Meidän tyttö on nyt kolmisen viikkoa kovin läähättänyt. En ymmärrä missä on vika.
Vettä juo kyllä, ulkoilee. Huolestuttaa, että ei kai hänellä vaan ole mitään sairautta..
Osaisiko joku viisaampi neuvoa?
Meidän coton neito alkanut läähättämään?
3
484
Vastaukset
- eläinlääkärille
Kannattaa viedä koira eläinlääkäriin tutkimuksiin. Eihän tuo ihan normaalilta vaikuta, vaikea sano, kun ei tietoa koiran iästä, miten ja milloin läähättää jne.?
- tullunna
olisko niin, että on kesä tullut? cottoneillakaan ei kuitenkaan kovin keveä turkki ole? mites viileämpinä päivinä? läähättäminen saattaa myös kertoa siitä, että koiraa särkee tai sattuu johonkin.. stressi?
- ksmm
tullunna kirjoitti:
olisko niin, että on kesä tullut? cottoneillakaan ei kuitenkaan kovin keveä turkki ole? mites viileämpinä päivinä? läähättäminen saattaa myös kertoa siitä, että koiraa särkee tai sattuu johonkin.. stressi?
meijän cottoni alko läähättämään ja yskimään tän kesän alussa, lääkärille mentiin ja sydänvika siellä todettiin, nestettä päässy keuhkoihin ni siks vaikea hengittää. nyt koiran olo alkaa helppottumaan ku helteet on ohi.. vanha koira ni oli odotettavissa, pientä sivuääntä sydämessä aikasemmin todettu.. nyt napsitaan lääkkeitä aamuin-illoin, vältetään stressiä ja nautitaan viimisistä hetkistä, joita on toivottavasti ainakin pari vuotta vielä edessä :))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873237
- 622957
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322465- 802293
- 742199
- 952026
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361753- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450