Tina taustalla pauhaa toivotan huomenta...rakkautta ja rauhaa hymy huulessa on mulla kuinkas on laita sulla?? elä joka päivä kuin se viimeinen ois mitään katumaan ala se turhaan ois sillä joku päivä viimeinen sitä katumaan... sinä prinssi satumaan väheksymättä naisia kaikki kauniita satumaisia jokaisella on piirre oma jokainen on omanlaisensa soma...sinäkin. Tämän runon sai aikaan kun mietin eilistä ei voi kun hymyillä vaikka tekis mieli ravistella veivistä loppu peleissä olen tyytyväinen vähän hyvä...hyvä hymy kasvaa päivä päivältä enemmän tähän moona...rokkaa vähän.
Rakkautta
12
295
Vastaukset
ruokin minäkin aamusta niin kuin sinäkin, tiedän että päivä tämäkin olla voisi viimeisin. En oo kova katumaan enkä prinssi satumaan, silti tykkään naisista lemmen painajaisista. Raviste muakin paremmin mä heräisin, suu kun hymyyn levenee päivän viitta kevenee. Kiitos aamu riimeistä. Valoa päivääsi.
- enkelin-tuli
jokainen mieskin on omalla tavallaan prinssi minäkään en pidä kuvista omista siinä menee rikki linssi linssin tuolla puolen puu ukkoja...kun ei oikeitaan ole vuolen aamu hymyyn päätän...kiitos sinulle Hali aamuun aurinkoisen...
- Miekko
kuuntelen Tapani Kansaa mietin naisten asettamaa ansaa no menköön, syteen tai saveen! nyt laulaakin Lea Laveen Ei mitään pidä katua rohkeasti vaan huutaa latua jos muita kovemmin menee se on oikeeta skenee ja minäkin olen soma, makea maistaa naisia väheksymättä, näin sanoo heilikin että mieskauneus on omanlaistaan kertoohan sen toki peilikin
- enkelin-tuli
nyt sinulla on pallo tai kiekko eihän naiset mitään ansaa... älä kuuntele...jos tuollaisia tuottaa sitä tapani kansaa kokeile vaikka mattia ja teppoa ja ainahan voi lisätä hiukka seppoa tai...jotain herkempää vaikka mariaa...sekaisin kun etsii pariaan no...peiliin minäkin luotan hymyn ja hyvää mieltä tuotan.
- tomppaa.......
se heti pystyyn pomppaa kuunnellessani apulantaa ajattelen santaa soidessaan taas irina keskeyttää sen pirinä soikoon siistapio kouraan vaan lapio taikka taikapeili jos puuttuu heili sokerina pohjalla olen lavalla lohjalla soikoon siellä suvas parempaa on luvas
- enkelin-tuli^Å^
sää tietoa käyttää suvas mullekkin tien näyttää siitä päästään tunteeseen kuumaan kosketukseen ja korvaan kuiskeen huumaan jorma kun pyörittää laiteita ei niin vähän saisko vähän lähemmäs tähän anna jatkua päivän tai yön hyvän työn.
- voisi
enkelin-tuli^Å^ kirjoitti:
sää tietoa käyttää suvas mullekkin tien näyttää siitä päästään tunteeseen kuumaan kosketukseen ja korvaan kuiskeen huumaan jorma kun pyörittää laiteita ei niin vähän saisko vähän lähemmäs tähän anna jatkua päivän tai yön hyvän työn.
tuoda huolen ois isku kuin noidan nuolen mielummin vaikka eppuja ne on hyviä heppuja kelpuuttaisinmyöskin eikan vaikka jälkeen keikan anssi voisi myöskin soida siitä en ala pahoin voida taikka sitten vaikka laura eteenpäin menisin kuin lumiaura.
- enkelin-tuli^Å^
voisi kirjoitti:
tuoda huolen ois isku kuin noidan nuolen mielummin vaikka eppuja ne on hyviä heppuja kelpuuttaisinmyöskin eikan vaikka jälkeen keikan anssi voisi myöskin soida siitä en ala pahoin voida taikka sitten vaikka laura eteenpäin menisin kuin lumiaura.
sanat suusta veit tähän vai lauraa mikrofoonina käytän soppa kauhaa ja anssi siinä samalla hoituu tanssi ei eikkakaan paha siintää silmissä maatalo ja saha lopussa kotiin saa tulla pimeää siellä mulla mutta tulkoon vaikka noidan nuoli jorma...älä huoli pois alta...jo lentää tuoli koop myös äänellänsä hurmaa pysähtyy kuuntelemaan...beibe mut..vie... alkaa olemaan niin monta hyvää...miestä jokainen omalla tavallaan eroaa tiestä herkku on myös bobeda mies... se arvon rannalla ties.
- sanon
sanat suusta veit tähän vai lauraa mikrofoonina käytän soppa kauhaa ja anssi siinä samalla hoituu tanssi ei eikkakaan paha siintää silmissä maatalo ja saha lopussa kotiin saa tulla pimeää siellä mulla mutta tulkoon vaikka noidan nuoli jorma...älä huoli pois alta...jo lentää tuoli koop myös äänellänsä hurmaa pysähtyy kuuntelemaan...beibe mut..vie... alkaa olemaan niin monta hyvää...miestä jokainen omalla tavallaan eroaa tiestä herkku on myös bobeda mies... se arvon rannalla ties.
tulkoon virve rosti taikka jouko ja kosti taikka danny ja armi poistuu siitä harmi taikka sitten marstion harri ei sekään ole mikään narri mainita voisi vielä alankon ilkan sillä välttää pilkan.
- enkelin-tuli^Å^
sanon kirjoitti:
tulkoon virve rosti taikka jouko ja kosti taikka danny ja armi poistuu siitä harmi taikka sitten marstion harri ei sekään ole mikään narri mainita voisi vielä alankon ilkan sillä välttää pilkan.
ei kukaan pilkkaa alanko on hyvä...kuunnella saa ilkkaa nyt iski omaan nilkkaan narri ei sano mitään koko harri sulle en voisi tuskaa tuottaa älä niin epäile suotta voi ei...jouko ja kosti taas unohtui hakea posti virven keikalla menoa riitti bogottua tuli...jalat ja kroppa kiitti mutta...nyt lemppari näyttelijä on tuossa hyvää jatkoa iltaan...olla ei suossa.
- ei kelloja soita
ei kukaan pilkkaa alanko on hyvä...kuunnella saa ilkkaa nyt iski omaan nilkkaan narri ei sano mitään koko harri sulle en voisi tuskaa tuottaa älä niin epäile suotta voi ei...jouko ja kosti taas unohtui hakea posti virven keikalla menoa riitti bogottua tuli...jalat ja kroppa kiitti mutta...nyt lemppari näyttelijä on tuossa hyvää jatkoa iltaan...olla ei suossa.
arvaa tai mitään et voita sanooko sulle mitään erkki rintaan tulee siitä merkki tai oletko kuunnellut tuulaa sekään ei ole fuulaa
- enkelin-tuli^Å^
ei kelloja soita kirjoitti:
arvaa tai mitään et voita sanooko sulle mitään erkki rintaan tulee siitä merkki tai oletko kuunnellut tuulaa sekään ei ole fuulaa
nukkumatti nyt pehkuun joka tatti junkkarinen ja liikanen on erkki mutta...läheisemmin isäni oli siitä papukaijan merkki nyt olen vain yhtä mieltä näytän kohta muuten kieltä... siispä hyvää yötä ja kauniita unia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1233500- 122316
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371945Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin4141899Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211701Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681527Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?301463- 1241418
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101291- 141236