Aikomuksena on rullailu harrastusta viritellä muutaman vuoden tauon jälkeen. Pitäisi uudet luikat hankkia mut markkinoilla on niin valtava määrä eri malleja ettei tiiä minkälaiset on itselle sopivat. Jos tulee mieleen jotain merkkejä & malleja niin heittäkää vinkkejä tänne. Olen n 90kg mies, luistelen lähinnä taajamissa, ei mitään pitkää matkaa. enemmänkin hyötyliikuntaa eli parin kilsan kauppa- & työmatkat. Hintaa luistimilla soisin olevan max. 150e.
Minkälaiset luistimet hankkisin?
don ht
2
793
Vastaukset
- seeseeämmillä
Olen itse luistellut monta vuotta rullakiekko-luistimilla.On sit tosi hyvät jalassa ja jos talvellakin luistelee niin potkukin on samanlainen.Ainoa miinus on että etupyöriä kuluu enemmän potkusta johtuen.Omistan toki normi-rulliksetkin mutta ne on kellarissa pölyttymässä.Etenemisessä on kuitenkin niin paljon mukavampaa rullakiekko-luistimilla.
- merkillä ei niin suurta mer...
Kunhan luistin on hyvä jalkaan, niin se riittää alkuun. Seuraavaksi kannattaa tarkistaa, että luistimiin saa varaosia (jarrupala, renkaat, laakerit nauhat...) Sitten eikun suojat päälle ja liikenteeseen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 48834
- 70830
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52637
- 50635