kummalle avaat

Oven ??

9

275

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ürpå

Opettele linkittään...

• ürpå

No nyt ne sitte toimii... Ei mitiä.

Darwinille toki. Kaljaa huiviin ja ihmetellään teologiaa ja evoluutioteoriaa.

• Thronos
        ürpå kirjoitti:

No nyt ne sitte toimii... Ei mitiä.

Darwinille toki. Kaljaa huiviin ja ihmetellään teologiaa ja evoluutioteoriaa.

Mitä siitä että vain toinen olisi "totuus". Olisi kiinnostavaa keskustella nimenomaan molempien kanssa. Jeesus tosin taitaisi pitää enemmän viinistä, mutta sitä kyllä onneksi löytyy omasta takaa...

• Thronos
        Thronos kirjoitti:

Mitä siitä että vain toinen olisi "totuus". Olisi kiinnostavaa keskustella nimenomaan molempien kanssa. Jeesus tosin taitaisi pitää enemmän viinistä, mutta sitä kyllä onneksi löytyy omasta takaa...

Piti vastata aloittajalle, sorry.

• ürpå
        Thronos kirjoitti:

Piti vastata aloittajalle, sorry.

Se on hyvä, että joku muukin räpeltää kun minä. :D

• aloitan Darwinista

Darwinin ja Jeesuksen väittely reality TV:ssä
      olisi kaikista mielenkiintoisin. Tai Kössönöm
      vastaan Paavali, siinä menisi ainakin Paavalin raittiuslupaus roskikseen

• Kaljapussi nimenomaan Darwinin kädessä.
      Muuttihan tuo jeesuskin veden viiniksi.
      Miksiköhän?
      Mitä vikaa vedessä olisi ollut, vesi on hyvää..

• Darwin olisi voinut koputtaa oveen mutta jeesus kun on kuvitteelinen hahmo ei olisi voinut oveen koputtaa.

Joten oikea vastaus on Darwin.

• no ei nyt

Vastaan asialliseen kysymykseen tietysti
      yhtä asiallisesti eli
      no juu ei, jyrkkä ehkä, Kanada!

Lisäksi huomauttaisin, että Jeesusta sentään väitetään ylösnousseeksi, joten hänen tulonsa koputtamaan oveani olisi sentään edes jotenkuten hipoen loogisen mahdollisuuden rajoissa. Mutta Darwinia ei kai kukaan ole koskaan edes väittänyt ylösnousseeksi? Ja koska tämä kauhean harhaoppinsa vuoksi joutui tietenkin helvetin ikuiseen kadotukseen, niin miten helvetissä hän voisi yli sata vuotta kuolemansa jälkeen palata helvetistä koputtamaan oveani. Evoluutiteoriassa ei sentään uskota Darwinin ylösnousemukseen.

Sitä paitsi nykyään ihmisillä on ovikellot, eikä oveen hakata nyrkillä. Jos joku paukuttaa oveani nyrkillä ja karjuu rapussa, niin en varsinkaan silloin mene ollenkaan avaamaan, vaan soitan poliisit. Paitsi jos tunnistan mukavan naapurini äänen ja sillä on oikeasti sitä kaljaa...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      176
      4787
    2. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      12
      3336
    3. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      40
      2223
    4. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      26
      1994
    5. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      47
      1936
    6. Se oli siinä sitten

Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo
      NATO
      675
      1886
    7. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää?
      Ikävä
      117
      1831
    8. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      137
      1737
    9. Ajelen varmaan siellä suunnalla

taas yöllä, vahingossa käyn sun pihalla. 😏 m
      Ikävä
      45
      1505
    10. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      10
      1431
    Aihe