämyksen toteuttamisessa. "

Homous ei ole kulttuurielämys, vaan todella osa identiteettiä, todennäköisesti synnynnäinen sellainen eräille.

Siitäpä sitten kieltämään vaikka tummaihoisuuden eräiltä...voihan sitä vaikka verhoutua valkoiseen kaapuun ja liittyä Ku Klux Klaniin jotta oikein kieltäisi tumman ihonvärinsä?

Sitten on tietysti Michael Jackson, mutta kaikki eivät ole.

• >>Miten reagoit?>Mitä sanot tälle?>Mitä sanot tästä?>Miten tuet tämän ratkaisua?>Millä tavoin osoitat sen hänelle?

• samalla mitalla

Kun minä kerroin uskoville vanhemmilleni, että olen ateisti ja erosin kirkosta, niin vanhempani kirosivat minut tuhannesti ja erottivat koko sukuyhteydestä. Tulen tietysti välittämään tämän uskovien kauniin tapaperinteen omille lapsilleni, eli jos nämä tulevat uskoon, niin kiroan heidät tuhannesti ja katkaisen kaikki välit lopullisesti. Näinhän uskovien mukaan tulee menetellä.

• Mutta itse elämänsä polun valitsevat, ja se on vain hyväksyttävä.
      Tiedä mistään osoituksista... Elämä jatkuu normaalisti, hyvä poika hän on, kaikesta huolimatta...

• ertert

Luultavasti vähän ihmettelisin. Tuskin sanoisin mitään. Mitään tukea se tuskin tarvitsee, joten ei se mitään osoittamistakaan tarvitse.

Jos tarkoitat, että tulisi ns. ulos kaapista, niin toimisin aivan samalla tavalla kuin edellä.

• Tristar

Sitten hän on ainakin hetkeksi löytänyt sisäisen totuutensa siltä suunnalta. Voin samaistua, olin uskossa itsekin kakarana, ei siinä mitään.

Se on mukuloitteni oma elämä enkä minä sitä heidän puolestaan elä. Mikä vain tekee onnelliseksi, he tietävät että rakastan heitä aina. Seksuaalisuus ja uskonto ovat henkilökohtaisia asioita, niistä puhutaan jos halutaan puhua ja jos halutaan pitää ne itsellään ja koskemattomana alueena, olkoon niin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      170
      4701
    2. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      12
      3286
    3. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      40
      2203
    4. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      26
      1984
    5. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      47
      1906
    6. Se oli siinä sitten

Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo
      NATO
      664
      1837
    7. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää?
      Ikävä
      116
      1796
    8. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      137
      1727
    9. Ajelen varmaan siellä suunnalla

taas yöllä, vahingossa käyn sun pihalla. 😏 m
      Ikävä
      45
      1485
    10. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      10
      1421
    Aihe