Aletaan tuensaajien verotuksesta puhumaan tulee aika hiljasta.Ei linkitellä tilastoja ja taulukoita eikä käyriä.Mistähän johtuu.Taitaa olla aika pienimuotoista se osallistuminen.
On se kumma
12
411
Vastaukset
- Näyttä olevan
Aivan outo sana maajusseille tämä veron maksu.Kai se maatalous neuvoja kertoo joskus iltasaduks jussukalle.
- niin--
kumma, hehän maksavat veronsa itse. Palkansaajan veron sensijaan maksaa työnantaja.
Toinen siis verokirjalla, toinen taas ennakkoverolapulla. Taulukot on molemmille samat. - RIITÄ
niin-- kirjoitti:
kumma, hehän maksavat veronsa itse. Palkansaajan veron sensijaan maksaa työnantaja.
Toinen siis verokirjalla, toinen taas ennakkoverolapulla. Taulukot on molemmille samat.KUN TUOTETAAN EUROOPAN EDULLISIMPIA JA LAADUKKAIMPIA ELINTARVIKKEITA ILMAN PALKKAA POHJOISISSA OLOSUHTEISSA. ON KYLLÄ NIIN RAUKKAMAISTA TÄMÄ KATKERIEN JUPPIEN V....TUILU, ETTÄ EI TIIÄ ITKEÄKKÖ VAI NAURAA, TULISPA OIKEEN KUNNON LAMA, ETTÄ JOUTUSITTE MATELEMAAN JA Anomaan armoa viljelijöiden edessä
- Vero lappu
niin-- kirjoitti:
Toinen siis verokirjalla, toinen taas ennakkoverolapulla. Taulukot on molemmille samat.Antaa mahdollisuuden korottomaan lainaan verokirja ei.Tukirahoilla jussi vähät ennakot makselee.Verokirja väki työpalkastaan.Sitten näillä viel verisuonet pullistelee.On asiat hämärtyneet porukoilla.
- kysy lisää niin kerrotaan
Vero lappu kirjoitti:
Antaa mahdollisuuden korottomaan lainaan verokirja ei.Tukirahoilla jussi vähät ennakot makselee.Verokirja väki työpalkastaan.Sitten näillä viel verisuonet pullistelee.On asiat hämärtyneet porukoilla.
Mitäpä mahdat oikein haastella, kukaan ei usko sun satuja ja eipä tuosta nyt saa oikein tolkkuakaan. Et voi olla niin tyhmä ja luulla pankkien antavan korotonta lainaa kenellekään. Oletko kuullut, että tukirahatkin ovat veronalaista tuloa, jos et niin nyt tiedät senkin asian. Missä pömpelissä oikein elelet kun tiedon tasosi on niin vähäinen?
- ennakkoverolapussa
Vero lappu kirjoitti:
Antaa mahdollisuuden korottomaan lainaan verokirja ei.Tukirahoilla jussi vähät ennakot makselee.Verokirja väki työpalkastaan.Sitten näillä viel verisuonet pullistelee.On asiat hämärtyneet porukoilla.
on päivämäärä jonka jälkeen alkaa korko ja viivästysmaksu hyvin mukavasti naputtaa eikä voutikaan oikein kauan aikaile kun alkaa kysellä saataviaan. Tukirahoilla ne ennakot ja lopullisetkin verot on tosiaan maksettava koska eihän myyntitulot riitä edes tuotantokustanustenkaan katteeksi
- Maksaa
ennakkoverolapussa kirjoitti:
on päivämäärä jonka jälkeen alkaa korko ja viivästysmaksu hyvin mukavasti naputtaa eikä voutikaan oikein kauan aikaile kun alkaa kysellä saataviaan. Tukirahoilla ne ennakot ja lopullisetkin verot on tosiaan maksettava koska eihän myyntitulot riitä edes tuotantokustanustenkaan katteeksi
Liianpieniä ennakoita saa tietenkin verorahat korotta käyttöön oletko vai tekeydkö.
- tuon--
Maksaa kirjoitti:
Liianpieniä ennakoita saa tietenkin verorahat korotta käyttöön oletko vai tekeydkö.
saman tehdä verokirjallakin jos välttämättä mätkyt haluat. Ei mikään estä hakemasta alempia pidätystaulukoita jos ne pystyy perustelemaan. Sama on ennakkolapulla maksettaessa, joudut perustelemaan jos niitä pienentää aiot.
- Vaikeeta pienennellä
tuon-- kirjoitti:
saman tehdä verokirjallakin jos välttämättä mätkyt haluat. Ei mikään estä hakemasta alempia pidätystaulukoita jos ne pystyy perustelemaan. Sama on ennakkolapulla maksettaessa, joudut perustelemaan jos niitä pienentää aiot.
Verokirjalla.Eikä tässä tapauksessa voi mätkyistä puhua.Se on normaalia veroa.Eihän maajussi voi tietää kun valtio antaa rahaa kun vain pyytää.Ei tarvii osata mitään.
- sen ---
Vaikeeta pienennellä kirjoitti:
Verokirjalla.Eikä tässä tapauksessa voi mätkyistä puhua.Se on normaalia veroa.Eihän maajussi voi tietää kun valtio antaa rahaa kun vain pyytää.Ei tarvii osata mitään.
helpompaa ennakkoverolapulla? Mätkyiksihän niitä nuo paperimiehet ainakin kutsuvat kun muutaman kympin saavat lopullista veroa. Tuskin kovin pitkäksi sinunkaan viljelijän ura venyisi noilla käsityksillä. Tyssäisi ennenkuin pankinjohtajan puheille ehtisit.
Niinpä, eikös verot määräydy tulojen mukaan. Sehän kertoo maanviljelijöiden pienistä tuloista.
Maajussien palkat ovat neljän euron tietämillä tunnissa. Seuraavassa linkissä tulee palkkatietoa, kyllä tuollaisista palkoista jo veroja makselee: http://www.talouselama.fi/uutiset/article160862.ece
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1774834- 123416
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos402233Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly262004Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?471946Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo6801906- 1171841
- 1381767
- 451525
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101431