Heippa. Onko joku Elleistä ollut Pariisissa Ranskan kansallispäivän tienoilla? Väkeä on varmaan liikkeellä, mutta maksaako esim. hotellimajoitus tuolloin maltaita vai onko hintataso "normaali"?
14.7
2
407
Vastaukset
- P1313
hintoja netistä, mene johonkin monista hotellivarausohjelmista, siinähän voit varata vaikka jo ensi vuodeksi, ja ilman mitään varauksia näet hinnan. Ja yleensäkin mitä aikaisemmin varaat sitä enemmän halvempia huoneita jäljellä, jos saat peruttua kuluitta, voithan katsella viime hetken majoitushintoja, mutta ei ainakaan meidän matkan kohdalla vaikuttanut hintaan, olisiko maratoni vaikuttanut siihen yli 37 000 juoksijaa kaupungissa kannattajineen.
- Pariisin matkaaja
Vastaan, vaikka en ole Elli ;) Minusta vaikutus ei ole ollut ainakaan merkittävä. Olen pariin kertaan ollut paikalla katsomassa sekä paraatin että hienon ilotulituksen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921321Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 48864
- 70860
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667