En voi vastata

en voi tuntea hänen tuskaansa käsitellä kaipausta enkä hoitaa hänen avoimia haavojaan loukatun miten voisin kirjoittaa rakkaudesta kun osa minusta on hänessä itkeä hänen puolestaan kyynelehtiä kun omat itkuni on itketty eilen näin vielä sateenkaaren tähtien yölliset ilakoinnit auringon kullan ja kuulin meren vaimean laulun tänään on vain hiljaisuus pimeää minun on liiaksi ikävä häntä ja jokainen kohta ihollani huutaa hänen sormiensa painallusta hengitys hengitykseensä yhtymistä älkääkä kysykö minulta tulenko toimeen en osaa vastata siihen itsekään on vain tämä ikävä

12

721

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • herkkäsielu

kuin rakkauden tuska ja ikävän riivaama sielu. Kiitos kauniista runostasi.

• lindalinda1

kiitos herkästä palautteestasi.

• yks mies.

niin kauniisti, että melkein tuli tippa silmäkulmaan. Aurinkoista kevätpäivää sinulle! :)

• lindalinda1

alunperin tarkoitettu, kiedoin sen asian ympärille vain rakkauden säikeitä sen verran, että se saisi olla täällä. Täällä oli eilen aloitus, jossa loukattin runo64:ää, mies-v57:ää ja allekirjoittanutta. On käsittämätöntä, että niinkin herkkää aluetta kuin rakkaus, ei täällä saa kirjoittaa sydämellä ilman että joku on sörkkimässä ja loukkaamassa ihmisiä. Kaunis kiitos Sinulle herkistävästä palautteesta- si. Sinäkin olet sellainen ilopilleri, ettei suru ja synkeys oikein istu Sinuun.

• mies-v57

Niin oli maailmansa kaunis ja herkkiä unelmansa. Aaamut kietoivat hänet tykönsä ja hyäilivät pois kaipauksensa. Hetket nousevan auringon hellivät hänet uneen. Miksei saanut olla hän kuin halusi, tuntojaan ulos suottaa. Miksi vapaudestaan tyrmä tehtiin, miksei saanut muille iloa tuottaa. Miksi! Miksi sanotaa: paljasta mies tunteesi, avaa sydämesi. Ole herkkä ja kerro Rakkaudestasi. Kun siitä tehdään hänen tumma painajaisensa. Tuska herkän ihon sisälle, Kipu äärettömyyteen sisälle. Voimia hänelle. Että jonain päivänä taas aamunsa raikkaus herää ja elämä taittuu hymyyn. Mieli kirpoaa ja tumma uni päättyy. Ja runonsa nousee vuoteeltaan virkoamaan. Rakkaudesta. Kun hän taas herää ja on voimissaan. http://www.youtube.com/watch?v=lirb1U6-K1Y&feature=related Kiitos runostasi. Aina ei voi tietää, mltä ystävästä tuntuu ja mitä läheinen kokee. Silti voi olla tykönään. Kuinka kirjoittaa Rakkaudesta, kun se toisaalla on pilkan kohteena ja häväistään. Herkin osa ihmisessä särjetään. Siksi, että hän on rohjennut kertoa Rakkaudestaan. Hänen puolestaan Jatkamme runoja Rakkaudesta. Vaikka meret kuivuisi ja taivaan itku kuihtuisi. Uskomattoman hienoa ja koskettavaa Rakkausrunoa sinulta tänäinkin. Ymmärrän ja sisäistän runosi ajatuksen, säkeet ja sisällön. Runosi koskettaa minua ja tuntuu. Hienoa Runoasi jossa eli mukana ja koko kokonaan. Kiitos lukunautinnostasi. Voimia ja kannustusta päivääsi.

• lindalinda1

herkkyyttä ja kauneutta parhaimmillaan, silti niin tunteikasta ja paljonpuhuvaa. Olemme elä- neet hänen rinnallaan, kannustaneet ja ymmärtäneet. Niin, miksei saanut olla hän kuin halusi ? Kirjoittaa rakkaudesta ja antaa toisten nauttia. Ystävät on rikkaus, voimme tehdä paljon heidän hyväkseen. Niin tekee aito ystävä, tukee kun sille on tarvetta mutta ei milloinkaan käännä selkää. Runosi on niin koskettava kokonaisuus, että sanattomaksi vetää. ' Hänen puolestaan Jatkamme runoja Rakkaudesta. Vaikka meret kuivuisi ja taivaan itku kuihtuisi ' Kyllä, kyllä ja vielä kerran kyllä. Kiitos Sinulle sielukas ja herkkä ystäväni.

• haluaisin olla hänen tukenaan! Pyyhkiä kyyneleet,parantaa hänen haavansa suudelmin, saada hänet taas elämään. Kuinka voisin kirjoittaa rakkaudesta? Kun osa minusta vuotaa hänen haavojaa,kyyneleitään, satutettua minäänsä. Omat kyyneleiden polkuni on kuljettu,on vain ikävä ja kaipuu, tuntuu kuin sateenkaari olisi poistunut taivaaltani,tähdet sammuneet hiljaisuus peittänyt minut hämärän harsollaan. Ikäväni huutaa hänen kosketustaan,hengitystään ihollani, hänen pehmeitä huuliaan omillani. Ajatukseni ovat tyhjiä hapuiluja,tunnenko itseni? Tiedänkö mitä teen? Kertokaa minulle,sillä itse en jaksa. On vain ikävä ja polttava kaipuu. Vau! Runosi on todella hienoa luettavaa,syvää pohdintaa tunteen tanssia. Kiitos!

• lindalinda1

kun sieluun koskee, kun ei löydy sanoja kertomaan miten paljon on kipua - silloin pitää kirjoittaa. Kirjoittaa hänelle vaikkapa lohduksi, vaikka hän ei olisikaan kykenevä siihen vastaamaan. Ajatus on kuitenkin tärkein, olla lähellä. Oikeasti runossani oli ydinhenkilö runo64 ja yri- tin saada siihen rakkautta edes ripauksen, ettei sitä nakattaisi tuonne toiselle puolelle. Sinun runosi on paljon aidompi, kauniimpi ja mo- nisäikeisempi kuin omani. Talletan sen taaskin varmaan talteen ja luen sen vielä moneen kertaan. Kiitos Ystäväni.

• Palsamia kipeille haavoille vaikka miksi niitä toiselle tuottaa rakkautta pitäisi olla jokaisen sydämessä pitäisi arvostaa ja antaa sananvapauden. Kipeä on ikäväsi ja mietteitä antava runosi.

• lindalinda1

etteikö runossani olisi osa minua itseäni ja jotain elämästäni - kyllä on. Mutta kaikki kiertyi kuitenkin, varsinkin alku runo64:lle ja hänen kokemalleen kivulle täällä. En löytänyt tähän runooni mitään uutta, mitään maustetta jonka aina yritän runoihini löytää. Melko tavallinen ja sävähdyttämätön sisällöltään omasta mielestäni, mutta Sinä löysit kuitenkin siitä ajatuksen ' rakkautta pitäisi olla jokaisen sydämessä pitäisi arvostaa ja antaa sananvapauden ' Kiitos siitä ja kommentoinnistasi muutenkin. Mukava löytää Sinut pitkästä aikaa runostani.

• sitä vain tulee toimeen jotenkin. Ja toisinaan ei taas oikein mitenkään... Silti päivät jatkavat kulkuaan, vaikka ei itse hengittäsi juuri ollenkaan... Eikä mikään ole itsestään selvää. Ei vastaus kaipuuseen, eikä rakkauden syli. Niin montaa asiaa saa kauan ja hartaasti toivoa, odottaa. Levittää käsiään turhautuneena tyhjyyteen. Ikävä on välillä niin valtava ja syvä. Tuntuu kuin siihen hukkuisi. Uppoaisi, eikä saa enää ilmaa... ...ja ikävän sylissä meitä on monta. Niin tavattoman monta. Mutta vain harvat heistä koskettavat toisiaan. Vain harvat, niin kuin sinä ja minä... Tykkäsin runostasi Lindanen.

• lindalinda1

me olemme koskettaneet toisiamme, löytäneet ystävyyden. Mutta tarvitsemme muutakin, rakkautta niin kuin kaikki meistä. Kuten sanot ' eikä mikään ole itsestään selvää ' ei rakkauskaan. Ikävä nakertaa kun puuttuu toinen ihminen läheltä, on niin yksinäistä. Neitonen, kiitos Sinulle herkästä palautteestasi. On hyvä tietää, että olet läsnä.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      123
      3500
    2. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      12
      2316
    3. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      37
      1945
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      414
      1899
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      21
      1701
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1527
    7. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      30
      1463
    8. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      124
      1418
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      10
      1291
    10. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      14
      1236
    Aihe