pääsiäistä kaikille tutuille ja tuntemattomille!
Teille tutuille laitankin soimaan Yölinnun "Mä putoan". Laulu löytyy tästä linkistä....
http://www.youtube.com/watch?v=H33gXPkTzwI
Hyvää
28
1018
Vastaukset
- ihan_ite_30
Hyvää pääsiäistä
pääsiäistä myöskin sinulle !
levon merkeissä tulee nykyään nämä juhlapyhät otettua. Kaikki turhat hössötykset olen jättänyt pois.
- pääsiäistä
meyri.Aiotko matkustaa tänäpääsiäisenä pitempiä matkoja "noidannuolella". Minä lensin ansaan, joka olis pitänyt virittää jollekkin toiselle.
Piilopoliisit teki harhaiskun, tai ainakin suureltaosalta epäonnistuneen. Sinä olet tottakait, tietämätön tästä, koska olet ollut pitkään poissa näiltä sivuilta.
Terv:AMMihan ulkona palstan kuvioista. Joskus lueskelen, mutta enempi tuolla galleriassa lymyilen.
Tulihan tuota muutama kilometri lennettyä ja kokkoja samalla nähtyä. Piilopoliisiin tai ansoihin en törmännyt tällä kertaan. Tokkopa ketään edes kiinnostaa niitä reitilleni virittää. :))))- siemenen joka alkoi
meyri kirjoitti:
ihan ulkona palstan kuvioista. Joskus lueskelen, mutta enempi tuolla galleriassa lymyilen.
Tulihan tuota muutama kilometri lennettyä ja kokkoja samalla nähtyä. Piilopoliisiin tai ansoihin en törmännyt tällä kertaan. Tokkopa ketään edes kiinnostaa niitä reitilleni virittää. :))))itämään.Pidan sinua ehdottoman rehellisenä ihmisenä. Voisitko soittaa minun puh-numeroon, joka sulla tietääkseni on. Äänesi sulkisi pois yhden asian, tai sitten vahvistais sen?
AMM. siemenen joka alkoi kirjoitti:
itämään.Pidan sinua ehdottoman rehellisenä ihmisenä. Voisitko soittaa minun puh-numeroon, joka sulla tietääkseni on. Äänesi sulkisi pois yhden asian, tai sitten vahvistais sen?
AMM.yritin yhdistellä palasia, jotta tietäisin kenelle soittasin(?). En onnistunut:(
Kännykkässä paljon puh-numeroita, mutta kuka on se oikea? A-kirjaimella alkaviakin 7, joten en kehtaa soitella ihan sokkona.siemenen joka alkoi kirjoitti:
itämään.Pidan sinua ehdottoman rehellisenä ihmisenä. Voisitko soittaa minun puh-numeroon, joka sulla tietääkseni on. Äänesi sulkisi pois yhden asian, tai sitten vahvistais sen?
AMM.tässä odotellut soittoasi. Pelkään kyllä pahoin, että siemen alkoi itämään oikein kunnolla. Ääneni tuskin vahvistaa rehellisyyttäni(?)....
- uutta päivää
meyri kirjoitti:
tässä odotellut soittoasi. Pelkään kyllä pahoin, että siemen alkoi itämään oikein kunnolla. Ääneni tuskin vahvistaa rehellisyyttäni(?)....
Meyri. Tuo eilinen epäilykseni sai minut katumapäälle tänään. Et sinä vois olla noin vakuuttava, jos sinulla olisi oma kauha sopassa.
Noista äänistä toisen tunnistin vuorenvarmasti, mutta ensimmäistä soittajaa en.
Älä anna tämän häiritä vierailujasi tällä palstalla.
Pyydän anteeksi sitä itämätöntä epäilyksensiementäni. Olen edelleen, no heh heh, fanisi, vaikka tämä (kosonantti vokaali vokaali konsonantti konsonantti vokaali)teki harkitsemattoman ja harhaanjohtavan tiedotuksen.
Terv:AMM uutta päivää kirjoitti:
Meyri. Tuo eilinen epäilykseni sai minut katumapäälle tänään. Et sinä vois olla noin vakuuttava, jos sinulla olisi oma kauha sopassa.
Pyydän anteeksi sitä itämätöntä epäilyksensiementäni. Olen edelleen, no heh heh, fanisi, vaikka tämä (kosonantti vokaali vokaali konsonantti konsonantti vokaali)teki harkitsemattoman ja harhaanjohtavan tiedotuksen.
Terv:AMMtämä elämä on .... siemen itää tai ei. Tuntuu kyllä vaikealta olla keväisenä päivänä ulkona kuin lumiukko, mutta näin se vaan on. Minä en ollut se soittaja, joten varmaan olet erehtynyt henkilöstä - tuskin tiedän numeroasi. Faneja ei minulla ole koskaan ollut vain nettikamuja. Eikä minulle sano mitään "kvvkkv" eikä edes AMM.
uutta päivää kirjoitti:
Terv:AMMsanoa, että saat anteeksi ja kiitos, että uskoit minua.
Hyvää ja Leppoisaa Pääsiäistä myös Sinulle!
Toivottavasti et putoa kovinkaan pahaan paikkaan tai ainakin siellä on pehmusteita :))Ei syytä huoleen... on tullut monta vuotta harjoiteltua, jotta pehmeesti osaan pudota. Täytyy kyllä varoittaa muita, jotteivat alle jää.:))))
meyri kirjoitti:
Ei syytä huoleen... on tullut monta vuotta harjoiteltua, jotta pehmeesti osaan pudota. Täytyy kyllä varoittaa muita, jotteivat alle jää.:))))
mie mielelläni jäisin vaikka allekin, jos oikein pehmeesti putoaisit :))) Ai, sä varoititkin muita, etkä mua :))) Kiva muuten nähdä Suakin tällä palstalla, taitaa edellisestä kirjoituksestasi olla jonkin aikaa??
kerbiili62 kirjoitti:
mie mielelläni jäisin vaikka allekin, jos oikein pehmeesti putoaisit :))) Ai, sä varoititkin muita, etkä mua :))) Kiva muuten nähdä Suakin tällä palstalla, taitaa edellisestä kirjoituksestasi olla jonkin aikaa??
toki pehmeesti, muut vaan varokoot.:))))
Laitoin tänne terveisiä. Koska ajattelin, että ihmisillä on nyt pitemällä vapaalla enempi aikaa käväistä palstalla. Jos vaikka joku nettituttu voisi samalla nähdä terveiseni. Tulihan täällä monen kanssa vaihdettua ajatuksia, silloin, kun kirjoittelin aktiivisemmin palstalle.meyri kirjoitti:
toki pehmeesti, muut vaan varokoot.:))))
Laitoin tänne terveisiä. Koska ajattelin, että ihmisillä on nyt pitemällä vapaalla enempi aikaa käväistä palstalla. Jos vaikka joku nettituttu voisi samalla nähdä terveiseni. Tulihan täällä monen kanssa vaihdettua ajatuksia, silloin, kun kirjoittelin aktiivisemmin palstalle.on paljon häippäissyt porukkaa sitten alkuaikoijen :(( Jotenkin täältä vaan ajettiin kaikki rekkautuneet ja vähänkin hauskaa pitäneet muualle. Nyt ne on levinneet ympäri nettiä ja harvoin heitä enää missään tapaa, muutamaa poikkeusta lukuunottamatta. Tais meilläkin olla hauskaa parivuotta sitten tällä palstalla :)))
- pääsiäistä
kerbiilille. Jätitkö iskukoukut pyytämään yöksi. Aamulla sitten pietarinkalansaalista kokemaan.
Mytäeläen AMM. pääsiäistä kirjoitti:
kerbiilille. Jätitkö iskukoukut pyytämään yöksi. Aamulla sitten pietarinkalansaalista kokemaan.
Mytäeläen AMM.Pääsisiäistä Sinulle!
En jättänyt koukkuja pyyntiin, mutta aamulla suuntaan pilkille. Siinähän sitten on kaks lieroa molemmin puolin jäätä :))kerbiili62 kirjoitti:
on paljon häippäissyt porukkaa sitten alkuaikoijen :(( Jotenkin täältä vaan ajettiin kaikki rekkautuneet ja vähänkin hauskaa pitäneet muualle. Nyt ne on levinneet ympäri nettiä ja harvoin heitä enää missään tapaa, muutamaa poikkeusta lukuunottamatta. Tais meilläkin olla hauskaa parivuotta sitten tällä palstalla :)))
ja paljon hyviä muistoja. Ihan lämmöllä voi niitä aikoja muistella. Kun vielä muistelee niitä eritavalla ajattelijoita esim. oikeinkirjoituksen vaatijoita, niin hymy tulee ihan väkisin huulille. Harmi, että silloin tuli otettua heidät niin ryppyotsaisesti. Olisi vaan pitänyt ymmärtää, etteivät he itselleen voineet mitään. Ei kaikkien tarvi olla yhtäsuurpiirteisiä kuin minä äidinkielen suhteen.
meyri kirjoitti:
ja paljon hyviä muistoja. Ihan lämmöllä voi niitä aikoja muistella. Kun vielä muistelee niitä eritavalla ajattelijoita esim. oikeinkirjoituksen vaatijoita, niin hymy tulee ihan väkisin huulille. Harmi, että silloin tuli otettua heidät niin ryppyotsaisesti. Olisi vaan pitänyt ymmärtää, etteivät he itselleen voineet mitään. Ei kaikkien tarvi olla yhtäsuurpiirteisiä kuin minä äidinkielen suhteen.
niiltä ajoilta on paljon hyviä muistoja ja jäljellä muutama hyvä ystäväkin, joihin silloi sai kunnian tutustua. Vihamiehiähän sieltä ei meille tullut ketään, vaikka aluksi pahalta tuntuikin. Onneksi sitä on niin anteeksiantaivainen luonteeltaan ja onpa sitä tainnut itsekin syyllistyä ala-arvoiseen käytökseen kirjoitteluissaan joskus :))
Sinähän voisit mennä vaikka opettamaan äidinkielen kirjoittamista esim. minun kirjallisiin taitoihin verrattuna :))kerbiili62 kirjoitti:
niiltä ajoilta on paljon hyviä muistoja ja jäljellä muutama hyvä ystäväkin, joihin silloi sai kunnian tutustua. Vihamiehiähän sieltä ei meille tullut ketään, vaikka aluksi pahalta tuntuikin. Onneksi sitä on niin anteeksiantaivainen luonteeltaan ja onpa sitä tainnut itsekin syyllistyä ala-arvoiseen käytökseen kirjoitteluissaan joskus :))
Sinähän voisit mennä vaikka opettamaan äidinkielen kirjoittamista esim. minun kirjallisiin taitoihin verrattuna :))koskaan ole tullut ajatelleeksi... tosiaan ei tullut yhtään vihamiestä vaan nettiystäviä. Tämä lause ei tietenkään pois sulje sitä etteikö jotain joku kirjoitukseni ärsyttänyt, mutta tuskiin kukaan minua vihasi.
Kyllähän sitä tuli kirjoitettu kirjoituksia, joita ei olisi kannattanut - ainakin pikku provoja.
- ihan_ite_30
Hyvää
pääsiäistä sinulle.
- sopis mulle
meyri kirjoitti:
myös Sinulle!
hyvin.
- tuntematon ihailijasi
toivottaa sinulle Hyvää Pääsiäisen jatkoa.,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577260Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7243446Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1601741Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3351723- 841385
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841361- 911260
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631237Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2571228- 811144