ennen jussikka kirjotteli usiastikki täälä. nysse käy tosi harvakseltaan. Myös monet muut vakkarit ovat hiljentyneet tai vähentänneet reilusti käymisiään. Kaikkien rakastama Symbijoosi ei oo ennää käyny täällä laisinkkaa. Emmaxki vähentäny käymisiään täälä. Misä on ne ylypiät haapavetiset ja muut. Ovakko ne ennää ees haapaveellä? Jussikkakin vois vähän enemmän ruveta kirijottellee tänne!
missä on jussikka?
5
304
Vastaukset
hukassa sentään olla..vaikka olenkin tämänpalstan mustalammas, kyllä joka päivä tulee käytyä täällä... kurkkaamassa ainakin. Onhan täällä paljonkin aloituksia... hömppää, tai vähemmän hömppää, areena on vapaa muillekin. Itse olen tietoisesti vähentänyt juttuja, koska ne aiheuttavat negatiivisia tuntemuksia joillekin...ja tarkoitukseni ei ole tuottaa huonoa vointia ja kiukkua ihmisille , kun sitä kuulettaa olevan jo muutenkin kaupungissa :S
palstalle rekkaantuneita kirjoittajia?
Ilmeisesti tänne ei kaivata uusia kirjoittajia. Hyvinhän aloituksen tekijä olikin valinnut kaipauksen kohteensa; kukin heistä on joutunut omalla tavallaan "kiusautun" rooliin palstalla. Itsellä meni maku palstasta, kun joudun kärsimään muiden tekosista. Harmittaa, että piilopoliisien "ansiosta" tulen menettämään monta hippua kultaa.
meyri kirjoitti:
Ilmeisesti tänne ei kaivata uusia kirjoittajia. Hyvinhän aloituksen tekijä olikin valinnut kaipauksen kohteensa; kukin heistä on joutunut omalla tavallaan "kiusautun" rooliin palstalla. Itsellä meni maku palstasta, kun joudun kärsimään muiden tekosista. Harmittaa, että piilopoliisien "ansiosta" tulen menettämään monta hippua kultaa.
havainnon teit, uteliaana olen odottanut mitä vastataan tähän ketjuun kyselyysi, mutta näköjään ollaan kuin kusi sukassa. Toisaalta ootetaan lisää kirjoittajia, mutta ei sitä tuoda julki. Rekatut nikithän ne on silmätikkuina ja arvostelun kohteena herkemmin kuin muut...tule ihmeessä vaan kirjoittelemaan ja hakemaan ne "hiput himaan", viis piilopoliiseista !
emmax kirjoitti:
havainnon teit, uteliaana olen odottanut mitä vastataan tähän ketjuun kyselyysi, mutta näköjään ollaan kuin kusi sukassa. Toisaalta ootetaan lisää kirjoittajia, mutta ei sitä tuoda julki. Rekatut nikithän ne on silmätikkuina ja arvostelun kohteena herkemmin kuin muut...tule ihmeessä vaan kirjoittelemaan ja hakemaan ne "hiput himaan", viis piilopoliiseista !
viestiini ei vastattu? Olikohan se liian alhaalla ja yläpuolella olevat aloitukset kiinnostavampia. Olisikohan minun pitänyt tehdä ihan oma aloitus, jos vaikka täällä on tapana lukea vain viestiketjun alku?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577250Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7243418Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1581719Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3181682- 841375
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841361- 911260
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631227Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2491217- 811144