Moi, tulin muistuttamaan pienestä mukavasta vaihtoehto foorumista, finestglobe palvelee myöskin ulkosuomalaisten tarpeita (jäsenistöä jo yli 20,stä eri maasta), mukava pieni vaihtoehto keskustella ja olla mukana...tosin meilläkin on jäsenistöä jo yli tuhat rekistöröitynyttä, eli yksin ei sielläkään tarvitse olla..tervetuloa keskustelemaan ja rekistöröitymään mukavaan porukkaan..tutustukaa!:) http://finestglobe.com/forum/index.php
Pieni mukava foorumi ulkosuomalaisille!
4
1121
Vastaukset
- katsomassa
ja eihän tuo hullummalta näyttänyt, mielenkiintoisia aiheita ja letkeä meno tuntuu olevan. Olen huomenna lähdössä työmatkalle Kiinan, mutta kun palaan saatan jopa rekisteröityä, kiitos vinkistä!
- helppo nakki
Itse kävin ja olin todella positiivisesti yllättynyt !
- love USA
Heti etusivulla on Vapauden patsas joten en viitsinyt avata keskusteluja. Onko kyseessa tahallinen veto USAan pain vai mika lienee?
Katselin juuri askettain 9/11 vuosipaivadokumenttia ja tuli oikein hyva mieli kun naki miten jenkit leijuivat ilmassa jouduttuaan hyppaamaan WTC-torneista ja lopulta matkahtelivat asvalttiin. - No name
love USA kirjoitti:
Heti etusivulla on Vapauden patsas joten en viitsinyt avata keskusteluja. Onko kyseessa tahallinen veto USAan pain vai mika lienee?
Katselin juuri askettain 9/11 vuosipaivadokumenttia ja tuli oikein hyva mieli kun naki miten jenkit leijuivat ilmassa jouduttuaan hyppaamaan WTC-torneista ja lopulta matkahtelivat asvalttiin.Hyi elätti, häpeä itseäsi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 70840
- 48834
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60679
- 52647
- 50645