Ilmoja pitelee

Mutta kuka niitä oikein pitelee?

17

847

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Homeros2.

ilimanpitäjä?

• 0lavi

On se puinen pyykkipoika, joka rusentaa nokkaasi umpee ettei ilimat karkaa katupylvään kuvustasi

• lasse-sievinen

me talotaikurit hallitsemme,niin ilmaa,vettä,tulta kuin maatakin.myös savorulesia.

• 0lavi

Vielä edes kävelemistä, joten konttaus ja väljä pieru kireissä Hekin pelihousuissa hallitsee mieltäsi metaanipöksyissäsi

• Törönmökki

Joka pieruu pihistää,siinä on muutakin kieroo...

• 0lavi

Vanha Mossen paineetasausventtiili mustikkaympyrääsi, niin et räjäytä suoltasi !

• sola

,,mut okko muruli kiltti ja lasket ees muutamalla asteella, kun meinaa tulla hiki... ;)

• Sovitaan että ens viikolla pakastaa. Täytyyhän minun nyt Solaa avittaa.

• sinusta ei ole
        SavoRULES kirjoitti:

Sovitaan että ens viikolla pakastaa. Täytyyhän minun nyt Solaa avittaa.

avittamaan kuin lampolan Natalieta. Vai hylkäsikös sekin sinut? Asutko vielä äitisi kanssa? Niin, mitenhän sulle käy kun äidistäsi aika jättään. Juot kiljulla itsesi hengiltä. Jatkat SaPKon pelaajien vehkeiden pesua vielä ensi kaudella?

• ilmainen

Mä oon niin pitelemätöön, että ilomoja piisaa aina ääneksi asti:) DDDD

• 0lavi

Ilmavoimiin äätänopeammaksi syöksypommittajaksi ja vedä hajukierre lentäjän pukuusi, ennenkuin syöksyt tunkioon niin syvälle ettei näy kuin takaperäsin läävään uponneena

• Alien-8

Niin,kukahan se pitelee,ja painaako paljon?Minulla ainakin käsivarret väsyvät jo mäyräkoiran kantamisesta.Oishan se Koskenkorva paljon kevyempää..

• Siinäpä tuli taas Alienilta asiaa. Mäyräkoiranhan voit aina laittaa kävelemään itse, kyllä se tarvitsee liikuntaa siinä missä heinolalainen torttupääkin.

Korvaan jos koskee kovasti vaikkakin kevyesti niin itse olen joskus käynyt kauniilla lääkärillä terveyskeskuksessa. Kun se venäläissyntyinen brunetti puhaltaa korvaan niin alkaa kivut kadota.

Näillä molemmilla reissuilla voi samalla käydä Alkossa ja 24-packin kaupasta olutta.

• voisit ajatella
        SavoRULES kirjoitti:

Siinäpä tuli taas Alienilta asiaa. Mäyräkoiranhan voit aina laittaa kävelemään itse, kyllä se tarvitsee liikuntaa siinä missä heinolalainen torttupääkin.

Korvaan jos koskee kovasti vaikkakin kevyesti niin itse olen joskus käynyt kauniilla lääkärillä terveyskeskuksessa. Kun se venäläissyntyinen brunetti puhaltaa korvaan niin alkaa kivut kadota.

Näillä molemmilla reissuilla voi samalla käydä Alkossa ja 24-packin kaupasta olutta.

jo vanhaa ihmistä. Opettele tekemään edes ruokasi ja pyykkisi pesemään. Häpeä on tuollainen poika kenelle tahansa. Akka jäi sitten saamatta? No se oli sanomattakin selvää.

• 0lavi
        voisit ajatella kirjoitti:

jo vanhaa ihmistä. Opettele tekemään edes ruokasi ja pyykkisi pesemään. Häpeä on tuollainen poika kenelle tahansa. Akka jäi sitten saamatta? No se oli sanomattakin selvää.

Valmiit sapuskasi haet kaatikselta ja puperrat poskeesi jo kertalleen syödyt annokset ilolla, ilman hampaita väsyneeseen halkonaamaasi.

Pyykkiä ei sinun virtuaalivauva RAVistinen tarvitse pestä, koska olet Heinolan hoitokodin takapihalla roikkuvan mummoalushousujen pyykkipoika.

Eipä sinun tarvitse oikeasti ketään hävetä, koska pyykkinaru on jo valmiiksi lahossa kaulassa roikkumassa ja odottomassa häpeäsi vaitonaista häviämistä.

Akkasi jätti sinut, koska nuuskit vieraita kalsaseita narulla ja kuolasit pyykkitelineen ruostumaan.

Muovinen pyykkipoika ystäväsi HeinolaBoy otti akkasi mukaan ja lupasi omat kalsarinsa nuuskittavaksi palkkioksi kaikesta

• :OOO

Teppo niitä pitelee.

• nii, i

jaa, a

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      51
      6926
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      680
      3008
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1290
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      98
      1281
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1265
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      61
      1164
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1150
    8. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      237
      1130
    9. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      72
      1022
    10. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      203
      955
    Aihe