Otin renkaasta venttiilin pois jonka seurauksena se meni litteäksi.
Katselin tapahtumaa tarkasti enkä nähnyt mitään tulevan sieltä pois.
Olikohan se teidän jumala joka autoa kannatti vai miten se lössähti vaikka mitään ei näkynyt.
Keskustelkaa nyt vajakit tästä asiasta kun olette muutenkin paneutuneet näihin näkymättömiin juttuihin.
Outo juttu.
11
412
Vastaukset
- Ylermi.Nakki
Jumalan kokoinen tyhjä tila :) Siihen pitää nyt puhaltaa uusi elämä. Resurrektion välikappaleena voisi käyttää vaikkapa pumppua, ja suorittaa tämän etäisesti maskuliinista masturbaatiota muistuttavan rituaalin pyhätössä nimeltä pyörävaja. Siellä saattaa olla muitakin toimimattomia rengassieluja, joilla on Jumalan kokoinen tila sisimmässään.
- Ylermi.Nakki
zippo100 kirjoitti:
Sitä jumalaa viellä 12baaria kompurassa.
No hyvä että Jumalaa piisaa. Auton renkaaseen mahtuu nimittäin paljon isompi Jumala, minkä vuoksi se pystyy kannattelemaan paljon suurempaa taakkaa harteillaan. Ei sorru kuorman alle vaikka joutuisi montaa vääräuskoista kantamaan, ja paikasta toiseen elämän kärypoluilla johdattamaan :)
- TIM
Ei kukaan halua keskustella ihmisen kanssa joka lähtee keskusteluun tuolta tasolta. Ylimielistä pelleilyä.
William Lane Craig pieksi muuten Chris Hitchensin tuossa taannoin pidetyssä väittelyssä. Jos siis uskovat ovat tyhmiä vajakkeja, niin miten tämä väittely meni näin päin? Voisiko olla että teismin puolesta esitetyt argumentit ovat parempia kuin ateismin?
Mutta eihän tämä mahdu sinun maailmankuvaasi.Aloituksessa paljon korkeammalla kun jossakin uuden jerusalemin loisto keskustelussa.
Koska minun autoni rengas ja sen venttiili ovat todistettavasti olemassa.
"William Lane Craig pieksi muuten Chris Hitchensin tuossa taannoin pidetyssä väittelyssä."
Hihulit ovat näemä myös erittäin väkivaltaisia.- TIM
zippo100 kirjoitti:
Aloituksessa paljon korkeammalla kun jossakin uuden jerusalemin loisto keskustelussa.
Koska minun autoni rengas ja sen venttiili ovat todistettavasti olemassa.
"William Lane Craig pieksi muuten Chris Hitchensin tuossa taannoin pidetyssä väittelyssä."
Hihulit ovat näemä myös erittäin väkivaltaisia."Aloituksessa paljon korkeammalla kun jossakin uuden jerusalemin loisto keskustelussa.
Koska minun autoni rengas ja sen venttiili ovat todistettavasti olemassa."
On myös Johanneksen Ilmestyskirja, ja sen tekstin merkitys olemassa.
"Hihulit ovat näemä myös erittäin väkivaltaisia."
Heh, aika hyvä... Samalla päästin kommentoimasta kiusallista tosiasiaa. kyennyt yksinkertaiseen kysymykseen vastaamaan, heti piti kiemurrella?
Red herring - sanoo Nasse.- DarkNinjaHiiri
>>Voisiko olla että teismin puolesta esitetyt argumentit ovat parempia kuin ateismin?
TIM kirjoitti:
"Aloituksessa paljon korkeammalla kun jossakin uuden jerusalemin loisto keskustelussa.
Koska minun autoni rengas ja sen venttiili ovat todistettavasti olemassa."
On myös Johanneksen Ilmestyskirja, ja sen tekstin merkitys olemassa.
"Hihulit ovat näemä myös erittäin väkivaltaisia."
Heh, aika hyvä... Samalla päästin kommentoimasta kiusallista tosiasiaa.Kirjasi olemassa mutta tekstin merkityksen arvo on olematon.
Mikä on mielestäsi nyt kiusallinen tosiasia?
Sekö että kaksi tyyppiä kinaa keskenään ja joku tulkitsee toisen voittaneen?
En tiennyt että keskustelut kuuluu luokitella kilpailuksi.
- Tähdenlento
tuossa nyt oli? Kait järki jo puhuttelee!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577300Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7383551Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3561887Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1641805- 851435
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841391- 911290
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631247Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621241- 811154