Mitä mieltä olette Talent Housen valmennuskursseista? Kaveri oli viime vuonna ja kehui tosi upeaksi. Huippuluokan opettajia ja melkein kaikki oppilaat pääsi sisään. Olen itsekin menossa tänä vuonna.
Talent Housen valmennuskurssit
5
842
Vastaukset
- ....
Onko tää mainos? Yleisesti Talent Housesta kuulee vain haukkuja huonoista opettajista ja oppilaiden joukkoprotesteista. TalentHouse mainosti kuulemma jo ensimmäisenä toimintavuonna, että kurssilaisista 80% pääsi sisään. Siis ensimmäisenä vuonna, kun kurssia ei ollut vielä edes aikaisemmin järjestetty...
- kusetus
Olet varmaan menossa kun kurssit ovat jo ohitse! Ko. kurssi järjestettiin ekaa kertaa tänä vuonna, valheellisilla sisäänpääsyprossilla, joten yrityksesi on kyllä niin paksua kusetusta, ettei toskikaan.
- Mainontaa
kusetus kirjoitti:
Olet varmaan menossa kun kurssit ovat jo ohitse! Ko. kurssi järjestettiin ekaa kertaa tänä vuonna, valheellisilla sisäänpääsyprossilla, joten yrityksesi on kyllä niin paksua kusetusta, ettei toskikaan.
Jokin 30 tyypin kurssi on koko ajan muka kiinnostuksenkohteena. Mäkin uskon. Voisko nää epätoivoiset huijarit poistaa tältä palstalta, sheriffi?
- 20%
Jotka jäivät ko. kurssin ulkopuolelle?
- Abi00099999
20% kirjoitti:
Jotka jäivät ko. kurssin ulkopuolelle?
Joko ne on ilmoittaneet että 190 % on päässyt sisälle?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2141799Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1451509- 781398
- 571236
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla91230- 741115
- 1091029
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55990- 58923
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53890