Virossa uusi yritys, mikä myy kajakkia myös Suomeen

SeaBird Designs

Virossa, Tallinnassa on avoinna uusi yritys SeaBird Designs, joka myy kajakkia myös Suomeen.

Myydään kajakkia:
H20 - hinta 870-1550 EUR
Expedition - hinta 870-1550 EUR
Touring - hinta 870-1550 EUR
North Sea - hinta 870-1550 EUR
Expedition HDPE - hinta 650-675 EUR
Sit on the Top HDPE - hinta 160 EUR
Fishing/Touring HDPE - hinta 160 EUR
River/Playing/Junior HDPE - hinta 160 EUR

Hinnassa sisältyvät kaikki lisävarusteet (ohjauspöyrä, luukku jne). Nämät hinnat on ÄLV`in kanssa.

Lisätiedot:
Aljona Jurgens
Sähko-posti: aljona@seabirddesigns.com
Puh. 372 55906097; 372 6034191
www.seabirddesigns.eu
SeaBird Designs

4

4553

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juujaajeejoo

muissa malleissa ei ollut mitään maata mullistavaa tai kiinnostavaa, mutta
      sit on top-kanootit oli 160 euroa! biltema myy suomes aika vastaavia 300 eurolla.
      kysmys onkin, onko liikkeellä edustusta suomen maaperällä, koska tuskin kukaan rahaa lähettää viroon näkemättä kauppatavaraa tai buukkaa automatkaa viroon 150 eurolla hakeakseen sellaisen itse.

nyt joku edustajaksi suomeen ja äkkiä. hintaero vastaaviin suomessa tosiaan kaksinkertainen. oon ihmetellytkin miten noin yksinkertainen kiulu voi maksaa vanhaa rahaa vajaa pari tonnia...

• SeaBird Designs

Hei!

SeaBird Designs on uusi yritys Virossa, mutta meidän pääyritys Norjassa on ollut toimissa jo 10 vuotta (www.kajakk.net)sekä SeaBird kajakkia ovat ollut kaikein enämpi myydävät kajakit Norjassa viime kolme vuotta.

Hintaero tulee meidän halusta tarjoa oikein hyvää hinta-kvaliteetin suhdetta. Hinnalle tulee lisäksi toimituskulu.

Jos haluatte vielä lisätiedo, olkaa hyvää ja kirjoittakaa aljona@seabirddesigns.com

• atlatl
        SeaBird Designs kirjoitti:

Hei!

SeaBird Designs on uusi yritys Virossa, mutta meidän pääyritys Norjassa on ollut toimissa jo 10 vuotta (www.kajakk.net)sekä SeaBird kajakkia ovat ollut kaikein enämpi myydävät kajakit Norjassa viime kolme vuotta.

Hintaero tulee meidän halusta tarjoa oikein hyvää hinta-kvaliteetin suhdetta. Hinnalle tulee lisäksi toimituskulu.

Jos haluatte vielä lisätiedo, olkaa hyvää ja kirjoittakaa aljona@seabirddesigns.com

.erinomainen,kajakki 500 euroa,vaan silloin ei ollut edes sitä rahaa. Ostan kajakin heti,jos saan tuolla hinnalla vielä ja osamaksulla. Tahto on kova ,vaan ei kerralla voi laittaa isoa summaa rahaa. Ja vielä pitäisi saada kuljetus Keski-Suomeen. Maksan joa saan,osamaksulla. Niin olen tehnyt ennenkin ja aina on kaikki maksettu.

• bossman2

onko teille tulossa valikoimiin trimaraani tyyppistä purjehdittavaa kajakkia?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1304
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1128
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      854
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      850
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      780
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      725
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      692
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60