on fiasco? Tällainen on ainakin yhden kilpailijan (ei julkisen) blogin otsikko.
Hyvä ja tarpeellinen sarjahan FIC on.
Miksi
4
719
Vastaukset
- ????????????
Kyseinen blogi oli ennen tätä juttua vielä julkinen. Linkit blogiin piti ilmeisesti poistaa
sivuilta missä ( http://lemans2008.blogspot.com/ ) se vielä oli.
Mutta nyt kun lipsahdus on päässyt käymään niin olisi kiva kuulla perustelut.
Omasta mielestäni ainoa huono asia siinä on se että Äetsän ja Pyhtään kisat on peräkkäisinä päivinä.- jokalähtöön
Mun mielestä voisit itse selittää tämän "lipsahduksen"-tarkoituksen. Onko niin että mitään kritiikkiä ei sovi antaa julkisesti vaan pitää vaan nyökytellä?
Minäkin sanon että FIC on täysin turha keksintö jolla pyritään vain sitomaan luistelijat osallistumaan kilpailuihin ja maksamaan kova osallistumismaksu. Ja mitä siitä sitten saa? suklaapatukan tai nipun minibanaaneita?
Mitä sai viimevuoden voittaja? eikös sen pitänyt olla joku lahjakortti?? tuliko siitä mitään vai menikö rahat parempiin taskuihin?, sehän ei olisi mitenkään ennenkuulumatonta. - ummetustauti
jokalähtöön kirjoitti:
Mun mielestä voisit itse selittää tämän "lipsahduksen"-tarkoituksen. Onko niin että mitään kritiikkiä ei sovi antaa julkisesti vaan pitää vaan nyökytellä?
Minäkin sanon että FIC on täysin turha keksintö jolla pyritään vain sitomaan luistelijat osallistumaan kilpailuihin ja maksamaan kova osallistumismaksu. Ja mitä siitä sitten saa? suklaapatukan tai nipun minibanaaneita?
Mitä sai viimevuoden voittaja? eikös sen pitänyt olla joku lahjakortti?? tuliko siitä mitään vai menikö rahat parempiin taskuihin?, sehän ei olisi mitenkään ennenkuulumatonta.Vai jokalähtöön, sittenhän lähtöjä on paaaljon.
1. FICiin
2. Lahti Halli SM
3. lisenssiin
4. muovikassiin
5. luistelufoorumiin
6. tuplapotkuun
7. ravintoon&minibanaaneihin
8. naimiseen
9. paskantamiseen
10.-100. rullaluisteluun
101. kuka keräis rullaluistelulle?
aikas moneen lähtöön... Pitäiskö tässä naurustakin maksaa... (mielelläni taas maksan)
- syy
Suurin kritiikki kohdistui kilpailujen epätasaiseen jakaantumiseen kauden mittaan, eli
yhteensä 8 osakilpailua, joista 6 kilpaillaan lyhyen ajan sisällä 15.5-13.6, sitten odotellaan 1,5 kuukautta Savonlinnan kilpailua, jonka jälkeen taas 1,5 kuukautta Kuopion osakilpailua. Jos alkukaudessa sairastelua tai muu vähän pidempi este, niin kausi meni jo!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911294Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50725- 33682
- 60679
- 50665
- 52657