Onko heitä? Itse täytän kuusitoista parin kuukauden päästä, mutta iällä ei sinänsä ole niin väliä, vaan luonteella. Itse olen naurava, puhelias seuran mukaan ja ennakkoluuloton. Harrastan esim. koskettimien soittoa. Mitä pitäisi kertoa, että juuri sä saisit hyvän kuvan? Jos todella ajattelet, että "hei, ehkä minä", mieti, jaksaisitko panostaa siihen, jos meillä synkkais. Ei turhaa mesentäyttöä tacka. Haluatko kertoa itestäs parilla lauseella tänne ja laittaa kenties yhteystietoja. Itse en halua laittaa mielelläni katsos. Odotellen ^_^
Ystäviä Turusta?
3
409
Vastaukset
- Pia^
Mä oon Turusta, 16 vuotias tyttö. Olis kiva tosiaan saada uusia ystäviä. Olen itsekin tosi nauravainen, joskin yleensä aika ujo uudessa seurassa. Minäkään en kyllä kovin mielelläni pistäisi yhteystietoja tähän, mutta jos nyt pistän kumminkin sähköpostiosoitteen, niin voit ottaa yhteyttä jos huvittaa. piukki_@hotmail.com (ei toimi meseosoitteena)
- rozaza
Harrastan pianon soittoa, ja bassoakin soitin joskus. Tykkään nauraa ja olla kavereidn kanssa Turussa asun, mutta tuskin 12 vuotiaan kanssa jaksat kirjoitella..
- vmeinander
rozaza sinulle:asun turussa ja oon 11. laita kirjotust jos kiinnostuit
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911294Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50725- 33682
- 60679
- 50665
- 52657