Siis,onkohan se nyt miten kun ei löydy mitään ohjetta vastausta edes tuolta psoriliiton sivuilta?! Niiden sisällöntuottajille siis terveiset... Jos menen ottamaan aurinkoa,levitänkö suojavoidetta psoriläiskiin vai auttaako aurinko paremmin kun ei laita suojavoidetta,niinkin olen kuullut joskus? Omaan kyllä helposti palavan,ohuen ihon,läiskät tosin paksuja ja hilseileviä? Vai auttaisiko auringon tehoon ihon kuuorinta ennen auringonottoa? Vai palaako iho helpommin sitten? Ja voiko psoriläikkä palaa?Mitä tapahtuu silloin? Kiitos jos joku tietää!!!=)
laittaakko aurinkorasvaa
psoriläiskiin?
2
680
Vastaukset
- Lizzu-
linkissä on ensimmäisessä kappaleessa jonkun mielipide tästä kyseisestä asiasta. http://www.psori.fi/fin/?keyword=ihoni
itse olen kyllä joskus jostain kuullut, että ei kannata laittaa aurinkovoidetta psoriläiskille näin auriko tepsisi paremmin ja nopeammin. itse en kyllä ole laittanut läiskille aurinkorasavaa ja näin ainakin ihoni on parantunut paremmin:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911224Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221088- 48814
- 70810
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53750Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49667- 33662
- 60659
- 52627
- 50605