apua seksittömyyteen??

jotain kaipaava...

minä (nainen)haluasin jotai vaihtelua tavanomaisiin sänkypuuhiin (en mitään hirveän radikaalia mutta jotain pientä lisämaustetta) ja mies ei tee vaikka lupaa.. keskusteltu on enne ja jälkeen seksin ja kysytty haluaako mies jotain uutta vaihtelua mutta ei hän koskaan kerro toiveitaan tai sanoo vain että näin on oikein hyvin.. mies ylipäänsä haluaa harrastaa hyvin harvoin seksiä ja silloinkin mennään aina saman kaavan mukaan.. (kauaa ei olla yhdessä oltu n.2v. mutta alusta asti seksi on tökkinnyt vastaan, minä kun tykkäisin harrastaa ja häntä ei niin useasti haluta kuin minua.. muuten suhde toimii hyvin ja toimeen tullaan eikä riidellä seksittömyydestä) haluaisin vain tietää hyviä vinkkejä siihen että millä saisin miehelleni tekemään enemmän mieli sänkypuuhia??? (edes kerran viikossa)

4

781

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ++098765

Painostamalla ei ainakaan. Ja ihminen monesti alkaa kinuamaan ja hänestä alkaa aistimaan painostuksen, niin miehestä, kun naisesta, kun he yrittävät "pakottaa" toisen haluamaan enemmän.

Ensimmäiseksi hyväksyt mielelläsi sen mahdollisuuden, että voi olla, että olette todella eri rytmisiä. Suosittelen oman käden oikeuden lisäämistä, sillä jos toinen kiehnää koko ajan kuin kissa kiimassa, se pahentaa paineita. Ihmiset eivät tajua monesti, ettei se toinen kiusallaan välttämättä ole eri rytminen, se on. Elämään kuuluu, että yhdessä eläessä joutuu hyväksymään toisen erilaisuuden. Myös seksin saralla.

No, tämän jälkeen, säkin otat rennommin, etkä koko ajan "tyrkytä" ajatuksen tasollakaan.
      Ihmisessä on useita ominaisuuksia, yrittää sitten arvostaa niitä enemmän.

Noin. Hän ei siis halua kertoa, eikä tule utelulla kyllä mitään kertomaan. Miksi sä et hyväksyisi sitä? Mun mielestä kuulostaa, ettei tossa tulekaan kovin kovaa intoa tehdä vaihtelua, kun "keskustellaan ennen seksiä ja jälkeen seksiä", ja homma kuulostaa siltä, että aina pukkaa kysymystä. Se on todella turn off. Keskustelkaa seksistä jossain muussa kun seksi-tilanteessa. Kaikkien himot kuolee siihen, kun aina ensin lykätään paineita ja sitten jälkeenpäin kuulustellaan. Mulla oli joskus sellanen mies joka kyseli aina, todella rasittavaa, ja ärsyttävää. Heittäytykää, antakaa palaa, unohtaa se analysointi ja tehkää kuin hyvältä tuntuu! Se keskustelu voi tapahtua muussa ja ehkä se johtaa johonkin, ehkä ei.

No, sitten alat itse tekemään. Mitä sä olet sitten tehnyt vaihtelun eteen? Sä odotat nyt että mies tekee? Ensin itse, riisut häneltä vaatteet eri paikassa ja otat suihin, jos eri paikassa seksiä haluat, viet hänet sellaiseen paikkaan missä sama asento ei ole mahdollinen, levitä hunajaa ympäri kroppaa ja nuole se pois, tartu hänen käteensä ja tyydytä itsesi sillä, osta kielivibra, hiero öljyillä, ja pyydä hieromaan, ja TEE äläkä vaan juttele ja inise. Mahdollisuuksia on, ja jos toinen on ujo, pitää sitten itte tehdä, eikä aina olettaa että mies suorittaa. Voi olla, että hänellä on paineita. Ehkä kun annat enemmän, alat saamaankin enemmän.
      Lisäksi suosittelen teasea. Eli hiero, ja jätä siihen, suutele, purista pakaroista ja jätä siihen, anna vihjeitä, ja pidä miestä ikäänkuin vireessä ilman paineita.

Tää on myös sama juttu miehille. Monesti ne vaan odottaa, että "jotain tapahtuisi". Nainen on lukossa, kyllästynyt ja saanut paineita siitä tunkemisesta ja ei... Toinen ei tajua tehdä enemmän. Mikä siinä on, ettei tunnu ihminen oppivan, ettei se mene niin että "mä haluan, mä haluan, mä haluan" vaan se on niin, että jos haluaa jotain, se pitää itse tehdä ensin, pitää itse antaa enemmän, ja suostua siihen, että yrittää itse enemmän, luomatta toiselle paineita: eli rohkaisua painostuksen sijaan.

Sinun tapauksessasi mies (-kin) on ilmeisesti kokematon, ja kokee suorituspaineita. Ja nykypäivänä, oli mies tai nainen, niin ei ole ihmekään. Seksin tyrkyttäminen ja suorittaminen on mennyt jo osittain kuvottavuuden puolelle. Mutta pakottaa et voi.

Toivottavasti saat kuitenkin noista ideoita ja intoa tehdä itse, antaa ja siinä saada.

• loistava täysi 10!

Toivotan Sinulle hyvää lankalauantaita! Uskoisin ohjeillasi olevan paljon käyttöä, foorumi saisi olla laajempi, tuntuu että täältä kaikki eivät tavoita sitä mitä oikeasti tarvitsisivat...Asenteesi on mahtava.

• Aivan loistavaa tekstiä! Tällaisia kiihkottomia (... vähän huono sana tähän aiheeseen), asiallisia ja oikeasti ohjaavia tekstejän on ilo kaiken p*skan joukosta lukea.

Ketjun aloittajalle, ja varmaan muillekin, tuli minusta hienoja ohjeita. Itse miehenä mielenkiintoni seksin harrastamiseen noilla toimilla todennäköisesti kasvaisi paljonkin.

Huom! Noita neuvoja voi toteuttaa myös mies, tietenkin soveltaen.

• ap.

kiitos hyvistä vinkeistä..

en siis ole keskustellut seksi asiasta juuri ennen seksiä tai heti seksin jälkeen mutta saman päivän aikana, muutamaa tuntia ennen tai jälkeen.. kädettää en häntä saa koska se kuuluu kuulemma hänen hommiinsa kädettää itse itseään ja suihinottoakaan hän ei halua (muuta kuin hyvin hyvin harvoin) vaikka mielelläni sitä antaisin (painostanut en mitenkään ole).. hierottu on ilman vinkumisia ja kokeiltu monesti tuota "vireessä ilman paineita" juttua mutta sekään ei tunnu toimivan.. ja minä en vingu seksiä koska tiedän hyvin jo omalta kohdaltani (aikaisemmasta suhteestani kun mies vikui seksiä kokok ajan) ettei sillä keinolla ainakaan saa seksiä.. ja "oman käden kautta onneen" teen muutaman kerran viikossa niin että pahimmat himot lähtee pois, mutta olisi se silti kiva saada mieheltäkin välillä dildon sijasta..

kiitos kuitenkin vastauksesta pitää vielä yrittää jollain konstilla saada vireyttä meidän suhteeseemme, kun en kuitenkaan sen takia tosiaan halua jättää miestäni ettei seksi kiinnosta häntä kovin useasti..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      57
      7250
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      724
      3418
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      158
      1719
    4. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      318
      1682
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1375
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1361
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1260
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1227
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      249
      1217
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1144
    Aihe