Aurinkoista päivää Pilville,

kuten myös muille sunnuntaikävelijöille.

20

859

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pilvi*

Saivat auringon loistetta päiväänsä.Kiittäen.

• Omanimim.

Toiset kulkee pilvessä useimmat pilven alla.

• pilvi*

Helteellä on mukavaa, kun tulee pieni pilvi suojaamaan paahteelta.

• rasittavasti kiusana
        pilvi* kirjoitti:

Helteellä on mukavaa, kun tulee pieni pilvi suojaamaan paahteelta.

aina ja yläätäen täälläkin. Ei ole kivaa.

• aktiivinen kirjoittajako?
        rasittavasti kiusana kirjoitti:

aina ja yläätäen täälläkin. Ei ole kivaa.

miksi tulet tähän minulle tarkoitettuun viestiin marisemaan!

• Omanimim.

meistä katselee toisia pilven reunalta.

• ajatella....
        Omanimim. kirjoitti:

meistä katselee toisia pilven reunalta.

siel on katsos aina aurinkoa!Mä vilkutan jos seilaat ohi:)

• jos rasitut siitä...
        ajatella.... kirjoitti:

siel on katsos aina aurinkoa!Mä vilkutan jos seilaat ohi:)

en minä halua ketään rasittaa.

• pitkästynyt vahti
        jos rasitut siitä... kirjoitti:

en minä halua ketään rasittaa.

jossaki kaatiksessa.

• järjellä*
        pitkästynyt vahti kirjoitti:

jossaki kaatiksessa.

sanoa helvetin jätkä! Jos olisit edes käynyt Suomen armeijan olisit ehkä mies.Nyt et ole yltänyt kuin, jaa a onneksi en tiedä kaikkea! Tarpeeksi kuitenkin. Etsi sinä vaan,pahaa en Sinulle halua.Mutta en voi kuin nauraa!Hyvällä omatunnolla! t.pilvi*

• noin törkeästi
        järjellä* kirjoitti:

sanoa helvetin jätkä! Jos olisit edes käynyt Suomen armeijan olisit ehkä mies.Nyt et ole yltänyt kuin, jaa a onneksi en tiedä kaikkea! Tarpeeksi kuitenkin. Etsi sinä vaan,pahaa en Sinulle halua.Mutta en voi kuin nauraa!Hyvällä omatunnolla! t.pilvi*

kirjoitat? Ketjun aloittajastako, koskapa muilla ei ole nikkiä? Jos todella tiedät tuollaisia asioita jostakin ja kerrot niitä yleisellä foorumilla, on vakavasta asiasta kyse.Samoin jos väiittämäsi ovat vääriä. Huhuhsentään!

• Aika rummoo kielenkäättöä
        järjellä* kirjoitti:

ei voe muuta sannoo.

• Pilvi*
        Aika rummoo kielenkäättöä kirjoitti:

ei voe muuta sannoo.

Jopel toivotti ainoastaan hyvääon vieläkin,että se meni perille. nimipäivää:) Tähän sekaantui täysin ulkopuolinen henkilö,joka sillä hetkellä ansaitsi tuon harmistuneen huomautuksen todellisesta miehisyydestä! t.pilvi*

• pilvi*
        Pilvi* kirjoitti:

Jopel toivotti ainoastaan hyvääon vieläkin,että se meni perille. nimipäivää:) Tähän sekaantui täysin ulkopuolinen henkilö,joka sillä hetkellä ansaitsi tuon harmistuneen huomautuksen todellisesta miehisyydestä! t.pilvi*

kone hyppi jostain syystä,toivottavasti asia tuli kuitenkin selväksi! Jopen osuus tässä oli pelkästään puhdas ja ilahduttava! t.pilvi*

• ???
        Pilvi* kirjoitti:

mistä tiijjät?

• pilvi*
        ??? kirjoitti:

mistä tiijjät?

unohtanyt koko jutun!

• valehtelua
        pilvi* kirjoitti:

unohtanyt koko jutun!

ja toise asioitten julkistamista...

• paljon muutakin
        pilvi* kirjoitti:

unohtanyt koko jutun!

päivittäin muuttuu mielipiteesi ihmisistä, kuka sulle uskaltaa mitään kertoa kun heti tuot palstalle keskustelukumppanin vammankin ja sen että olette puhuneet livessä.

• siitä sitten ja
        valehtelua kirjoitti:

ja toise asioitten julkistamista...

loput wanhasta wirsikirjasta. Aurinko paistelee ihan sopivasti tuolta harsopilvien takaa. Puolipilvinen päivä tulossa.

• ......
        ??? kirjoitti:

mistä tiijjät?

.....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      54
      7168
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      711
      3314
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      142
      1605
    4. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      245
      1424
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1355
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1341
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1220
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1217
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      232
      1165
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1124
    Aihe