Unelma Rakkaudesta.

mies-v57

Hänellä oli unelma, pieni kide jossain oman sydämen pohjalla. Usko ja erityinen yhdysside, että Rakkaus, Rakkaus saa tulla voimalla. Se oli hänen unelma. Ne hän tahtoi piirtää runoksi, sanoiksi mitä hän Rakkaustaan koki, ajatteli. Hän koki itsensä yhdeksi, luoduksi, erääksi, joka muiden mukana runoili. Mutta hänen ylleen puettiin tumma viitta, herkkyydestään tuli varjojen painajainen. Kuinka sivuuttaa syyllistäminen surutta, hän on vain yksi, tavallinen kuolevainen., Hänellä oli unelma. http://www.youtube.com/watch?v=pScod6sfNpw

14

927

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on riimittelyn taidonnäyte. Unelma jostain voimallisesta tunteesta,muutamasta pienestä sanasta sydämen pohjalla. Rakkaus! Miksi se on niin vaikea laji? Rakkauden laiva tunteiden merellä, jossa molemmat ajaa samaan suuntaan tai vaihtoehtoisesti,toinen on kapteeni ja toinen perämies? Unelma rakkaudesta jonka hän tahtoi kirjoittaa runoksi? Mutta hänet leimattiin sopimattomaksi väärentäjäksi runojen herkässä maailmassa? Hänen unelmansa tuhottiin jotta toiset,mielestää paremmat voisivat jatkaa. Todella herkkä ja laadukas runo jossa näkee kirjoittajan taidokkaa tekstin käsittelyn. Toivoisin että runojasi olisi useimmin luettavana,tälläkin palstalla. KIITOS SINULLE LUKUNAUTINNOSTA:

• mies-v57

Kiitos palautteestasi. Se tulee, ymmärrän, sinun sydänalasta ja siksikin arvostan kovasti palautettasi. Meille miehille Rakkauden osoittaminen ja siitä puhuminen on vaikea laji. Olisi molemmille helpompaa rakastaa avoimesti. Rakkausrunon kautta tajuaa, ettei se niin vaikeaa ole. Vaatii vain rohkeutta ja asennetta. Rakkausrunossa ollaan herkimmillään ja pitäisi tarkkaan miettiä, mikä on tervettä kritiikkiä ja mikä tietoista ilkeilyä. Miksi Rakkausrunoissa pitäisi ylipäättän ketään tietoisesti satuttaa? Sitä en ymmärrä. Jokaisella pitäisi olla oikeus omanlaiseen runoon ja lukijalla valita mieleisensä. Jounin saama ilkeily oli aivan kohtuutonta ja siitä tämä aloitus. Olen iloinen jos pidit runostasi. Iloa ja hyvää mieltä iltaasi.

• lindalinda1

jonka hän halusi tosiaan piirtää, elämään ikui- sesti. Mutta sitä ei suotu hänelle, ei annettu olla herkkänä, omana itsenään ilman pilkkaa. Liian harvoin suot meille ilon omilla aloituksil- lasi, mutta onneksi edes tämä surullinen tapahtu- ma synnytti Sinussa tämän kauniin ja koskettavan kokonaisuuden. Hänellä oli ja on varmaan edelleen unelma/unelmia. Toivotaan, että runosi hipaisisi edes hiukan häntä ja innostaisi vielä kirjoitta- maan. Kiitän omasta puolestani, että otit asiaan kantaa runollasi.

• mies-v57

Kiitos kauniista sanoistasi. Me tiedetään molemmat, miten tosissaan Jouni paneutui Runoon, mite se hänelle merkitsee ja tiedetään että hän tahtoo tosissaan antaa jotain lukijalle. Jotain aivan omaa. Sitä kautta voi vain kuvitella, miten hän tuon tason, täysin kohtuuttoman, ilkeilyn koki. Terve kritiikki ja tarkoituksellinen ilkeily on eri maailmaa. Toivotaan yhdessä, että hänen mieli tasaantuu ja sielu siliää, tekee paluun palstalle. Olisi täysin kohtuullista, että jokainen voisi kirjoitaa aivan omanlaisia runojaan. Itseni oli pakko tämä avaus laittaa, koska minusta noin ei ketään, missään, saa kohdella. Arvostan sanojasi ja suuret kiitokset niistä. Kovasti kannustusta ja iloa iltaasi.

• Meillä kaikilla on omat unelmamme. Rakkausrunojen kautta elämään voi päästä sisälle, alkaa elämään uudestaan. Itse en osaa runoja kirjoittaa, mutta joskus aamun hämäryydessä ja hiljaisuudess niitä luen, toiset aloitteena, toiset palautteena. Piilotettuina runoina. Sitä kautta löysin rakkauden, sekä hyvän ystävän. Toivon että hän tulee pian takaisin. Ja sinäkin piilostasi muutkin haluaa sinun runojasi lukea, rakas runoilijani. http://www.youtube.com/watch?v=ITtf73qVEm4&feature=related

• mies-v57

Kiitos hienoista ajatuksistasi. Tosi on. Rakkausruno avaa varmaan parhaimmillaan lukijansa ovi ja ikkunoita sydämessä. Antaa uutta näkemystä, kokemusta, vastauksia. Runo ei itsessään ole vastaus mihinkään, mutta tarjoaa inspiraation. Uskon että suurin osa kirjoittajista toivoo juuri vuorovaikutusta. Että heidän ja lukijoiden välille syntyy yhteys ja ymmärrys. Ja että runo aidosti toimii. Jounin vuoksi tosiaan tämä minun avaus ja esiintulo. Ystävää pitää uskaltaa puolustaa asiallisella tasolla. Toivotaan yhdessä, että hän palaa. Mielissäni olen, jos pidät runoistani. Iloa ja lämmintä tuulta iltaasi.

• * * * * *

On unelma sydämessäni... Kaunis ja koskettava on runosi

• mies-v57

Kiitos sinulle ja kiva jos pidit runostani. Unelmat ovat tärkeitä. Sydän nauttii niistä ja mieli jaksaa hymyillä. Tuon musiikkivideon löysin sattumalta ja täytyy sanoa, että kaunein, mitä olen nähnyt ja kuullut. Vei mukanaan ja silmät kostui. Kiitos sinulle vierailustasi. Tuli minulle hyvä mieli. Lämpöä iltaasi.

• Puristi

Runoon muuten puuttumatta, toteaisin, että sana "rakkaustaan" ei kuulu suomen kieleen sen sijaan possessivisuffiksiksit kuuluva edelleen.

• mies-v57

Kiitos palautteestasi. Tämä palautteesi on kritiikkiä, jota kaipaa ja on hyvää kritiikkiä. Aina oikeinkirjoitukseen on syytä paneutua. Se on kuitenkin tärkeä osa runoa. Kirjoitusvirhe vie pois runon arvoa. Eli todella kiitos palautteestasi ja jatkossa koetan olla tarkempi. Kirjoittaessa helposti se runo itse vie mukanaan ja oikeinkirjoitus jää toiselle sijalle. Kiitos sinulle.

• aamujen virkku

Runosi on hyvä. Toivon, että runojen kirjoittaja Jouni jatkaa edelleen kirjoittamista. En monesti kommentoi runojaan, mutta luen koska ovat läsnäolevia. Kritiikkiä saa aina teki niin tai näin. Ei muuta kuin eteenpäin ja uutta runoa kehiin. Kiitos : O)

• mies-v57

Kiito palautteestasi. Minustakin tämä on ennen muuta Rakkausrunopalsta. Ei palsta, jossa kilpaillaan kommenteista tai lukijoista, vaan palsta jossa kirjoitetaann ja luetaan Rakkausrunoja. Kilpailu tuo kateutta ja kateudella on tapana pilata yhteishenki totaalisesti. Terve kritiikki on sitä, mitä moni kirjoittaja toisinaan jopa pyytää. Se kehittää runoa ja kirjoittamista. Tietää mitä tekee väärin ja miten kehittää runoaan. Mutta henkilökohtainen loukkaaminen, kiusaaminen ja nimittely, eivät minusta toimi kritiikkinä, vaan enemmänkin satuttavat. Herkässä mielentilassa runoilevaan ne osuvat erityisesti. Ollaan erilaisia ihmisiä ja kirjoitetaan, luetaan erilaisia runoja. Minusta vain olisi tärkeää unohtaa kilpailu lukijoista, kommenteista ja keskittyä vain itse asiaan, eli Runoon. Toivotaan, että Jouni pääsee yli pahasta mielestään ja runo tulee taas pinnalle. Kiitos vielä kommentistasi ja iloa, aurinkoa päivääsi.

• Miekko

Mukavaa nähdä sinulta oma aloitus, kun sinulla on paljon sanottavaa ja runoilu käy luontevasti. Osuva kuvaus runoilijan osasta, kauneutta ja vähän tummempaakin sävyä...

• mies-v57

Kiitos palautteestasi. Mukava tavata sinut runopalautteessani. Pyrin aina antmaan kattavan palautteen ja en osaa aliarvioida palauttena annettavaa runoa. Kommentoida ja kiittää voi toisen runoa omalla runolla. Tuollainen runollinen vuoropuhelu saattaa olla hyvin positiivista. Varmaan jokaiselle runoja kirjoittavalle on juuri iso haaste saada ne tummat tunteet esiin. Uskaltautua sen kauneuden ilmaisuun. Mieskirjoittajan kohdalla etenkin, kun rapa välillä roiskuu. Kovasti iloinen olen käynnistäsi. Innokas lukijasi olen, vaikka en aina osaa palautteissa ahkeroidan ja uskon että sen tiedät ja ymmärrätkin. Iloa päivääsi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      105
      2983
    2. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1864
    3. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      37
      1855
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      390
      1706
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      21
      1621
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1457
    7. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      119
      1277
    8. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      13
      1186
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      9
      1156
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      1039
    Aihe