Nyt alkaa vieroitus Tekniikan Maailmasta. Ensimmäinen toimenpide on: En uusi enää jatko- tilaustani. Jos uteliaisuuteni joskus voittaa, niin lueskelen ko. lehden autojuttuja parturis- sani ja ostosreissuilla poikkean viereiseen kirjastoon odottelemaan ostoksia tekevää vai- moani. Irtonumeroitakaan en osta. Uudelleen tilaajaksi ryhtymistä harkitsen sitten vasta kun autotestejä tulkitsevat toimittajat saavat kenkää. Eivät ne tule oppimaan puolueetonta lähestymistapaa testeihin, ovat ne jo niin kauan harjoitelleet, että luulisi niiden jo oppineen. Eikä tarvinne mennä edes kirjastoon, sillä täältä ne hupiseuran jutut voi lukea ihmisten kommentoi- mina. Loppujen lopuksi hauskaahan täällä on ollut noiden toimittajien kustannuksella.
Henkilökohtainen valintani
2
251
Vastaukset
- olen lueskellut
jo pidemmän aikaa nämä autolehdet ja atk-lehdet kirjastossa.
- Pitkäaikaislukija
Tätä virttä on veisattu jo kymmeniä vuosia riippumatta siitä mitä testataan ja kuka kulloinkin testissä menestyy. Ihan yksinkertaisesti meillä ihmisillä on erilaisia painoarvoja vaikkapa autojen ominaisuuksille. Esimerkiksi takapenkin tilat voidaan mitata ja todeta suuremmiksi tai pienemmiksi. Tämä on vielä faktaa, mutta poikamiehelle tuolla tuloksella ei ole vähääkään merkitystä. Neljän raavaan miehen metsästysseuruetta usein kuljettavalle se voi olla ratkaiseva valintaperuste. Jos loppuyhteenveto ei miellytä, kannattaa pistää tulosten painokertoimet uusiksi niin saat oman suosikkisi kärkeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1023484
- 623137
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342644- 802433
- 842406
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422094- 962086
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil491701Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221700- 121686