No,mites tämän alottaisin... Olen ostanut hänelle paljon kaikkea,niinkuin kaverit ostavat kavereille,olen tuhlannut jopa 200 euroa häneen,nykyyän hän on alkanut koulussa hengailla toisen kanssa,hän arvostelee minua kokoajan,ja nimittelee joka välkkä,sen mielest se on hauskaa mut musta ei.Tänäänkin sillä oli 50euroo se tuli oikeen mun luokse vittuilee että "mullapas on rahaa,meen tänää tuhlailee,mut sä et saa mitää *hahahahaa*" alkaa vittu ottaa tommonen jo päähän,noin ei kaverille tehdä. nykyään kohteleekin mua ku jotain roskaa,ennen väitti et olin viel sen paras kaveri. On aina väittäny mua pihiks,mut aina kaupas tai mäkis oon ostanu sille jotain,se on ostanu mulle ehk jotain joskus tosi harvoin,se on kyl niiiiin itsekäs et alan vihaa sitä. Mitä voin tehdä etten räjähdä? Pelkkä sen kattominen vituttaa. P.S olen 14.
Kaveri...Oikea paskiainen.
3
554
Vastaukset
Joo,ei ole hyvä juttu,että kaverisi käyttäytyy noin. Aluksi neuvoisin sua puhumaan tästä asiasta hänelle,että sua häiritsee tuollainen käyttäytyminen ja toiminta. Jos se ei auta, niin sitten sun kannattaa jättää tuollainen ihminen ja tavata muita kavereitasi tai tutustut uusiin ihmisiin ja hommaat uusia kavereita. Toivottavasti tämä auttoi edes hiukan....=)
- tosi reilua.
pikkuse on paskiainen.. jätä toi omaan "arvoonsa" ja hommaa uusii kavereit. toi o säälittävää touhua, hyväkskäyttää sua iha tahallaa :l näitä kusipäitä löytyy iha kaikkialta...
- uusia ystäviä
Mitäs jos etsisit itsellesi uusia ystäviä?? Kuulostaa vähän hyväksikäytöltä. Mutta yksi neuvo myös sinulle: olethan sinäkin varovainen tuon rahankäytön kanssa. Ei toisiin ihmisiin tarvii ylettömästi rahaa käyttää. Oikea ystävä on ystävä, vaikka ei häneen tuhlaisikaan. Oikea ystävyys on vastavuoroista: kumkipikin haluaa miellyttää toista. Ei pakosta, vaan omasta halusta. Ja ilmeisesti ystäväsi sitä ei halua tehdä, joten jätä hänet omaan arvoonsa. Olet tuhlannut häneen jo aivan liikaa rahaa. Ei mulla tuon ikäisenä ollut kk-raha ku muutama kymppi. Tai hanki edes semmoinen ystävä, joka tekojasi arvostaa. Tai arvostaisi muutenkin, ilman mitään rahallista apua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih547168Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7113314Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1421605Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2451424- 841355
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841341- 891220
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631217Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321165- 811124