millainen palkkio maksetaan viikonloppu hoidosta
ruokinta ja ulkoilutus kolmekertaa
viikonloppu hoito
3
461
Vastaukset
- hinnat
Koirahoitoloiden hinnat ovat varmaan hyvä referenssi. Hinnat vaihtelevat noin 15-25 euron välillä per koira per vuorokausi. Nyrkkisääntö: isoissa kaupungeissa yli 20 ja haja-asutusalueilla alle 20.
- huhhuh......
Kukaan aikuinen tuskin tuolla hinnalla alkaa hoitamaan koiraa. Vai alkaisko? Täytyy olla sitten tekemisestä aikamoinen pula.
- KoppavaHoro
huhhuh...... kirjoitti:
Kukaan aikuinen tuskin tuolla hinnalla alkaa hoitamaan koiraa. Vai alkaisko? Täytyy olla sitten tekemisestä aikamoinen pula.
ihan ilmaiseksi, tutulle koiralle, jonka omani hyväksyy. :) Tässä pätee vastavuoroisuuden periaate. Jos joku hoitaa vierasta koiraa puoli-ilmaiseksi, niin tulee kyllä tunne, että onkohan hoito hinnan mukaista... En ikinä voisi laittaa koiraani hoitolaan, jossa ollaan suljettuina häkeissä iso osa ajasta. En vaikka olisi kuinka halpaa. Itse asiassa pitäisi olla aikamoinen pakkorako, että laittaisin koiran kenellekään tuntemattomalle. Hmm, onkohan koiraihmisille mitään sohvasurffaajien kaltaista verkostoa..? Siinä olisi hyvä idea, vaikka kaupunkitasolla toteuttavaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911294Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50725- 33682
- 60679
- 50665
- 52657