Minulle kerrottiin toisessa keskustelussa, että täällä Metsästyksen vastustajat-palstalla on parhaita asiantuntijoita seuraavalle kysymykselle, joka menee:
Pärjääkö mikään koirarotu sudelle?
Kuulin täällä olevan tietäjiä tähän
44
1525
Vastaukset
- ornitologi...
mutta kuulin, että pärjäämisen sijaan suomen karvaton viherlörppö toimii mainiona varasyöttinä tiukoissa tilanteissa ;-).
Lisäksi kuulin, että kehäykkösen sisäpuolelle on kehittymässä voimakkaan sisäsiitoksen seuraksena rotu jolle on annettu työnimi "ruikkuräksy". En kylläkään osaa arvata mistä nimi juontaa.... - vastaus..
Koira polveutuu sudesta.
Sama kuin pohtisi pärjääkö susi sudelle.- valaisua..
viisas lukijahan ymmärtää vertauksen.
Mitenhän on. Mikähän on jääkarhun jälkeen, joka on harmaakarhu, toiseksi kovin maaeläin ?
Kysyä saa, jos ei ymmärrä..
T: Suden suojelija
- Suden ystävä
Jos puhutaan "joukkojen mahtaavuudesta", niin tämä on juuri minun alaani. Olenhan monesti maininnut, jotta susianalyysissani on vahva matemaattispsykologinen tausta. Erityisesti matemaattislooginen päättelykyky kiinnostaa minua ja siksi kysymykseesi onkin suhteellisen yksinkertaista antaa järkevä vastaus:
Mahtavuudessa koira on suteen verrattuna kuin kokonaisluku reaalilukuun verrattuna. Jos ajatellaan lukusuoraa, niin koirat pällistelisivät tällä suoralla aina kokonaislukujen kohdalla. Susilla sen sijaan ei olisi mitään rajoituksia, koska jokaiselle lukusuoran pisteelle löytyy jokin reaaliluvun arvo. Kaikki lukusuoran pisteet siis edustaisivat sutta. Susia olisi siis äärettömän paljon verrattuna kesytettyyn koiraan, joita tässä mallissa olisi myöskin äärettömän paljon.
Nyt jo joku koiranleuka yrittää viisastella, jotta ääretön määrä koiria olisi jotenkin mahtavaa. Matematiikkaan perehtynyt kuitenkin heti ymmärtää, että äärettömyyksiäkin on eri tasoisia. Joku äärettömyys I voi olla äärettömän mahtava verrattuna äärettömyyteen II verrattuna.
Nyt siis luonnonvarainen susi on äärettömän mahtava koiraan verrattuna ja koiran mahtavuus perustuukin yksinkertaisen ihmisen antamaan arvostukseen.
Apinalla pitää tässä vaiheessa ymmärtää, jotta nyt ei puhuta lukumääristä. Tottakai koiria on lukumääräisesti enemmän kuin susia. Nyt puhutaan joukkojen mahtavuuksista.
Matemaattisesti kuinka monta tahansa typerää piskiä häviää mahtavuudessa jo yhdellekin sudelle. Olkoon siis kuinka monta tahansa koiraa, niin jos yksikin susi on olemassa, niin voittajasta ei ole epäselvää. Susi on mahtavampi, koska jokaista kokonaislukua kohtaan voidaan asettaa äärettömän monta reaalilukua. Äärettömän monta sutta raatelee yksittäiset koiraparat välittömästi.
Olkoon koiraparkojen lukumäärä mikä tahansa, niin sudet osoittavat heille heti herruutensa. Koiran rodulla ei tietenkään ole mitään merkitystä. Villakoira maistuu namille samoin kuin bokserikin. Räksyttävä rakki vieläpä kiihottaa ruokahalua. Aivan kuin minäkin kiihotan ruokahaluani muutamalla ruokaryypyllä juhliessani, kun olen jostain lukenut susien saatua raadeltua mitä tahansa elukoita. Ystävilleni toki toivotan hyvää ruokahalua ja "jahtionnea".- Vain semmoset
Touhottajat keksivät täysin jokapäiväiselle ja päivänselvälle asialle, muka matemaattisia järkeilyjä, jotka eivät käsitä puhumastaan asiasta yhtään mitää.
samoin kuin lintubongarit juoksentelevat jonkun linnun perässä,- on osoitus heidän luonnottomuudestaan, ja siitä, että he eivät käsitä luontoa, samoin sinäkin oot täysin pihalla luonnossa tapahtuvista asioista, kuten siitä, että susi on pelkkä loinen, muun elämän kiertokulussa. - lajeja on
epämääräinen luku, mutta susihullujen hulluuden suuruus ylittää koollaan monen "yleisen hulluuden" kokonaishulluuden...
Jos yksilön susihulluuteen yhdistyy suuri kiinnostus ruumiin eritteisiin, on yksilökohtaisen hulluuden koko melkein ääretön.
Vanha kunnon Albertkin olisi ollut ällikällä lyöty sellaisen tavatessaan.. - Suden ystävä
lajeja on kirjoitti:
epämääräinen luku, mutta susihullujen hulluuden suuruus ylittää koollaan monen "yleisen hulluuden" kokonaishulluuden...
Jos yksilön susihulluuteen yhdistyy suuri kiinnostus ruumiin eritteisiin, on yksilökohtaisen hulluuden koko melkein ääretön.
Vanha kunnon Albertkin olisi ollut ällikällä lyöty sellaisen tavatessaan..turhaa manaa Mestari Albertin nimeä näin tyhjänpäiväisiin keskusteluihin, kun et mitään hänen teorioistaan kuitenkaan ymmärrä. Minä olen jonkin veran hajulla mestarinkin teoksista. Olenhan joskus maininnutkin, jotta tähtitiede on yksi lempiharrastuksistani.
Toinen mestari on Freud, josta en nyt jaksa paasata. Hänen oppinsa kellistää tyhmimmänkin apinan. Hulluuden käsitteelle löytyy mitä erilaisempia tulkintoja. Freudin mukaan hullulla ei ole minkäänlaista käsitystä omasta seksuaalisuudestaan. Hän on täysin hakoteillä jokapäiväisessä elämässään. - Suden ystävä
Vain semmoset kirjoitti:
Touhottajat keksivät täysin jokapäiväiselle ja päivänselvälle asialle, muka matemaattisia järkeilyjä, jotka eivät käsitä puhumastaan asiasta yhtään mitää.
samoin kuin lintubongarit juoksentelevat jonkun linnun perässä,- on osoitus heidän luonnottomuudestaan, ja siitä, että he eivät käsitä luontoa, samoin sinäkin oot täysin pihalla luonnossa tapahtuvista asioista, kuten siitä, että susi on pelkkä loinen, muun elämän kiertokulussa.matematiikka ja biologia oli vahvin aineesi peruskoulussa. Minä annan arvosanaksi 6-. Tämäkin numero kuiteskin koostuu lähinnä aktiivisuudesta. On hienoa, jotta yrität parantaa numeroasi osallistumalla keskusteluun. Vielä kun oppisit jotain! Siinä onkin haastetta.
- sinullahan
Vain semmoset kirjoitti:
samoin kuin lintubongarit juoksentelevat jonkun linnun perässä,- on osoitus heidän luonnottomuudestaan, ja siitä, että he eivät käsitä luontoa, samoin sinäkin oot täysin pihalla luonnossa tapahtuvista asioista, kuten siitä, että susi on pelkkä loinen, muun elämän kiertokulussa.ei ole alkeetkaan hallussa. Pysy vain neljän seinän sisällä, jos noin tollura olet.
Kerrotaanpas nyt tolluralle. Loinen elää isäntäeläimessään. Susi taas on luonnon luoma petoeläin ja mahtavuudessaan luonnon huippua.
Oletko kuullut mm. sanonnan yksinäinen susi ?
Sellaista sanontaa ei loisista ja roikkujista sanotakkaan, kuten sinusta .. hehheh .. - Naureskella
sinullahan kirjoitti:
ei ole alkeetkaan hallussa. Pysy vain neljän seinän sisällä, jos noin tollura olet.
Kerrotaanpas nyt tolluralle. Loinen elää isäntäeläimessään. Susi taas on luonnon luoma petoeläin ja mahtavuudessaan luonnon huippua.
Oletko kuullut mm. sanonnan yksinäinen susi ?
Sellaista sanontaa ei loisista ja roikkujista sanotakkaan, kuten sinusta .. hehheh ..Omalle höpinällesi, se onkin ainoa, joka sulla on vielä käytettävissä.
Etkönä tajua edes sitä, että alunperin susi on ollut raadonsyöjä, ja sellaiseksi myös tarkoitettukin. Ja vain loiset ajavat takaa "isäntä eläimiä", eikä päinvastoin.
Mutta kun sulla on menny asiat perseelleen, niin luulet sitä ainoaksi tieksi avaruuden kaikkeudessa, ja sitä se onkin sinun kohdalla. - Minäpä laskeskelin, jotta
Suden ystävä kirjoitti:
matematiikka ja biologia oli vahvin aineesi peruskoulussa. Minä annan arvosanaksi 6-. Tämäkin numero kuiteskin koostuu lähinnä aktiivisuudesta. On hienoa, jotta yrität parantaa numeroasi osallistumalla keskusteluun. Vielä kun oppisit jotain! Siinä onkin haastetta.
Täräytin napakympin. Sen verran matematiikkaa minäkin tajuan, näistä asioista.
Sillä vain ne ihmettelevät ja tutkivat muka asioita, jotka eivät käsitä asioista yhtään mitään.
Muille ne ovat olleet päivänselviä jo tuhansia vuosia.
Kuten sekin, että susi ei oo rottaa kummempi eläinten hierarkiassa, ja rotta ei oo ripulin kantajaa parempi.
Ja sinäkin oot pelkkä loinen, koska syöt ja paskannat muuta elämää, ja vieläpä kuvittelet olevasi jonkun puhtaampaa ja sivistyneempää elämää edustavan eläimen -(peurat ja kauriit, ja hirvet)-raatomaisen elävältä repimisen kannattaja. - Suden ystävä
Minäpä laskeskelin, jotta kirjoitti:
Täräytin napakympin. Sen verran matematiikkaa minäkin tajuan, näistä asioista.
Sillä vain ne ihmettelevät ja tutkivat muka asioita, jotka eivät käsitä asioista yhtään mitään.
Muille ne ovat olleet päivänselviä jo tuhansia vuosia.
Kuten sekin, että susi ei oo rottaa kummempi eläinten hierarkiassa, ja rotta ei oo ripulin kantajaa parempi.
Ja sinäkin oot pelkkä loinen, koska syöt ja paskannat muuta elämää, ja vieläpä kuvittelet olevasi jonkun puhtaampaa ja sivistyneempää elämää edustavan eläimen -(peurat ja kauriit, ja hirvet)-raatomaisen elävältä repimisen kannattaja.ollaan taas herkällä päällä. Pitäis apinalla ajatella vähän sudenkin tunteita. Jos hirvi vähän vikisee samalla kun sitä raatelee, niin kiihottaahan se ruokahalua. Laitathan itsekin mausteita ruokaasi.
- naureskelijasta
Suden ystävä kirjoitti:
ollaan taas herkällä päällä. Pitäis apinalla ajatella vähän sudenkin tunteita. Jos hirvi vähän vikisee samalla kun sitä raatelee, niin kiihottaahan se ruokahalua. Laitathan itsekin mausteita ruokaasi.
hän kyykyttää metsästäjiä tämän tästä, ja sinä et muuta osaa kuin jaaritella niiden kanssa tota samaa paskaa aina vaan. Nytkin olet täällä ollut puolenvuorokautta yhtä soittoo.
Naureskelija tekee yhden harkitun iskun, yhdellä lauseella saa metsästäjä- tomppelit polvilleen ja sinä raukka joudut änkkäämään tota ainaista samaa höperrystä jossa ei päätä eikä häntää.
Koittasit edes keksiä jotain uutta vaihteeksi. - päiväisessä..
Naureskella kirjoitti:
Omalle höpinällesi, se onkin ainoa, joka sulla on vielä käytettävissä.
Etkönä tajua edes sitä, että alunperin susi on ollut raadonsyöjä, ja sellaiseksi myös tarkoitettukin. Ja vain loiset ajavat takaa "isäntä eläimiä", eikä päinvastoin.
Mutta kun sulla on menny asiat perseelleen, niin luulet sitä ainoaksi tieksi avaruuden kaikkeudessa, ja sitä se onkin sinun kohdalla.räpätyksessäsi ei näyttänyt olevan tolkun hiventäkään, tosin eihän siinä mitään uutta .. hehheh ..
Koita nyt olla muutama päivä selvistäpäin ..
hehheh .. - mutta..
tossa ei ollu yhtään mitään logiikkaa, tommosta ei pitäisi edes kirjoittaa. "Suden ystävä" nimimerkin takana on pakko olla ainakin 20 eri trollia, kukaan ei voi keksiä noin paljon typeryyksiä.
Millä perusteella "joukkojen mahtaavuudesta" puhuminen on sinun alaasi? Millä opeilla voi keksiä näin uskomatonta "logiikkaa"? mutta.. kirjoitti:
tossa ei ollu yhtään mitään logiikkaa, tommosta ei pitäisi edes kirjoittaa. "Suden ystävä" nimimerkin takana on pakko olla ainakin 20 eri trollia, kukaan ei voi keksiä noin paljon typeryyksiä.
Millä perusteella "joukkojen mahtaavuudesta" puhuminen on sinun alaasi? Millä opeilla voi keksiä näin uskomatonta "logiikkaa"?toki Suden ystävä - nimimerkin taakse kätkeytyy tosi paljon. Olenhan usein maininnut, jotta olin ylivoimaisesti kopioiduin nimimerkki tällä palstalla. Mutta samalla voin todeta, jotta tuo joukkojen mahtavuutta käsittelevä kirjoitus oli aivan varmasti minun kirjoittama. Kaltaisellasi pöljällä tosin voi olla vaikeata ymmärtää sitä, jos en selitä siinä piilevää älykkyyttä sinulle tarkemmin.
- tietäjät ovat
sanottavansa sanoneet. Saitko muuten vastausta kysymykseesi?
- Paiskiainen
Vastaus oli saatava päättelemällä näitä kaikkia vastauksia >>älyllisesti>> toisiinsa suhteutettuna. Jos kukin oli oikeassa ja teoriat poikkesivat määritykseltään toisistaan, ei susi liene koiralle vertoja vetävän viehettävyydessä. Mutta koira ei näköjäänkään ole suden veroinen vallan kaappari tai älyn symboli.
- löytyy
Paiskiainen kirjoitti:
Vastaus oli saatava päättelemällä näitä kaikkia vastauksia >>älyllisesti>> toisiinsa suhteutettuna. Jos kukin oli oikeassa ja teoriat poikkesivat määritykseltään toisistaan, ei susi liene koiralle vertoja vetävän viehettävyydessä. Mutta koira ei näköjäänkään ole suden veroinen vallan kaappari tai älyn symboli.
muutamia laumanvartijakoiria joista löytyy sudelle vastusta. Niiden käyttöä itseasiassa tuetaan EU:n alueella suomessa vasta tutkitaan.
Unkarin Kuvaz, Maremmano abruzeze mm. ovat rotuja joita käytetään.
Yksittäinen koira ei pärjää susilaumalle, mutta laumanvartija pari pitää kyllä susilaumankin poissa, vastus on sen verran kova että sudet älykkäinä eläiminä etsivät helpompaa ravintoa.
Mikäli susia oikeasti halutaan suojella pitääkehittää menetelmiä joilla niiden aiheuttamia vahinkoja voidaan pienetää.
Suden ystävä mm näytti oikean karvansa ilmaistuaan kaikkien suden suojelutoimien olevan hyödyttömiä ja mieluummin tappavansa kaikki kaupunkiin eksyvät sudet. - Suden ystävä
löytyy kirjoitti:
muutamia laumanvartijakoiria joista löytyy sudelle vastusta. Niiden käyttöä itseasiassa tuetaan EU:n alueella suomessa vasta tutkitaan.
Unkarin Kuvaz, Maremmano abruzeze mm. ovat rotuja joita käytetään.
Yksittäinen koira ei pärjää susilaumalle, mutta laumanvartija pari pitää kyllä susilaumankin poissa, vastus on sen verran kova että sudet älykkäinä eläiminä etsivät helpompaa ravintoa.
Mikäli susia oikeasti halutaan suojella pitääkehittää menetelmiä joilla niiden aiheuttamia vahinkoja voidaan pienetää.
Suden ystävä mm näytti oikean karvansa ilmaistuaan kaikkien suden suojelutoimien olevan hyödyttömiä ja mieluummin tappavansa kaikki kaupunkiin eksyvät sudet.on serran verran säälittävää, jotta täytyy todeta sinun olevan kuin koira (vaikkapa chihuahua) minuun (suteen) verrattuna. Toisin sanoen sinusta ei ainakaan ole vastusta minulle. Vieläkö herkkä apina muistelee tuota vanhaa kirjoittamaani juttua, minkä sisältöä et edes ymmärtänyt? Otappa nyt näsduuki käteen ja pyyhi kyyneleesi. Ja nuista mainitsemistasi koiraroduista et myöskään ymmärrä yhtään mitään. Olet täysi pelle puhuessasi laumanvartijakoirista kun olet siinä asiassa tyhmä kuin saapas. Sinä oletkin lauma-apina, joka pelkää hysteerisesti sutta ja karhua. Minä taas olen suden ja karhun ystävä ja tulenkin näiden mahtavien petoeläinten kanssa toisiamme kunnioittaen erittäin hyviin toimeen keskenämme.
- tuosta säälittävyydestä
Suden ystävä kirjoitti:
on serran verran säälittävää, jotta täytyy todeta sinun olevan kuin koira (vaikkapa chihuahua) minuun (suteen) verrattuna. Toisin sanoen sinusta ei ainakaan ole vastusta minulle. Vieläkö herkkä apina muistelee tuota vanhaa kirjoittamaani juttua, minkä sisältöä et edes ymmärtänyt? Otappa nyt näsduuki käteen ja pyyhi kyyneleesi. Ja nuista mainitsemistasi koiraroduista et myöskään ymmärrä yhtään mitään. Olet täysi pelle puhuessasi laumanvartijakoirista kun olet siinä asiassa tyhmä kuin saapas. Sinä oletkin lauma-apina, joka pelkää hysteerisesti sutta ja karhua. Minä taas olen suden ja karhun ystävä ja tulenkin näiden mahtavien petoeläinten kanssa toisiamme kunnioittaen erittäin hyviin toimeen keskenämme.
kun olet täämän palstan suurin säälittävyys. Sun jutuille ei raaski edes nauraa, Mikkosten maailmaa en ole nähnyt, mutta ei se vedä vertoja sinun säälittävyydelle.
- Suden ystävä
tuosta säälittävyydestä kirjoitti:
kun olet täämän palstan suurin säälittävyys. Sun jutuille ei raaski edes nauraa, Mikkosten maailmaa en ole nähnyt, mutta ei se vedä vertoja sinun säälittävyydelle.
joku hiirulainen vikisee hädissään?
Minähän en tutki hutkimalla. Pohjanani on vankka luonnontieteellinen ja psykologinen koulutus. Olenkin usein maininnut, jotta teen opettajan sijaisuuksia tällä hetkellä ympäri maakuntia. Näin minulla hyvä mahdollisuus kerätä jatkuvasti aineistoa susianalyysiani varten. Lisäksi tutkimusmetodeihini kuuluu maakuntamatkat haastatteluineen, joista onkin tällä palstalla tietoa. Suuren havaintoaineiston käyn aina tieteellisen huolellisesti läpi ja aina kirjoittaessani perustelen väitteeni ja toteamukseni erittäin huolellisesti, tieteellistä tarkkuutta noudattaen. Nythän tämä kokemani vastarinta johtuu pelkästään siitä, että herkälle ja tyhmälle apinalle tekee kipeää huomata susianalyysin paikkansapitävyys. Kukapa sitä itkemättä voisi ollakaan, kun huomaa olevansa susianalyysissä määrittelemäni ihmisapina. Minä kuitenkin annan toivoa näille reppanoille ja yritänkin sivistää heitä kohti ihmisyyttä. - koita edes
Suden ystävä kirjoitti:
joku hiirulainen vikisee hädissään?
Minähän en tutki hutkimalla. Pohjanani on vankka luonnontieteellinen ja psykologinen koulutus. Olenkin usein maininnut, jotta teen opettajan sijaisuuksia tällä hetkellä ympäri maakuntia. Näin minulla hyvä mahdollisuus kerätä jatkuvasti aineistoa susianalyysiani varten. Lisäksi tutkimusmetodeihini kuuluu maakuntamatkat haastatteluineen, joista onkin tällä palstalla tietoa. Suuren havaintoaineiston käyn aina tieteellisen huolellisesti läpi ja aina kirjoittaessani perustelen väitteeni ja toteamukseni erittäin huolellisesti, tieteellistä tarkkuutta noudattaen. Nythän tämä kokemani vastarinta johtuu pelkästään siitä, että herkälle ja tyhmälle apinalle tekee kipeää huomata susianalyysin paikkansapitävyys. Kukapa sitä itkemättä voisi ollakaan, kun huomaa olevansa susianalyysissä määrittelemäni ihmisapina. Minä kuitenkin annan toivoa näille reppanoille ja yritänkin sivistää heitä kohti ihmisyyttä.yhdessä kirjoituksessa päästä tuosta koulukiusatun raukan traumoista yli.
- Suden ystävä
koita edes kirjoitti:
yhdessä kirjoituksessa päästä tuosta koulukiusatun raukan traumoista yli.
totuus noin kipeää? Pelottaako sudet? Susianalyysin kautta voit päästä irti turhista pelkotiloistasi.
- teinipostia
Suden ystävä kirjoitti:
totuus noin kipeää? Pelottaako sudet? Susianalyysin kautta voit päästä irti turhista pelkotiloistasi.
- Suden ystävä
teinipostia kirjoitti:
mikä suustasi taas tipahti:
http://lh3.ggpht.com/_PH9CBA9IH5M/RuqsfM2EIQI/AAAAAAAABl4/yKpRdYAW6KA/Pile of shit on the road.JPG
Minä pysyttelen yleensä asialinjalla, mutta kohdallasi (heh heh) voin hieman poiketa korkeasta moraalistani. - Paskalla ei oo kynsiä
Suden ystävä kirjoitti:
mikä suustasi taas tipahti:
http://lh3.ggpht.com/_PH9CBA9IH5M/RuqsfM2EIQI/AAAAAAAABl4/yKpRdYAW6KA/Pile of shit on the road.JPG
Minä pysyttelen yleensä asialinjalla, mutta kohdallasi (heh heh) voin hieman poiketa korkeasta moraalistani.mutta oletkin vain paskantonkija.
- minä en susista
Suden ystävä kirjoitti:
puhunut vaan sinun lapsellisista höpinöistäsi, ne kun ovat lapsen pakoa pahasta maailmasta. Minä en täällä Helsingissä ole sutta nähnytkään, ja sinunkun höpinöistä voi päätellä et ole sinäkään susia nähnyt. Mielikuvituksesi näkyy niissä kyllä askartelevan, mutta kai se auttaa jos kerran isot pojat kiusaa koulussa.
- Suden ystävä
minä en susista kirjoitti:
puhunut vaan sinun lapsellisista höpinöistäsi, ne kun ovat lapsen pakoa pahasta maailmasta. Minä en täällä Helsingissä ole sutta nähnytkään, ja sinunkun höpinöistä voi päätellä et ole sinäkään susia nähnyt. Mielikuvituksesi näkyy niissä kyllä askartelevan, mutta kai se auttaa jos kerran isot pojat kiusaa koulussa.
sinä Helsingissä pysytteletkin, kun et uskalla metsään mennä petopelon takia. Ja harvapa niitä susia oikeasti näkeekään kun niitä on niin vähäsen. Maaseudun hysteerikot näkevät kuitenkin susia (koiria, jäniksiä, kissoja jne....) joka puolella. Kuten joskus olen maininnut, sekoitti eräs punaniska kännirapuloissaan jopa joutsenparvenkin susilaumaan. Tämä tapahtui Pudasjärvellä vuonna 1999.
- Suden ystävä
Paskalla ei oo kynsiä kirjoitti:
mutta oletkin vain paskantonkija.
mitään luule. Tiedän auttavani petopelosta kärsiviä reppanoita heidän hädässään. Eikö tämä kuulostakin tärkeältä tehtävältä?
- väitellä
Suden ystävä kirjoitti:
sinä Helsingissä pysytteletkin, kun et uskalla metsään mennä petopelon takia. Ja harvapa niitä susia oikeasti näkeekään kun niitä on niin vähäsen. Maaseudun hysteerikot näkevät kuitenkin susia (koiria, jäniksiä, kissoja jne....) joka puolella. Kuten joskus olen maininnut, sekoitti eräs punaniska kännirapuloissaan jopa joutsenparvenkin susilaumaan. Tämä tapahtui Pudasjärvellä vuonna 1999.
varsinkin kun joko olet täysin harhainen tai niinkuin aluksi ounastelin koulukiusattu ressukka, joka roikkuu tällasella marginaalisella palstalla jossa muutama muu harhainen antaa sen huomion jota vaille tunnut olevan. Palstahan on täysi turhake ja sen takia saat täällä paskaasi jauhaakin.
- Suden ystävä
väitellä kirjoitti:
varsinkin kun joko olet täysin harhainen tai niinkuin aluksi ounastelin koulukiusattu ressukka, joka roikkuu tällasella marginaalisella palstalla jossa muutama muu harhainen antaa sen huomion jota vaille tunnut olevan. Palstahan on täysi turhake ja sen takia saat täällä paskaasi jauhaakin.
sinun mielestä oikeasti olla turha palsta, kun jaksat aikaasi täällä kuluttaa. Ehkäpä olet tarjoamani avun tarpeessa? Paranemisprosessisi voi alkaa, kunhan ensin myönnät olevasi petopelkuri. Tämän jälkeen ahkera susianalyysiin tutustuminen tuottaa varmasti tulosta tervehtymisesi kannalta.
- taas todistit, että
Suden ystävä kirjoitti:
sinun mielestä oikeasti olla turha palsta, kun jaksat aikaasi täällä kuluttaa. Ehkäpä olet tarjoamani avun tarpeessa? Paranemisprosessisi voi alkaa, kunhan ensin myönnät olevasi petopelkuri. Tämän jälkeen ahkera susianalyysiin tutustuminen tuottaa varmasti tulosta tervehtymisesi kannalta.
susihullujen "suden ystävien" hulluuden määrä on lähes ääretön, vaikka et sitä vouhottavassa omahyväisyydessäsi ole koskaan huomannut.
No, olihan kehumasi S Freudkin enimmän osan elämästään mielisairas, mutta ehti ennen lopullista "dingdongiaan" ymmärtää, että "hullu ei tajua eikä myönnä hulluuttaan".
Toki me luemme - paremman puutteessa - tuotoksiasi ja vastaamalla niihin ylläpidämme räksytyshalujasi ja viivytystaistelua käyden kulutamme aikaasi. Täten estämme tai viivytämme mahdollisten mielihalujesi suuntautumista ja ehkä sittenkin joskus ehkä opetustoimeen päästessäsi, masturbointisi koko ala-asteen I-luokan silminnähden.... - Suden ystävä
taas todistit, että kirjoitti:
susihullujen "suden ystävien" hulluuden määrä on lähes ääretön, vaikka et sitä vouhottavassa omahyväisyydessäsi ole koskaan huomannut.
No, olihan kehumasi S Freudkin enimmän osan elämästään mielisairas, mutta ehti ennen lopullista "dingdongiaan" ymmärtää, että "hullu ei tajua eikä myönnä hulluuttaan".
Toki me luemme - paremman puutteessa - tuotoksiasi ja vastaamalla niihin ylläpidämme räksytyshalujasi ja viivytystaistelua käyden kulutamme aikaasi. Täten estämme tai viivytämme mahdollisten mielihalujesi suuntautumista ja ehkä sittenkin joskus ehkä opetustoimeen päästessäsi, masturbointisi koko ala-asteen I-luokan silminnähden....opetusalalla on ihan jotain muuta kuin hädissäsi esittämäsi. Tavoitteena on, jotta Susianalyysi olisi luennoitavien kurssien joukossa yliopistossa viimeistään kymmenen vuoden kuluessa. Tähän minulla on yliopistolta saamani palautteen johdosta täysin realistiset mahdollisuudet.
- suve kaverj
Suden ystävä kirjoitti:
opetusalalla on ihan jotain muuta kuin hädissäsi esittämäsi. Tavoitteena on, jotta Susianalyysi olisi luennoitavien kurssien joukossa yliopistossa viimeistään kymmenen vuoden kuluessa. Tähän minulla on yliopistolta saamani palautteen johdosta täysin realistiset mahdollisuudet.
pittee.taetaa olla olevinaa nii tärkiä,ettei tiije itekkää ennee mistä höpäjää.
- metsästyksen vastustaja
Suden ystävä kirjoitti:
opetusalalla on ihan jotain muuta kuin hädissäsi esittämäsi. Tavoitteena on, jotta Susianalyysi olisi luennoitavien kurssien joukossa yliopistossa viimeistään kymmenen vuoden kuluessa. Tähän minulla on yliopistolta saamani palautteen johdosta täysin realistiset mahdollisuudet.
noilla sinun saduilla ei ole mitään tekemistä metsästyksen vastustamisen kanssa. Ainoastaan kaikkein tyhmimmät metsästäjät jaksavat vänkätä kanssasi sinun lapsellisista jutuista. Sinun kavereita, näitä tyhmimpiä metsästäjiä, niihin ei kannattaisi tuhlata aikaa, ei tuollaiset raukat osaa varmasti edes metsästää kunhan vänkkäätte keskenänne ainaista paskaa.
Voisitte perustaa ihan oman foorumin, vaikka nimellä Suden ystävien satunurkka, siellä ette häpäisisi muiden palstojen arvoa. Ei täällä enää viitsi muut juuri käydä. - Suden ystävä
metsästyksen vastustaja kirjoitti:
noilla sinun saduilla ei ole mitään tekemistä metsästyksen vastustamisen kanssa. Ainoastaan kaikkein tyhmimmät metsästäjät jaksavat vänkätä kanssasi sinun lapsellisista jutuista. Sinun kavereita, näitä tyhmimpiä metsästäjiä, niihin ei kannattaisi tuhlata aikaa, ei tuollaiset raukat osaa varmasti edes metsästää kunhan vänkkäätte keskenänne ainaista paskaa.
Voisitte perustaa ihan oman foorumin, vaikka nimellä Suden ystävien satunurkka, siellä ette häpäisisi muiden palstojen arvoa. Ei täällä enää viitsi muut juuri käydä."..ei tuollaiset raukat osaa varmasti edes metsästää.."
Ei kait yksinkertaisempaa hommaa olekaan, kuin saada tapettua aseella jokin elukka. Kyllä se onnistuu apinaltakin. Kyse onkin fiksuudesta. Esim. minulla ei kiinnosta yhtään pätkää ammuskella metsässä eläimiä, vaikka varmasti osaisin kyseistä järjetöntä hommaa tehdä. - kiinosta osaatko
Suden ystävä kirjoitti:
"..ei tuollaiset raukat osaa varmasti edes metsästää.."
Ei kait yksinkertaisempaa hommaa olekaan, kuin saada tapettua aseella jokin elukka. Kyllä se onnistuu apinaltakin. Kyse onkin fiksuudesta. Esim. minulla ei kiinnosta yhtään pätkää ammuskella metsässä eläimiä, vaikka varmasti osaisin kyseistä järjetöntä hommaa tehdä.metsästää vai et. Kyse on siitä että et ole mikään metsästyksen vastustaja, täältä on melkein kaikki vastustajat jo lähteneet muille foorumeille sinun ainaisen lätinän takia. Alkuun naurettiin kun sinä ärsytit jutuillasi metsästäjiä, mutta juttusi kääntyi itseään lopulta itseään vastaan. Tuollainen mielikuvitus höpötys ei jaksa kauaa huvittaa ketään. Se lähinnä häpäisee todellisia metsästyksen vastustajia.
Jaksat samaa satua toistaa kaiken aikaa, mitään uutta ei tunnu syntyvän, oletko jäänyt oman mielikuvituksesi vangiksi? Luepa vähän noita juttujasi, etkö näe kuinka lapsellista tyhjänpäivästä lätinää ne ovat?
Sanoin että ainoastaan tyhmimmät metsästäjät, luultavasti pari samaa jaksaa vääntää kättä samoista jutuista kuukaudesta toiseen. Hankkikaa elämä itsellenne, tai menkää johonkin satu palstalle leikkimään mielikuvitus leikkejänne.
Täällä on enään Naureskelija joka tuo esiin metsästäjien töppäilyjä, kaikki kunnia hänelle kun jaksaa täällä vielä ajaa hyvää asiaa, toisin kun sinä. Koita vähän uudistua ja tulla aikuisten maailmaan sieltä mielikuvitus maailmastasi. Nolaat tuolla vain kaikki muutkin vastustajat. Häpeäisit edes, muka suden ystävä. - Suden ystävä
kiinosta osaatko kirjoitti:
metsästää vai et. Kyse on siitä että et ole mikään metsästyksen vastustaja, täältä on melkein kaikki vastustajat jo lähteneet muille foorumeille sinun ainaisen lätinän takia. Alkuun naurettiin kun sinä ärsytit jutuillasi metsästäjiä, mutta juttusi kääntyi itseään lopulta itseään vastaan. Tuollainen mielikuvitus höpötys ei jaksa kauaa huvittaa ketään. Se lähinnä häpäisee todellisia metsästyksen vastustajia.
Jaksat samaa satua toistaa kaiken aikaa, mitään uutta ei tunnu syntyvän, oletko jäänyt oman mielikuvituksesi vangiksi? Luepa vähän noita juttujasi, etkö näe kuinka lapsellista tyhjänpäivästä lätinää ne ovat?
Sanoin että ainoastaan tyhmimmät metsästäjät, luultavasti pari samaa jaksaa vääntää kättä samoista jutuista kuukaudesta toiseen. Hankkikaa elämä itsellenne, tai menkää johonkin satu palstalle leikkimään mielikuvitus leikkejänne.
Täällä on enään Naureskelija joka tuo esiin metsästäjien töppäilyjä, kaikki kunnia hänelle kun jaksaa täällä vielä ajaa hyvää asiaa, toisin kun sinä. Koita vähän uudistua ja tulla aikuisten maailmaan sieltä mielikuvitus maailmastasi. Nolaat tuolla vain kaikki muutkin vastustajat. Häpeäisit edes, muka suden ystävä.ei ole tapana jättää asioita puolitiehen. Jos tutkin järjetöntä petopelkoa ja sen aiheuttavia tekijöitä, niin tutkin siihen asti, kunnes saan selvitettyä asian juuriaan myöten. Alun nauru muuttuukin varsinkin petoja metsästävillä itkuksi, kun he vihdoin oivaltavat olevansa susianalyysissa määrittelemiäni apinoita. Se tekee kipeää, mutta askelittain tyhmempikin hysteerikkoapina voi vaeltaa ohjeitteni avulla kohti fiksuutta ja ihmisyyttä.
- on kaikki
Suden ystävä kirjoitti:
ei ole tapana jättää asioita puolitiehen. Jos tutkin järjetöntä petopelkoa ja sen aiheuttavia tekijöitä, niin tutkin siihen asti, kunnes saan selvitettyä asian juuriaan myöten. Alun nauru muuttuukin varsinkin petoja metsästävillä itkuksi, kun he vihdoin oivaltavat olevansa susianalyysissa määrittelemiäni apinoita. Se tekee kipeää, mutta askelittain tyhmempikin hysteerikkoapina voi vaeltaa ohjeitteni avulla kohti fiksuutta ja ihmisyyttä.
ajatukset valmista suljetun osaston tavaraa. luulin hetki sitten vielä että kenties voisin tarvita ammattiapua kautta tukea mutta nyt se kyllä tarvitaan sudenystävälle pikaisesti mitä enemmän olen tekstejäsi lukenut. selväksi tuli miksi tämä palsta on tyhjentynyt..olet saavuttanut asiat päässäsi todellakin loppuun. et ole jättänyt sitä todellakaan puolitiehen. tarvitset hoitoa. usko nyt kun kaikki ovat sitä mieltä.
- SAKO7,62
Terve.
Hyvä kysymys.
En tiedä pärjääkö mikään muu rotu sudelle, kuin ihminen kädessään joku kovan luodin kivääri. Paras olisi olla puoliautomaatti. Nimimerkk valjyys tai mieluummin isompi, että kuula kulkee.....Karhua vastaan ainakin.
Susihan kyllä kaatuu haulikon magnumillakin.- J-M N. (metsästäjä)
Nimimerkkisi kertoo ettet tiedä mitään nykyisestä luonnontilasta. Ja metsästys ei ole vain eläinten ampumista se on luonnossa kulkemista ja jos aiot saada joitain saaliiksi, sinun täytyy osata olla osana luontoa ja myöskin osua vaikka lentämään eläimeen. Ilmeisestikään sinä et tiedä tästä aiheesta mitään, mikä olisi totta, vaan pidät omia mielipiteitäsi tosiasioina. Tuollaiset ovat häpeäksi Suomelle eli rakkaalle isänmaalleni sekä osaksi myös todellisille luonnonystäville.
- teddy
kyllä, luehan Teddy Rooseveltin kirjoitus suden ajosta koirien avulla!
- cernö
mitä mahdat tarkoittaa pärjäämisellä? Uskoakseni koira ja susi eivät ainakaan heitä keihästä, tai pelaa potkupalloa, joten miksi niiden tarvitsisi pärjätä toisilleen? Olen tietoinen, että jotkut bösilöt harrastavat kukko-ja koiratappeluja kasvateillaan, mutta sehän on niiden alkuolioiden harrastamaa väkivaltaviihdettä jollaista ei normaaliälyiset ihmiset harrasta. Älykäs ihminen ei altista koiraansa myöskään tappeluihin suden kanssa, koska kesyllä koiralla ei ole taitoja puolustautua villissä luonnossa pärjäävän suden kanssa. Susi on koiran kantaisä, mutta jos susi on hyvin nälkiintynyt, eikä syystä tai toisesta ole saanut pyydetyksi ravintoa itselleen, se nälkäkuoleman uhatessa ottaa ateriakseen heitteille jätetyn koirankin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih517016Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7033123Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831310Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981291- 841285
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631187- 891180
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2361136Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2181120- 761046