Sydämiemme valssi

Kuulun sulle, kuulut mulle näin valssi soi, keinuen sydän sun, sydän mun rakkautta tuntien kultalankaan kietouduimme saman sävelen löytäen pitkään valssiin elämämme näin onneen yhteiseen pitkä taival tahdiss’ valssin otti onni omakseen vetovoima magneetin yhdisti tunteeseen pyörteeseen antauduimme kaksi sydäntä liimautuen parketilla sydämemme kauniisti keinahdellen sydämen suudelma sydämeen värisävyt yhteen kuuluen syvän tummanpunainen on väri rakkauden.

8

312

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • padme_amidala

..sujuvasti tehty herkkä rakkausruno. Kuin kaunis laulu ja ah tuota viimeistä säettä: "sydämen suudelma sydämeen". Kiitokset hienosta pyhäpäivän lukuhetkestä : )

• Kuuntelin erästä kaunista valssia, sanoja en muista, enkä sitä kenen laulamaa, mutta sävel oli niin kaunis, että minusta tuntui koko ajan aivan kuin kaksi sydäntä tanssisivat yhdessä saman sävelen alla. Tuli aivan pakottava tarve kirjoittaa jotain oikein herkkää. :) Kiitos pamidala mieluisasta vierailustasi ja kauniista sanoistasi! :)

• leijaa kuin leivon laulu. kuinka paljon onkaan eri muotoja ilmaista rakkautta, yhteenkuuluvuutta,rakkaus on ihana asia. Sydämien valssissa se tulee vahvasti esille oikeilla sanoilla ja tavutuksilla. kovin oli mielkekästä luettavaa. Kiitos diinaliin.

• Rakkaus on aina ihana asia, rakkaus rakkaaseen, ystävään, lähimmäiseen, ihan kaikki rakkaus on ihanaa, kaunista ja se pitää itsensä, kuin kaikki muutkin hyvällä mielellä. :) Kiitos kuuluu lukijalle ja kommentoijalle, siitä sinua kiitänkin, kun kävit mieltäni ilahduttamassa. :)

• lindalinda1

runo, jota lukiessa nousee silmiin entisajan lavatanssit järven rannalla, romantiikan maise- missa. Jossa kaksi rakastavaista on tanssin pyör- teissä nähden vain toisensa. Erityisesti viimeinen säkeistö osui ja upposi minuun, toki kokonaisuuskin. Olet romantikko, jolta luonnistuu tällaiset runot varsin luontevasti. Kiitos lukuhetkestä.

• Runo saikin alkunsa siitä, kun kuuntelin hyvin kaunista valssia, tanssijalkaa vipatti ja tuli pakottava tarve kirjoittaa jotain tunteikasta kahdesta sydämestä, jotka ikään kuin tanssivat valssin lumotussa tahdissa. :) Kiitos Linda vierailusta, kiva kun piipahdit. :)

• tomppa2006

...hienosti olet sanat runoosi valinnut... Se keinuu mukavasti. Hyvä ja kaunis rakkausruno, pidin.

• Kiva jos keinuu, ikäänkuin valssikin, keinahdellen ja liidellen, voi jos se rakkaus olisi aina yhtä ihanaa. :) Kiitos tomppa, mukavaa jos vähänkin oli mieleen ja eikös kevät ole tunteiden ja rakkauden aikaa. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      136
      3717
    2. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      12
      2466
    3. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      37
      1975
    4. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      21
      1731
    5. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      30
      1503
    6. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      124
      1468
    7. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      10
      1311
    8. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      14
      1256
    9. Se oli siinä sitten

Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo
      NATO
      483
      1244
    10. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää?
      Ikävä
      77
      1191
    Aihe