Jämäkkä ja samalla niin hellä ote peniksen varresta. Lämmin henkäisy terskan paljaalla pinnalla. Katson kumppanin suun avautumista. Kieli työntyy ulos ja nuolaisee terskan herkkää ihoa hänen samalla katsoessaan silmiini. Suuaukeaa lisää, terska uppoaa huulten väliin, kieli pyörii terskalla, lämmin henkäys tuntuu suvituulelta peniksen varrella. Käsi kupertuu kivesten ympärille. Huulet liikkuvat ja kalu työntyy syvemmälle suuhun ja taas peräytyy. Väliin hän sulkee silmänsä ja taas katsoo minua silmiin. Kiima paistaa hänen silmistään. Hän todella upottaa kaluni suuhunsa, ihanan kosteaan lämpöön. Kunnes hänen nenänsä kohtaa alavatsani ja hänen huulensa koskettavat alavatsaani ihoa. Tuntuu aivan fantastiselta tuo tunne olla hänessä kokonaan.
Hän tuntee kiihkoni kasvun. Hän tuntee, kuinka kaluni paisuu entisestään ja minuun katsoen hän tiivistää tahtiaan. Kaluni liukuu hänen huultensa syleilyssä yhä nopeammin, kunnes kiihkoni täyttyy ja siemeneni suihkuaa hänen suuhunsa. Hän ynisee tyytyväisenä ja nielee nektarini.
Hän päästää kaluni suustaan, katsoo sitä palvoen, sitten kän katsoo minuun. Pieni pisara valuu hänen suupielestään. Kuinka kaunista!
Lyhyt suihinotto-
6
3776
Vastaukset
Tosi hyvin kirjoitettu tarina ja niin realistinenkin. Tässä kokeneenkin miehen ajatukset pyörivät vilkkaasti suuntaan ja toiseen. Siinä on lyhykäisyydessään vinkkejäkin suihinottoon. Kyllä seksi on ihanaa ja suuseksi mahtavaa puolin ja toisin. =)
- Nanalana
hahhah xD joo, todella ''realistinne''. Me naiset kun ''rakastamme'' sperman nielemistä. Hyi hitto, syökää omaanne! Tuli oksennusrefleksi pelkästään lukemisesta. Pari kertaa olen meinannut jopa purra kun mies on tullut varoittamatta suuhun. Seuraavalla kerralla puren. ja sitte --->'' hups'' ja silmien räpyttelyä :)
- tarina.
Nanalana kirjoitti:
hahhah xD joo, todella ''realistinne''. Me naiset kun ''rakastamme'' sperman nielemistä. Hyi hitto, syökää omaanne! Tuli oksennusrefleksi pelkästään lukemisesta. Pari kertaa olen meinannut jopa purra kun mies on tullut varoittamatta suuhun. Seuraavalla kerralla puren. ja sitte --->'' hups'' ja silmien räpyttelyä :)
Allu. Hän rakastaa spermaa. Palvoo sitä. Haluaa sen aina kuin suinkin voi suuhunsa. Ja nielee nektarin.
- naatiskella.
Itel ei suuhun tuu,vaik useampi imijä sitä on kokeillut. Menee ylitöiksi joka ikinen kerta ja ilman rajua hanskaamista (ite samal,ku nainen imuttaa) ei tuu sitten millään. Siinä ei paljoa terskaan puhaltelut auta,ku ei tunnu missää ja leikattu ei oo. Se puoli taas on ikävää,kun varren pituudesta ei mahdu naisen suuhun puoliakaan. Useampia tullut vastaan ja ihmettelen miks mulle tulee ne "pikkusuut" aina vastaan:/ Kalus tuntemukset alkaa vasta puolivälin kohdilla,eikä siinä kun tatti hankaa hampaisiin. Ihan vaan naisille tiedoks;) Nopeudel ei oo vaikutusta,jos mies joutuu tuntemaan hampaiden hankauksen tatin reunoissa. No,jos tästä jotain hyvvää hakee, niin kestoa tuolla "työstö" puolella sit riittää. :) Olis se kyllä mukavaa "tulla" nopeammin ilman,että menee kestävyyslajiksi.
- heräsin
ja huomasin et olin runkannut ja spermaa tuli teelusikallinen
- ottaa ns.
aivoon. Itse joutuu vain tumputtelemaan tällaisia lukiessaan. No, vuosien kuluttua ehkä suakin lykästää. Tai sitten ei.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih567217Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7243391Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1501665Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2911583- 841365
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841351- 911250
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631227Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2401184- 811134