katkeruus

risukasakka

Elämä on tänään täyttä paskaa...
Ilmeisesti olen kakkos tyypin bipo. Valmistun neljän vuoden opiskelun jälkeen ammattiin ja minusta tuntuu, että en kykene niitä töitä tekemään ja tässä talouden tilassa töitä edes saa. Ihmissuhteeni on retuperällä ja tulen siis jäämän todennäköisesti hyvin yksinäiseksi. Häpeä painaa kaikesta päälleni. Millä hitolla tätä jaksaa...niin joo kohta tulee taas nousukausi ja sen tietää mitä se maksaa.

5

525

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paistetta päivään

ole noin masiksessa.Olet varmaan vielä nuori, ja kaikki mahdollisuudet edessä.Ulkoile, kun on hieno sää, se nostaa kummasti mielialaa.
      Koskaan ei saa antaa periksi, tai sitten kyllä joutuu perikatoon.Ja tuskin olet turhaan opiskellut ! Moni ei ole edes opiskellut, sullahan on jo yksi etu puolellasi.On kovaa kantapään kautta opiskella ammatteja, joten eipä elämäsi huonolla mallilla ole.

• risukasakka

Tänään olo ollut pahimmillaan. Joo kyllä mää tiedän, että ei saisi antaa periksi, mutta en vaan sitä aina muista. Olen vältellyt puhelinta jo monta päivää ja pidin sitä kiinni jonkin aikaa. Tänään olin aivan kauhuissani kun se soi, en vaan voinut vastata. Samaten jouduin tekstiviestitse kieltäytymään yhdestä tapahtumasta. Sen kirjoittamiseen meni älyttömösti aikaa, kun yritin muotoilla sanoja oikein. Tänään istuin keittiössä ja pidin terävää veistä kädessä ja mietin jos kuitenkin tekisin sen. (joo tiedän, että ranteen aukominen on sitä ja tätä ja tuskin koskaan itsemurhaa aidosti yritän). Joskus pahimmassa masennuksessa(niin kuin nytkin) katson omaa valokuvaani, jossa olen jotain 2-3 vuotias. Syntyy sellainen olo, että mun on sentään voitava pelastaa tuo lapsi, vaikken perkele muuta jaksaisikaan. Silloin tulee kyyneeleet väkisin silmään niin kuin tulee parhaillaan tätä kirjoitettaessa.

On siellä hieno sää tosiaan. Näen ikkunasta juuri sitruunaperhosen lentävän. Ihana kevät, kun siitä vielä osaisi iloita. Rakastan niin kevättä, vaikka kaikki nyt tuntuukin paskalta.

• risukasakka kirjoitti:

Tänään olo ollut pahimmillaan. Joo kyllä mää tiedän, että ei saisi antaa periksi, mutta en vaan sitä aina muista. Olen vältellyt puhelinta jo monta päivää ja pidin sitä kiinni jonkin aikaa. Tänään olin aivan kauhuissani kun se soi, en vaan voinut vastata. Samaten jouduin tekstiviestitse kieltäytymään yhdestä tapahtumasta. Sen kirjoittamiseen meni älyttömösti aikaa, kun yritin muotoilla sanoja oikein. Tänään istuin keittiössä ja pidin terävää veistä kädessä ja mietin jos kuitenkin tekisin sen. (joo tiedän, että ranteen aukominen on sitä ja tätä ja tuskin koskaan itsemurhaa aidosti yritän). Joskus pahimmassa masennuksessa(niin kuin nytkin) katson omaa valokuvaani, jossa olen jotain 2-3 vuotias. Syntyy sellainen olo, että mun on sentään voitava pelastaa tuo lapsi, vaikken perkele muuta jaksaisikaan. Silloin tulee kyyneeleet väkisin silmään niin kuin tulee parhaillaan tätä kirjoitettaessa.

On siellä hieno sää tosiaan. Näen ikkunasta juuri sitruunaperhosen lentävän. Ihana kevät, kun siitä vielä osaisi iloita. Rakastan niin kevättä, vaikka kaikki nyt tuntuukin paskalta.

Ei tässä itekään parhaalla mielellä olla.Mä yritin itsaria lääkkeillä,mutta onneksi yritys meni puihin,tosin mielisairaalakeikka siitä tuli.En suosittele paikkaa kenellekään.Ei koskaa mene niin huonosti ettei siitä vaikka hurtilla huumorilla selvitä.Nyt sen itse ainakin tiedän.Ei saa jäädä tuleen makaamaan vaan on pystypäi torjuttava masennus.Voimia jaksaa kyllä tämä elämä on elettävä vaikka piruuttaan.

• Bibunen90-

Mulla on aika sama fiilis..et oo ainoa,jos lohduttaa. Ja yksinäisyydestä,jos kaipaat ymmärtävää ystävää voitais vaikka meilailla?

• risukasakka

On se "hauska" lukea omia viestejään eri päivinä. Nyt olen taas ihan onneni huipulla. Vkonloppu oli äärettömän hyvä. Peuhasin kaverin mukuloitten kanssa, cruisailtiin toisen kaverin jenkkiautolla, kävin kirpputoreilla, kahvilassa, autourheilu-kilpailuissa... Tää mun mieli on kuin pomppiva kumipallo. Olen sentään jo nyt, vihdoin ja viimein, kymmenen vuoden sairastamisen jälkeen, hakenut itselleni apua, josta olen hyvin ylpeä. Tänään näen vain positiivisa asioita ympärilläni ja se on ihmeellistä, kun vertaa tuohon mitä kirjoitin 15.4. kyllä mulle voi meilata asioista ja vaikka ei niin asioistakaan. Vastaan kun kerkiän. poppoo2000@hotmail.com

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      57
      7250
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      724
      3418
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      158
      1719
    4. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      318
      1682
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1375
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1361
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1260
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1227
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      249
      1217
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1144
    Aihe